Přejít na obsah

Startovanie 1,2 TSI


Doporučené příspěvky

Nechci malovat čerty na zeď, kolega má motorizaci 1.2/77kW, najeto asi 13000, jak začaly zimy, když byl studenej, škytal chcípal blbě chytal a porůznu kolísal volnoběh z TSC jsme dostali novou flash která ještě nebyla uvolněná pro distribuci a používá se pro řešení podobných problémů, po flashi se to zlepšilo ale minulý týden, akorát jsem byl ja dovolený tak to mám z druhé ruky, kontrolka elektroniky motoru- snímač vačkového hřídele nepravděpodobný signál...... v pátek přijeli z Boleslavi,opět nový SW,když se kluci pídili oco Go tak jim řekli že je vytahanej rozvodovej řetěz, benzín ve voleji protože jezdí jen krátké jízdy po městě, je to bohatý a smývá se olejový film, jako u starejch německejch 1.4.... SW pravděpodobně eliminuje tu obrovskou vůli vačky aby nesvítila kontrolka= menší výkon....... a bylo mu řečeno až se znovu rozsvítí..... výměna motoru........ A údajně v roce 2012 modifikovaný motory s jinejma rozvodama.

A tak mě napadá proč se vlastně dělají longlife oleje a intervaly když ty motory ani do výměny nevydrží ????

BTW: Když to studený nastartuje, ten motor vydává zvuky, že by si jeden myslel,že je to stará 120, která má na krku 200000 původníma rozvodama :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat
A údajně v roce 2012 modifikovaný motory s jinejma rozvodama.

To jako má být modernizace motoru v roce 2012, nebo jak to myslíš?

Citovat
benzín ve voleji protože jezdí jen krátké jízdy po městě, je to bohatý a smývá se olejový film, jako u starejch německejch 1.4

To by teda musel přibývat olej ne? Já mám s TSI 63 kW provozovaným jenom ve městě zkušenost takovou, že to sežralo olej, musel se dolívat při 12 000 km. Teď už mám těsně před servisní prohlídkou po 15 000 km a s motorem žádný problém (zatím).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás to byl první případ, ale podle těch lidí z Boleslavi to není ojedinělý...... všechno ukáže čas, Neumím si představit z čeho ty řetězy dělaj když se to vytahá v 15ti tisících.....

Tej benzín v oleji je stejně divná věc, když si představím, že teplota oleje je cca 100 st. Celsia tak si myslím že se z něj ten benzín musí okamžitě vypařit ne ??? Ten benzín je fakt z oleje normálně cítit, a když vidím jak jsou ty LL oleje řídký a do toho ještě benzín...

Já to pochopil že 2012 nějaká modernizace asi co se týče těch rozvodů... možná už asi někde zkušebně jezdí ,ale do série kdoví kdy...

Každopádně budu ten motor sledovat průběžně referovat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj to je ono ikdyž nevím proč použili řetěz k snížení hlučnosti ???? nepříjde mi že by rozvodový zubatý řemeny nějak extra chrastily lol

V principu z 1,2 L vydolovat 77kW při EURO5 si myslím že je docela zvrácený, ale downsizing je prostě IN...jde oto jak dlouho :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No k potkání snad nedojde, jde o to jak jsem psal někde nahoře ve vláknu, že při té větší vůli bude zas psát řj motoru chybu nesmyslný signál z G40, protože už nebude synchronní s snímačem na klice a bude mimo toleranci.....

No uvidíme co bude dál.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani, tak ako? :help:

Vyriesil ten SW problem s volnobehom?

Ja mam Yetiho 12/2009 a mam ten isty problem s otackami.

V lete pol minuty 1200ot/min

a v zime okolo 950ot/min

V servise mi povedali, ze je to normalne :prc: zevraj je to moderny motor a on vie co robi.

No co ja viem ci je az tak normalne????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, auto se mi chovalo s volnoběžnýma otáčkama +- stejně, léto 1200 a zima 800 ot/min??, to by nebyl problém, ale bohužel teď přes zimu volnoběh dost kolísal (padal až k 600). Po přehrání volnoběh drží okolo 950. Chování volnoběžných otáček léto/zima je, ale každopádně divné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 2. 2011 na 12:50, Ondrej HC napsal:

Pani, tak ako? :help:

Vyriesil ten SW problem s volnobehom?

Ja mam Yetiho 12/2009 a mam ten isty problem s otackami.

V lete pol minuty 1200ot/min

a v zime okolo 950ot/min

V servise mi povedali, ze je to normalne :prc: zevraj je to moderny motor a on vie co robi.

No co ja viem ci je az tak normalne????

Ondrej, to co píšeš, si myslím, je normální, ve Fabii TSI to dělá taky. Akorát, že těch 1200 ot. mně to drží 10 vteřin. Nesmí to ovšem kolísat, ručička otáčkoměru musí držet na místě a ne lítat sem a tam. ;)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Při studeném startu, když přijdu ráno k autu tak je to těch 2 až 3 vteřiny. Když je auto zahřáté a startuju po krátké přestávce, tak je to mžik kdy motor naskočí.

Muzu potvrdit, 2 vteriny v poloze START a pak teprv chytne, ale nijak nekultivovane nebo tak, akorat dele toci ... start za tepla ci tepleho motoru okamzity

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jak jsem slíbil, že budu sledovat osud kolegovo TSI, tak činím.... Auto už je přes 14! dní v Boleslavi na dílně expertiz, motor rozebraný do šroubku a údajně se rozhodují jestli ho poskládají z jiných, předpokládám nových :aggressive: dílů, nebo jestli dají komplet nový......

Doufám že tenhle týden bude nějaké resumé....

J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Po dvou měsících používání TSI mne zaujala jedna věc. Vždy když motor delší dobu stojí, tak je startování trochu zdlouhavější. Tedy nechytne na první škrtnutí, ale starter musí sekundu až dvě točit než to chytne.

Na starém MPI to vždy chytlo na první cuknutí. Předpokládám, že důvodem je mechanický pohon vysokotlakého čerpadla. Prostě natlakování benzínu chvilku trvá a proto ta prodleva.

Chová se Váš motor stejně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakticky to trvalo pri studenom motore o poznanie dlhšie, po 24W6 sa to ako jedna z mála vecí (ak nie jediná) zlepšilo. Oproti TDI-PD alebo HTP, ktoré štartujú na otáčku, bol pocit, že TSI neštartuje. Asi to TSI nebude po servisnej akcii 24W6 ani funglovka, že?

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to funglovka Roomster 1.2 TSI. Vyrobený v červenci letošního roku.

Ve srovnání s motorem AEE 1.6MPI který mám ve Felicii, to startuje opravdu znatelně později. MPI má benzín natlakovaný elektrickým čerpadlem a tak chytne opravdu ihned v okamžiku kdy se první píst dostane do horní úvrati.

TSI má el. čerpadlo pouze jako podávací a tlak pro vstřikování musí vytvořit mechanické čerpadlo poháněné vačkou. Tlak v systému se dlouhodobě neudrží a proto asi ta prodleva. Při opakovaném startování je to již na první cuknutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...