Přejít na obsah

Dvouhmotový setrvačník


radhola

Doporučené příspěvky

No to je docela pálka. Proč museli dělat geometrii? Zmizely výměnou ty projevy(rachtání)?

No geometrii museli dělat, protože asi měli vyndanou poloosu ... Dostal jsem k tomu i ten protok z měření, kdy před měřením byly červené hodnoty (špatná geometrie) ... A to jsem měl ještě nějaký slevy, jinak by to bylo hodně přes 6000,-Kč ...

No rachtání zmizelo. Při studeném startu už to také neklepe.

Akorát nevim jak dlouho to vydrží, protože u toho DSG nemůžu zamezit podtáčení motoru :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No geometrii museli dělat, protože asi měli vyndanou poloosu ... Dostal jsem k tomu i ten protok z měření, kdy před měřením byly červené hodnoty (špatná geometrie) ... A to jsem měl ještě nějaký slevy, jinak by to bylo hodně přes 6000,-Kč ...

No rachtání zmizelo. Při studeném startu už to také neklepe.

Akorát nevim jak dlouho to vydrží, protože u toho DSG nemůžu zamezit podtáčení motoru :feve:

geometrie se musí dělat, protože se musí sundat z auta buď celá nebo část nápravnice ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak mám za sebou taky výměnu setrvačníku. Byl to ranec, fakt, je to tišší, ale stejně mám pocit, že občas, hlavně když je to studené, a na volnoběh, při zařazeném D nebo S to tak divně zavrčí. Když je to ohřáté, nebo když vyřadím, tak to nedělá. To rachtání zmizelo, ale jak říkám, občas to zavrčí. Takže mám nervy, kdy to začne dělat zase........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ... tak jsem si dneska auto vyzvednul. Oprava stála 5500,-Kč ... Museli dělat také geometrii a je v tom cena jehlového ložiska na kliku.

Tak snad ten nový setrvačník nějakej čas vydrží, protože ta práce neni zrovna levná záležitost ...

:help::help: :help:

Zdravím tě a prosím o radu. Jaké je přesné označení toho setrvačníku pro typ motoru 2.0 TDI 103 kW + DSG myslím třeba nějaké kódové označení výrobce, příp. přidej odkaz na netu. Já našel tuhle cenu :

setrvačník

Víte někdo prosím o nějaké lepší ceně ? :help::palec2:

Není tady prosím Vás někdo, kdo měnil nebo nechal měnit setrvačník jinde než v autor. servisu, za kolik a kde ? Mám 5 let a najeto 210 tis. a nejedná se tudíž o záruku, takže mi jde spíš o nejnižší cenu samozřejmě za odpovídající kvalitu zpracování i materiálu, ne aby mi to za chvíli odešlo znovu. Nebo aspoň autorizovaný servis, kde s tím mají zkušenosti a ne jak u nás, kde mi řekli, že to je složitý a ještě to nedělali, jelikož jich tady moc nejezdí. Opravdu profesionalita.

Viděl jsem foto a postup viz. 2.0 TDI 103 kW na tomto fóru, ale nejednalo se nejspíš o DSG, u něhož je prý výměna setrvačníku složitější, i když nechápu proč, když se jedná pouze o dvouhmotu uloženou na hřídeli převodovky. Taky nevím, jestli poškozením setrvačníku a následným provozem může dojít k poškození lamel v převodovce ? Klepe mi to klasicky v nízkých ot. resp. při stojícím vozidle. Děkuji předem o jakoukoliv radu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si to nechal dělat mimo autorizovaný servis, kde mi sehnali i nové díly. Je to Praha - Praha - západ www. autosluzby-jerabek.cz. Auto jsem tam měl 1 den a platil jsem 15 kolíků(ale já jsem chtěl ještě nějaké další věci - původně byl rozpočet 13 tis.). Po výměně je to tiché při ohřátém motoru, ale za studena, když dám D nebo S tak to rachtá nebo spíš lépe rezonuje. Rezonuje to i při otáčkách kolem 1000, když je motor podtočený, ale to je asi opravdu tím podtočením. Sere mě to, jak to dsg řadí - zbytečně motor podtáčí. Ptal jsem se v servisu, kde dělají automaty a pán mi říkal, že při studeném motoru na volnoběh, když se zařadí a nepřidají se otáčky je to pro ten motor kritické - velká zátěž. Má to něco do sebe, když přidám otáčky, je to klidnější. Jsem z toho rozladěný. Myslel jsem, že to po opravě bude tichoučké, jak ten druhý diesel co mám, ale nee.

Poradí někdo, co jiného může ty rezonance způsobovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi menili stervačník auto ma 250tis km, a setrvak se projevoval jak pisete pri volnobehu studenej motor, ne hned ale po chvilce kovovy klepani ktery pri vymacknuti spojky přestalo. Auto se dál chovalo tak že při nízkejch otáčkách kolem 1000ot dost vybrovalo a zvuk se podobal rozjezdu s rychle puštěnou spojkou, proste jak kdyby chtelo zdechnout, při zařazeném převodovém stupni po položení ruky na páku a lehkém zatlačení na stranu dost vybrovala a nakonec kopání do spojkového pedálu při vymačkávání spojky. Výměna přes známého cena i s prací 16500,-Kc. Setrvák byl dle jeho slov hryzlej tak se nedostal ani na šrouby kterýma byl přitaženej, tak musel jednu vrstvu setrváku ořezat flexou, aby se na šrouby dostal.

Pocity po výměně, auto při nízkých točkách nevybruje, klepání motoru se taky neprojevuje, vybrace tam nejaký ještě jsou ale vzhledem k nájezdu auta to už asi lepší nebude, při položení ruky na páku a zatlačení je cíti mírná ale opravdu mírna vybrace - nesrovnatelné s předešlou. A kopání do spojkového pedálu ustalo, sice je také trochu cítit ale není to to co to bylo.

Jestli někdo máte podobné zkušenosti prosím sem s nimi. Chtel bych vedet jeslti je to takto v pořádku nebo sem mel nechat - a to nevím jeslti delal - vyměnit i lozisko na klice ci tak neco a proto jsou tam mozná cíti ty vybrace i ted a nebo jenom slysím a cítim trávu růst. Hold mám to novy tak slysím vsechno a srovnávám s octávou s nájezdem polovicním.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi menili stervačník auto ma 250tis km, a setrvak se projevoval jak pisete pri volnobehu studenej motor, ne hned ale po chvilce kovovy klepani ktery pri vymacknuti spojky přestalo. Auto se dál chovalo tak že při nízkejch otáčkách kolem 1000ot dost vybrovalo a zvuk se podobal rozjezdu s rychle puštěnou spojkou, proste jak kdyby chtelo zdechnout, při zařazeném převodovém stupni po položení ruky na páku a lehkém zatlačení na stranu dost vybrovala a nakonec kopání do spojkového pedálu při vymačkávání spojky. Výměna přes známého cena i s prací 16500,-Kc. Setrvák byl dle jeho slov hryzlej tak se nedostal ani na šrouby kterýma byl přitaženej, tak musel jednu vrstvu setrváku ořezat flexou, aby se na šrouby dostal.

Pocity po výměně, auto při nízkých točkách nevybruje, klepání motoru se taky neprojevuje, vybrace tam nejaký ještě jsou ale vzhledem k nájezdu auta to už asi lepší nebude, při položení ruky na páku a zatlačení je cíti mírná ale opravdu mírna vybrace - nesrovnatelné s předešlou. A kopání do spojkového pedálu ustalo, sice je také trochu cítit ale není to to co to bylo.

Jestli někdo máte podobné zkušenosti prosím sem s nimi. Chtel bych vedet jeslti je to takto v pořádku nebo sem mel nechat - a to nevím jeslti delal - vyměnit i lozisko na klice ci tak neco a proto jsou tam mozná cíti ty vybrace i ted a nebo jenom slysím a cítim trávu růst. Hold mám to novy tak slysím vsechno a srovnávám s octávou s nájezdem polovicním.

Díky

všichni jsme se bavili o setrvačníku na dsg, což ale není tvůj případ:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já jsem si to nechal dělat mimo autorizovaný servis, kde mi sehnali i nové díly. Je to Praha - Praha - západ www. autosluzby-jerabek.cz. Auto jsem tam měl 1 den a platil jsem 15 kolíků(ale já jsem chtěl ještě nějaké další věci - původně byl rozpočet 13 tis.). Po výměně je to tiché při ohřátém motoru, ale za studena, když dám D nebo S tak to rachtá nebo spíš lépe rezonuje. Rezonuje to i při otáčkách kolem 1000, když je motor podtočený, ale to je asi opravdu tím podtočením. Sere mě to, jak to dsg řadí - zbytečně motor podtáčí. Ptal jsem se v servisu, kde dělají automaty a pán mi říkal, že při studeném motoru na volnoběh, když se zařadí a nepřidají se otáčky je to pro ten motor kritické - velká zátěž. Má to něco do sebe, když přidám otáčky, je to klidnější. Jsem z toho rozladěný. Myslel jsem, že to po opravě bude tichoučké, jak ten druhý diesel co mám, ale nee.

Poradí někdo, co jiného může ty rezonance způsobovat?

Ta si odpovím sám. Dělal to uvolněný palvový filtr a hadice k němu - dotyk na nějaký kov a bylo to. Opraveno a konečně mám tiché auto. :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak doufám, že píšu do správné sekce.Mám DSG 2.0 TDi 103 kw BKD motor. Myslím si, že mi odchází setrvačník, ale chci se ujistit. Popis: Když nastartuji auto, tak mi auto při tom nastartování prudce zatřepe, ale pak je klid. Dělá mi to jen ráno, když startuji auto za "studena". Podruhé když nastartuji, tak pohoda, vše šlape jak má.Pak další příčina, kdy si myslím, že to může být setrvačníkem a to, že když pustím nohu z plynu a mám normálně zařazeno do polohy "D", tak auto mi nejede jako by na neutrál, ale pomalu "přibržďuje".U známého, co má taky Octavii s DSG, mu to nedělá. Co myslíte, je to setrvačník? :feve: Díky za nápady, návrhy !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To "přibržďování" je normální, takhle přece auto brzdí motorem, ne? Dělají to všechny auta i s manuální převodovkou, když máš zařazenou rychlost a pustíš plyn. Akorát některý motory mají větší brzdný účinek a některý menší (podle objemu i podle toho, jestli jde o benzín/naftu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar. Uz dlhsi cas pozorujem ze ked stojim pred autom tak v pozadi pocujem nepravidelne chrastenie. Dnes som dal auto nad jamu a zistil som ze to ide zo spodu medzi motorom a prevodovkou. Nie som si isty ci to je ten dvojhmotovy zotrvacnik. Preto by som bol rad keby ste opisali ako sa moze prejavit v pripade poruchy. Mam Octu 1.9 TDI PD 77kW 2005 DSG prevodovka 102 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Setrrvačník to může být ale i nemusí.

Škube auto v nějakých otáčkách?

Jsou nějaké rezonance motoru?

Viděl bych to spíše na nějaký silenblok.

Pri automatickej prevodovke to velmi necitim zeby "skubalo" ale ked idem na 2 zaradenom stupni a pustim nohu z pedala tak zarezonuje. Pozeral som sa nato zo spodu auta a som si takmer isty ze to ide presne odtial. Nepravidelne to chrasti presne od zotrvacnika. Pocut to najlepsie ak dam dole spodny kryt motora a nacuvat odspodu. Prilozil som nato stetoskop ukonceny dlhou ihlicou na auta a neda sa to prepocut. Vie mi niekto zistit cislo dielu na octaviu II motor BKC automaticka prevodovka DSG? lebo som nasiel len na manual. Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...