Červen 2, 200619 r No ale o tom zadna, prece U klicku je to taky tak, ze necerpa po kazdem otoceni, ale jen, kdyz je potreba. Na druhou stranu tady prece nikdo prinos cerpani po otevreni dveri nezpochybnuje! Jen konstatujeme, ze pro nas, zkusenejsi uzivatele, je vyhodnejsi nacerpani po otoceni klickem - respektive nam to prijde mirumilovnejsi vuci baterii a cerpadlu.
Červen 2, 200619 r martinoslave: jasne je to pravda ale ja som aj tatka naucil ze aj ked to nacerpa tak ma po otoceni klucika cakat kym cerpadlo neprestane. jasne skuseny vedia ale vyrobca sa potreboval poistku takze to tak vyriesil ja osobne to nesierim nech taha to palivo. baterka je nova a ratam s tym ze ked je vonku -20 ako tuto zimu a auto stoji vonku tak jej to urcite horsie ako to cerpadlo a keby sme isli do takychto detailov tak by som ani pri vypnutom motore nemohol pocuvat radio. keby len ta baterka bola investicia do auta a nic ine sa tam nemoze pokazit tak spavam spankom batolata. takze nech to sluzi co najdlhsie
Červen 2, 200619 r No v podstate sis odpovedel sam Tim, ze cerpadlo taha, kdyz nemusi, se logicky zbytecne pouziva. Navic pro svuj pohon potrebuje nejakou energii, takze i baterii vycucava zbytecne. Jsou tohle snad pro tebe slabe argumenty? Pro me jsou docela zasadni Predstav si, ze delas neco v aute, nebo u auta a ridicovy dvere oteviras treba 50x bez nastartovani. Myslis, ze tyto ukony cerpadlo nepoznamenaji? Mozna ne ted, ale treba jindy.... Respektuju názor, byť si myslím, že opotřebení (či nároky na baterii) jsou tak neměřitelné.
Červen 2, 200619 r bastien: Jasne, ale to uz opravdu zachazime do naprosto zbytecnych detailu.... Me by proste vadilo, kdybych to cerpadlo slysel pokazde, kdyz otevru dvere, ale je to presne jak pises a presne jak jsem psal ja o par prispevku vyse, proste je to mala technicka finesa pro mene obezretne uzivatele fabii. Tim bych to uzavrel, nema smysl to dal rozpitvavat
Červen 2, 200619 r Co já vím, tak MPi tuto funkci předčerpání paliva nemají. Vůbec žádné, ani ty poslední modely.
Červen 2, 200619 r pava: Ale maji, samozrejme jen po otoceni klicku. Jestli ji maji i po otevreni dveri to netusim, ale mozna mas pravdu, protoze mam pocit, ze se to aktivovalo az u fabii od MR2004.
Červen 2, 200619 r pava: Ale maji, samozrejme jen po otoceni klicku. Jestli ji maji i po otevreni dveri to netusim, ale mozna mas pravdu, protoze mam pocit, ze se to aktivovalo az u fabii od MR2004. Myslím při otevření dveří. Je to dáno motorizací, ne rokem výroby, já mám r.v. 2002 a při otevření dveří čerpadlo jede.
Červen 2, 200619 r To vis, ze to neni dano motorizaci. Kamarad ma take RV2002 a ma stejny motor jako ty a dela mu to take jen po otoceni klicku.
Červen 2, 200619 r Jasně, beru názor jiných, kdo si to chce vypnout, ten ať si to vypne. Schválně zkusím vysledovat po asi jaké době při otevření dveří to bude čerpat. Ale co si uvědomuji, tak to bude rozhodně po delší době než nějakých 40 sekud, které tady uvadí Houmr.
Červen 2, 200619 r Martinoslav: neviem ci pava nebude mat pravdu urcite to nie je asi tym rokom vyroby ako uvadzas ja mam MR2002 1,4 16V vyrobeny 12/2001 a uz tam je to cerpanie pri otvoreni prednych dveri.
Červen 2, 200619 r Čerpadlo zapína při poklesu tlaku v palivovám systému.Proto jsou rozdílné časy,záleží na těsnosti ventilů palivového čerpadla.
Červen 2, 200619 r houmr: Ale to si odporuje... Sam mam zkusenosti s nekolika fabiema rv 2002 16V 55kW a zadna to nedela.
Červen 2, 200619 r Predčerpanie paliva je u všetkých áut zhruba od roku výroby 2001 (podľa RJ palubnej elektroniky). Čo som sa dočítal má to slúžiť na dobré štartovanie - totižto ak nemáš dostatočný tlak paliva, nemusí byť vstrekovaná zmes optimálna a môže prichádzať k nezapáleniu paliva a tým aj k horším štartom, nepravidelnému chodu motora ....Kóduje sa v RJ palubnej elektriky. Práve riešim, ako to dokomponovať do staršej RJ - potrebujem vymeniť RJ kvôli tempomatu. Novšiu som nezohnal a staršia má trochu inak zapojené stierače a nemá predčerpávanie paliva. Konečně rozumnej argument. Jen k tomu automatickýmu čerpání, nemáte náhodou Maxi Dot? Jelikož ten je tak nastavenej z důvodu komfortu aby čerpal při otevření dveří.
Červen 2, 200619 r Autor Martinoslav: Díky, teď už je mi je to jasnější a jen mě to utvrzuje v tom, že si tuto "vychytávku" nechám při nejbližší příležitosti vypnout Jen doufám, že si s tím mechoši v servisu bez problémů poradí Maverick: přesně z takových důvodů bych taky nejraději lezl pro věci do auta pravými dveřmi, ale rozměrové poměry u mě v garáži mě nutí stát pravou stranou těsně u zdi a lez tedy do auta levými zadními dveřmi, jen kvůli nějakému pitomému čerpadlu Navíc jsem naznal, že těch případů zbytečného předčerpávání paliva není zrovna málo, alespoň u mě. Sem tam se člověk pro něco vrátí do auta, poměrně často luxuji, protože bordel v autě nesnáším, garáž mám z kopce, takže když jdu umývat auti, tak jen odbrzdím a bez startování si to těch 5 metrů vyfrčím ven atd. No prostě připadá mi ta funkce opravdu zbytečná, souhlasím s Martinoslavem a při nejbližší příležitosti vypínám... Děkuji za názory...
Červen 3, 200619 r To vis, ze to neni dano motorizaci. Kamarad ma take RV2002 a ma stejny motor jako ty a dela mu to take jen po otoceni klicku. Tak to je divné, táta má 1.4 16v (55kW) r.v 2001 a čerpadlo také jede při otevření dveří.
Červen 7, 200619 r Deaktivoval jsem predcerpavani paliva po otevreni ridicovych dveri. Od puvodniho kodu RJ odpocitava se cislo 16384 a RJ koduje se na novo. Funguje to pravidelne. Jen u mne je mala malickost- prestal fungovat bzucak gdy mam zapnute svetlo a otverim dvere proto vratil jsem do puvodniho kodovani RJ . Predcerpavani paliva je activni a bzucak znova funguje tak jak ma. Vog
Červen 7, 200619 r pokud nechcete kodovat vagem staci vytahnout rele c.9 (v prostredni rade uplne prave rele) a jde to kdykoli vratit zpet..
Červen 7, 200619 r Autor pokud nechcete kodovat vagem staci vytahnout rele c.9 (v prostredni rade uplne prave rele) a jde to kdykoli vratit zpet.. Dobrý nápad...
Listopad 11, 200618 r Ja cekam, az mi zhasne kontrolka airbagu, je totiz z tech vsech zhasinajicich posledni. Nutny to ale neni.
Listopad 11, 200618 r Samozrejme v 99% pripadov ako posledna zhasne kontrolka airbagov, potom este cakam cca 2s a nastartujem Potom necham bezat na volnobeh asi 5s kym sa pohnem z garaze. Tych 5s na volnobeh davam koli tomu, aby sa natlakovalo olejove cerpadlo, aby sa premazali vsetky aj tie najexponovanejsie diely, aby sa olej na kriticke miesta dostal este pred zatazenim (pohynanim). Kedze pouzivam pomerne malo viskozny olej so specifikaciou 5W-40, tak do 5s mam premazane vsetko co ma byt aj pri -25°C. Este by som dodal, ze vyjdem z garaze a kym zatvorim dvere ujde aj 1min. Samoska ze to plati pre garaz, ak som na ulici, tak cakam 5-7s a idem opatrne
Listopad 11, 200618 r Ja cakam kym nezhasnu vsetky a az potom nastartujem. A podla mna ma to zmysel cakat kym pozhasinaju tie kontrolky lebo sa aspon pripravy auto na jazdu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.