Přejít na obsah

Kontrolky (signalizace) otevřených dvěří a kufru


rajtar

Doporučené příspěvky

Jo, drž vytaženou kliku a povoluj ten šroubek pod krytkou dokud nepujde zámek ven. Pokud máš dva šroubky, tak ten horní předtím povol. Pozor ať ti nespadne dovnitř. I když až vyndáš stahovačku, tak ho vylovíš. :) A až bude zámek venku, uvidíš to lanko. Na konci je "půlváleček" cvaklý do kliky. Označ si ryskou původní polohu.

Ok díky za rady, já jsem vyndal stahovačku i bez zámku, ale pak jsem tam nemohl pořádně dostat ten drát s tím čudlikem co , se pohybuje nahoru a dolu jako indikátor zamčení dveří, takže stahovačka se vytahuje spolu se zámkem, jestli jsem to dobře pochopil, povolit ty dva velký tisícihrany, a trochu povolit ten torx 20 co drží ten zámek a cele to vyndat i se stahovačkou, pak se vyvlíkne už jen to lanko z kliky...ale to si chce označit.. tu rysku udělat kde? a hlavně proč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, drž vytaženou kliku a povoluj ten šroubek pod krytkou dokud nepujde zámek ven. Pokud máš dva šroubky, tak ten horní předtím povol. Pozor ať ti nespadne dovnitř. I když až vyndáš stahovačku, tak ho vylovíš. :) A až bude zámek venku, uvidíš to lanko. Na konci je "půlváleček" cvaklý do kliky. Označ si ryskou původní polohu.

Ok díky za rady, já jsem vyndal stahovačku i bez zámku, ale pak jsem tam nemohl pořádně dostat ten drát s tím čudlikem co , se pohybuje nahoru a dolu jako indikátor zamčení dveří, takže stahovačka se vytahuje spolu se zámkem, jestli jsem to dobře pochopil, povolit ty dva velký tisícihrany, a trochu povolit ten torx 20 co drží ten zámek a cele to vyndat i se stahovačkou, pak se vyvlíkne už jen to lanko z kliky...ale to si chce označit.. tu rysku udělat kde? a hlavně proč?

Skoro dobře, až na to pořadí. Nejdřív vyndej zámek (Fabku na klíč, nebo když máš zaslepeno tak záslepku). V tý díře uvidíš to lanko cvaklé do kliky a vycvakni ho (tu rysku pochopíš až to uvidíš). Teprve potom můžeš vyndat stahovačku se zámkem (vnitřním). Samo před tím vyšroubovat ty dva tisícihrany (přesně 12ti hran-hvězdička :)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, drž vytaženou kliku a povoluj ten šroubek pod krytkou dokud nepujde zámek ven. Pokud máš dva šroubky, tak ten horní předtím povol. Pozor ať ti nespadne dovnitř. I když až vyndáš stahovačku, tak ho vylovíš. :) A až bude zámek venku, uvidíš to lanko. Na konci je "půlváleček" cvaklý do kliky. Označ si ryskou původní polohu.

Ok díky za rady, já jsem vyndal stahovačku i bez zámku, ale pak jsem tam nemohl pořádně dostat ten drát s tím čudlikem co , se pohybuje nahoru a dolu jako indikátor zamčení dveří, takže stahovačka se vytahuje spolu se zámkem, jestli jsem to dobře pochopil, povolit ty dva velký tisícihrany, a trochu povolit ten torx 20 co drží ten zámek a cele to vyndat i se stahovačkou, pak se vyvlíkne už jen to lanko z kliky...ale to si chce označit.. tu rysku udělat kde? a hlavně proč?

Skoro dobře, až na to pořadí. Nejdřív vyndej zámek (Fabku na klíč, nebo když máš zaslepeno tak záslepku). V tý díře uvidíš to lanko cvaklé do kliky a vycvakni ho (tu rysku pochopíš až to uvidíš). Teprve potom můžeš vyndat stahovačku se zámkem (vnitřním). Samo před tím vyšroubovat ty dva tisícihrany (přesně 12ti hran-hvězdička :)).

Ok díky moc za radu :-) snad to dopadne:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem uvolňovat ten zámek, ty šrouby se záslepkou tam mám dva, ten horní uvolňuje ten zámek, je to tuším jen odhadem torx 10 ?/ bohužel jsem ještě nekoupil/ , ten spodní torx 20 jsem zkoušel a nic, tak jsem to zase dotáhnul nazpátek..

Takže musí povolit ten horní, z montážního manualu to není moc zřejmý, nemaj tam ani uvedený čísla torxu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten horní povolit, ten spodní je vlastně něco jako šnek, který otáčí objímkou, která zajišťuje ten zámek. Musíš držet vytaženou kliku a povolovat až už klika nejde zpatky. Pak už pujde ven, případně ještě trochu povolit. Torxy jsou oba stejný, ale nevim přesně velikost.

Tady jsem sepisoval postup demontaže pro kamaráda, tam je polopatě.:) Tak snad to pomůže.

Demontaz_dveri.txt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten horní povolit, ten spodní je vlastně něco jako šnek, který otáčí objímkou, která zajišťuje ten zámek. Musíš držet vytaženou kliku a povolovat až už klika nejde zpatky. Pak už pujde ven, případně ještě trochu povolit. Torxy jsou oba stejný, ale nevim přesně velikost.

Tady jsem sepisoval postup demontaže pro kamaráda, tam je polopatě.:) Tak snad to pomůže.

Demontaz_dveri.txt

tak jsem zjistil, že ten šroub tam asi nemam, někdo se v tom hrabal, a vypadá to že se mu podařilo zničit hlavičku toho torxu, asi ji ukroutil, nebo nějak praskla... nedá se to povolit, tak nevím co s tím jestli odvrtat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je tam ten šroub? Jsou auta, který mají jenom jeden a dokonce auta s dvěma díramam a jedním šroubem.

já nevím, je to těžko poznat, je možný, že tam vůbec není, ale jak by tam držel zas ten zámek, to mne je záhadou...

dolní šroub ten tam je, ale horní asi ne, říkám si jak by se tam mohl zalomit, to je asi blbost.... jak postupovat, kdyby ten horni šroub chyběl??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uplně stejně. :) Jen ho vynecháš. Ten zámek tam drží objímka, kterou povolíš tím spodním šroubem. Ten horní je jenom pojišťovací a v některých autech není. Jenom nevím jestli v těch starších nebo novějších.

Díky moc za ten návod v texťáku!! pomohl mi, teď jsem to dodělal a funguje to, spínač chodí, takže mam radost,

hrál jsem si s tím skoro 3 hoďky po tmě v garáži jen s lampou, takže pakárná, ale je to doma!! a dík za tu trpělivost se mnou s tím vysvětlováním:-) nikdy jsem se v autech nerejpal tak je to pro mne novinka:-)

Ten spínač byl na mraky, uvidím jak vydrží novej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Anybody can explain me how turn on the light "open door"? (comfort fresh+)

I haven't led smd in this place but... have U got any idea ?

in english please, or polish :help:

You can try to ask in section "Only english/Fabia" if will be there some english speaking specialist for your issue.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak na fabce MR2007 mam stejny problem :) Zrejme mikrospinac na dverich ridice se odporoucel. Alarm si mysli, ze jsou zavrene i kdyz jsou otevrene, maxik neukazuje a vnitrni svetlo taky nejde :) Aspon ze to mam v zaruce, tak snad nebude s vymenou v autorizovanym servisu problem.

Jinak obcas se mi stava, ze nejde otevrit kufr, nejsem se uplne jist, zda je to zrovna timto, ale tak uvidi se :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na fabce MR2007 mam stejny problem :) Zrejme mikrospinac na dverich ridice se odporoucel. Alarm si mysli, ze jsou zavrene i kdyz jsou otevrene, maxik neukazuje a vnitrni svetlo taky nejde :) Aspon ze to mam v zaruce, tak snad nebude s vymenou v autorizovanym servisu problem.

Jinak obcas se mi stava, ze nejde otevrit kufr, nejsem se uplne jist, zda je to zrovna timto, ale tak uvidi se :)

Tak pokud se rozjedeš, tak se ovládání kufru zablokuje a povolí se po otevření nějakých dveří a když auto neví kvůli vadnýmu spínači, že jsi otevřel, tak nejde kufr otevřít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

ja k tomu vadnemi mikrospinacu, opravoval som to pred par mesiacmi, aj som niekam daval fotky http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14172&hl=

Ste si isti ze mate vadny mikrospinac ? Bo aspon u mna spinac fungoval, dojebabrana bola len ta vacka ktora ho mala spinat.

Yano

Tak jsem dnes měnil mikrospínač. Demontáž vcelku šla, díky návodu od Strojvůdce, spínač jsem vyměnil, ale podobně jak píše Jano, v té vačce, která mikrospínač spíná je vydřená rýha, tak jsem docela zvědavý, jak dlouho to vydrží.

Nedovedu si představit řešit při opravě ještě nýty na stahovačce, jak se to používá u novějších modelových ročníků.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

JE TO V TOMTO ISTOM TÉMATE NA DRUHEJ STRANE !!!!!!!!

Nevíte někdo kam napojit dodělávané spínače zadních dveří u clasica? Předpokládám, že tam tu kabeláž k mikrospínačum nemám, když nemám mikrospínače v zadních dveřích.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dá se nějak aktivovat VAGem (nebo nějak) signalizace otevřených dveří/kufru? Mám verzi budíků Comfort (MR03). Nikde jsem o tom nic v DP nenašel.

Nebo byla seriově signalizace až ve verzi Elegance? Tudíž bych musel mít budíky z elegance? V DP nikde se o kódování nic nepíše...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám menší problém při otevírání "řidičových" dveří. Mám Fabii r.v.2006 1,2 HTP 47kW Elegance (asi v plné výbavě). Odemknu auto pomocí orig. DO, otevřu dveře, sednu, zavřu a někdy se stane když hned nenastartuju, že se auto opět samo zamkne. To se ale děje nepravidelně. Poznám to hned, jak to dopadne už při otevření těch dveří - když je vše OK, slyším hned po otevření nějaké "bzučení" trvá to asi tak 3 sekundy, nevím sice zatím, co to je, ale jako by nějaký servo motor nebo se něco při tom otevření nastavuje. Fabii mám poprvé a teprve asi 5 měsíců, zatím se teda seznamuju. Podle toho, co sem se tady zatím dočet, bych to viděl na mikrospínač, ale nevím. Zamykání funguje normálně, jak DO tak klíčem (vložku zámku mám jen u řidiče), LEDka vždy bliká, dveře většinou kontroluju. Všiml sem se taky, že někdy když jen autem někde zastavím (motor v chodu) a otevřu své dveře - někdy se nerozsvítí světlo ve dveřích a na stropě. Je to jen ztuhlý mechanismus ve dveřích nebo spíš konec mikrospínače? A co je hlavně to bzučení, co se to "děje"? Kdo to ví, napište prosím, děkuju... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v skaratke- ano je to zly mikrospinac- vymenit. on nie je zly vo svojom vnutri ale na jeho povrchu je tak gumka ktora sa zosucha a potom to nesignalyzuje otvorenie dveri. a momentalne to je asi v sadiu ze ta gumka este nie je predrana celkom, takze niekedy to zopne a niekedy nie- preto ti niekedy nerozsvieti stropnu lapicku, pri odomknuti a nasadnuti ked hned nenastartujes tak si to mysli ze su dvere stale zamknute a tak auto samo opät zamkne (ochrana pred nechcenym otvorenim auta) a tiez ti nebzuci ten "bzuciak"- to je cerpadlo benzinu ktore sa pri fabiach od urciteho roku vyroby aktivuje po otvorenie dveri... a pravdepodobne ti to robi este jednu vec o ktorej mozno nevies- ked pri chode motora zastavis a otvoris dvere a stropna lampipcka sa nerozsvieti, neotvoris ani kufor tlacitkom co je nad SPZtkou az pokial sa neotvoria niektre zo zvysnych 3 dveri auta (ochrana proti otvoreniu dveri napriklad zlodejikmi ak stojis niekde na krizovatke a pod- tak to uvadzaju automobilky)...

takze na zaver opät- je to ZLY mikrospinac vo dverach...

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...