hubo44 Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 Tak dva roky maš pokoj. Tu zavadu 7072 to pišu aj u nas automaticky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarouz Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Mám Fabii 1.2 47 KW najeto 83 000 km. Najednou mi začal blbnout volnoběh, někdy drží, nebo kolísa od 300-1000 ot, nebo auto zhasne. taky se mi zdá, že auto stratilo mírně na výkonu a taky mi naskočila závada elektroniky. Ihned jsem navštívil nejbližší servis a tam , po diagnostice konstatovali závadu na některé ze zapalovacích cívek, resetli závadu, obědnali mne na konec týdne a poslali domů. s tím, že auto mohu používat. Nedalo mi to spát a doma jsem pozval kamaráda, který taky pracuje v autoopravně a ten po sejmutí nějakých krytů konstatoval, že se jedná o přeskočení rozvodového řetězu. Najel jsem pouze několik kilometrů a jestli se skutečně jedná o přeskočení řetězu mohu s tím dojet bez problému do servisu ca. 15 km? Přikládám foto. img-Y28193757-0001.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Cievka a preskočene rozvody to sa mi zda dosť protichodne zistenia. Daj si to prekontrovať v dalšej opravovni lebo ked tomu nerozumie človek tak lahko obtiahnu človeka o peniaze.(len dobra rada) To foto je len unik chladiace zmess. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Motor 1.2 HTP 47 kW 2003/11 MR 04 po preskočení rozvodu a rozobraní pozerám že tam mám DLHÚ NAPINACIU LIŠTU !!!! zaujimave ze v roku 2003 davali dlhe a este zaujimavejsie je ze PRESKOCIL ROZVOD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 kolik najeto? A v jaké situaci rozvod skočil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 Mám nabehané 160.000 Km ... pretočil som to v momente keď som mal auto na zdviháku (lavé predné) a len zlahka som utiahol sroby na kolese !!! fakt miernou silou.... a pocas tlacenia som zacul 2x po sebe cvaknutie ! a jemne pretočenie kolesom . Zaradená rýchlosť bola 1. čiže som na vyfukovom potruby skočil o dva zuby naspäť.... a ja blby som to naštartoval a išiel von z garaže a až potom mi došlo že čo som urobil... Auto si pekne rachotilo.Ale nebol problem naštartovať. Ventily su zjavne OK, Takze riesenie : napinaci mechanizmus dostane silnejsiu spruzinu aku tam je ( v skode som kupil novu sadu) ale tu spruzinu dam este silnejsiu..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 uf, to by mě nenapadlo že při výměně kol, bych mohl skočit rozvody ... a to už jsem je prohazoval tolikrát ... no budu se teď na to dávat majzla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 aa aktualna info z opravy : dve vlace maju tlaky 14 bar ...čo je viac než výborné a 3 valec má 0 ! sací ventil to neprežil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.