Přejít na obsah

Podivné vibrace při otáčkách 2300-2400


SkodaMic

Doporučené příspěvky

Prosím poraďte.

Mám Škoda Octavia 4x4, 1.9TDI, 74kW, nečipovaný, r.v.2005, najeto 90000.

Při otáčkách 2300-2400 se ozývá dunění nebo vibrace, jsou spíše slyšet než třeba cítit z řadící páky nebo pedálu spojky. Je to závislé na zařazeném převodovém stupni, nevíce to dělá na 6, méně na 5,4, na 3 skoro neznatelně. Duní to i když přidávám plyn, i když brzdím motorem. Na těchto otáčkách jsem schopen vyladit sešlápnutí plynu tak, že to přestane.

Pokud mám vyřazeno a motor vytočím na tyto otáčky, vibrace nenastanou.

Dunění je slyšet více na zadních sedadlech než na předních, ale to může už být způsobeno spíše akustikou kabiny.

Na výkon motoru ani spotřebu to nemá žádný vliv.

Při vypnutí motoru se žádné zvuky neozvou.

Prošel jsem všechny možné diskuze, ale nic jsem nenašel.

Výfuk jsem zkoušel, tím to není.

Pokud s tímto máte někdo nějaké zkušenosti, prosím poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Mám úplně stejný problém.

Oktavia r.v. 2007, 4x4 2.0 TDI najeto 70 tisíc

kolem 2200 otáček při sešlápnutí plynu nepříjemné dunění nejvýce cítit na zadních sedadlech kdy je cesta po dálnici víc než nepříjemná. Dělá to i při vyšlápnutí plynu z kopce. Nejvíce na 6tý stupeň na dálnici. Na dvojku nebo trojku je to v pořádku.

Nevíte někdo čím by to mohlo být? Nikdo nemá stejný problém který už případně vyřešil?

Děkuji

Prosím poraďte.

Mám Škoda Octavia 4x4, 1.9TDI, 74kW, nečipovaný, r.v.2005, najeto 90000.

Při otáčkách 2300-2400 se ozývá dunění nebo vibrace, jsou spíše slyšet než třeba cítit z řadící páky nebo pedálu spojky. Je to závislé na zařazeném převodovém stupni, nevíce to dělá na 6, méně na 5,4, na 3 skoro neznatelně. Duní to i když přidávám plyn, i když brzdím motorem. Na těchto otáčkách jsem schopen vyladit sešlápnutí plynu tak, že to přestane.

Pokud mám vyřazeno a motor vytočím na tyto otáčky, vibrace nenastanou.

Dunění je slyšet více na zadních sedadlech než na předních, ale to může už být způsobeno spíše akustikou kabiny.

Na výkon motoru ani spotřebu to nemá žádný vliv.

Při vypnutí motoru se žádné zvuky neozvou.

Prošel jsem všechny možné diskuze, ale nic jsem nenašel.

Výfuk jsem zkoušel, tím to není.

Pokud s tímto máte někdo nějaké zkušenosti, prosím poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahojte, podarilo se vam zavadu identifikovat? mam stejny problem, nicmene co jsem zjistil je to, ze pri nastartovani a otevreni kapoty jdou vyfukove plyny nekudy ven. technik zatim nedokazal zjistit kudy. mel podezreni na ERG Ventil, ale ten se vymenil a porad stejny problem.

rikal, ze to muze mit spojitost

diky za to, jestli vy jste jiz zavadu odstranili a jak

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...