Jikra Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Nechci malovat čerty na zeď, kolega má motorizaci 1.2/77kW, najeto asi 13000, jak začaly zimy, když byl studenej, škytal chcípal blbě chytal a porůznu kolísal volnoběh z TSC jsme dostali novou flash která ještě nebyla uvolněná pro distribuci a používá se pro řešení podobných problémů, po flashi se to zlepšilo ale minulý týden, akorát jsem byl ja dovolený tak to mám z druhé ruky, kontrolka elektroniky motoru- snímač vačkového hřídele nepravděpodobný signál...... v pátek přijeli z Boleslavi,opět nový SW,když se kluci pídili oco Go tak jim řekli že je vytahanej rozvodovej řetěz, benzín ve voleji protože jezdí jen krátké jízdy po městě, je to bohatý a smývá se olejový film, jako u starejch německejch 1.4.... SW pravděpodobně eliminuje tu obrovskou vůli vačky aby nesvítila kontrolka= menší výkon....... a bylo mu řečeno až se znovu rozsvítí..... výměna motoru........ A údajně v roce 2012 modifikovaný motory s jinejma rozvodama. A tak mě napadá proč se vlastně dělají longlife oleje a intervaly když ty motory ani do výměny nevydrží ???? BTW: Když to studený nastartuje, ten motor vydává zvuky, že by si jeden myslel,že je to stará 120, která má na krku 200000 původníma rozvodama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Citovat A údajně v roce 2012 modifikovaný motory s jinejma rozvodama. To jako má být modernizace motoru v roce 2012, nebo jak to myslíš? Citovat benzín ve voleji protože jezdí jen krátké jízdy po městě, je to bohatý a smývá se olejový film, jako u starejch německejch 1.4 To by teda musel přibývat olej ne? Já mám s TSI 63 kW provozovaným jenom ve městě zkušenost takovou, že to sežralo olej, musel se dolívat při 12 000 km. Teď už mám těsně před servisní prohlídkou po 15 000 km a s motorem žádný problém (zatím). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 vytahana retaz??..to sa da?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lasut Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Tak řetěz se vytahat da, ale po mnohem a mnohem větším nájezdu. V tomto případě (pokud to je pravda) je to spíš výrobní vada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 no doufám že nebudu mít takový štěstí musím zkontrolovat ten olej jak to vypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 U nás to byl první případ, ale podle těch lidí z Boleslavi to není ojedinělý...... všechno ukáže čas, Neumím si představit z čeho ty řetězy dělaj když se to vytahá v 15ti tisících..... Tej benzín v oleji je stejně divná věc, když si představím, že teplota oleje je cca 100 st. Celsia tak si myslím že se z něj ten benzín musí okamžitě vypařit ne ??? Ten benzín je fakt z oleje normálně cítit, a když vidím jak jsou ty LL oleje řídký a do toho ještě benzín... Já to pochopil že 2012 nějaká modernizace asi co se týče těch rozvodů... možná už asi někde zkušebně jezdí ,ale do série kdoví kdy... Každopádně budu ten motor sledovat průběžně referovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 No potěš koště... Sám si na tento motor myslím... Tady jsou ty řetězy na obrázku: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Jj to je ono ikdyž nevím proč použili řetěz k snížení hlučnosti ???? nepříjde mi že by rozvodový zubatý řemeny nějak extra chrastily V principu z 1,2 L vydolovat 77kW při EURO5 si myslím že je docela zvrácený, ale downsizing je prostě IN...jde oto jak dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Řemeny asi ne ,myslím, že se tím myslí snížení hlučnosti oproti nějakým jiným typům řetězů. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 To vypadá festovně , nechapu jak se tady muže něco po..... . Mělo to vydržet životnost motoru že by řetěz z činy ? Zatim sem z motorem nadšen tuk tuk nerad bych se zklamal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 takže dneska proveden výmaz adaptačnéích hodnot a znovunastavení polohy škrtícví klapaky a zatím se mi to zdá bejt OK, uvidíme po delších jízdách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Osobne si myslim, ze vytahanej retez v takovych kilometrech musi byt kvalitou materialu, jen je mi divny ze mu chtej pak dat celej motor.... a ne jen retezovou sadu ??? preci kdyby to bylo jen nekvalitnim retezem ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 To bude tím, že se ten motor s největší pravděpodobností potká a to mění škodovka radši motor, než ho opravovat. Pokud jsem teda ten příspěvek dobře pochopil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 No k potkání snad nedojde, jde o to jak jsem psal někde nahoře ve vláknu, že při té větší vůli bude zas psát řj motoru chybu nesmyslný signál z G40, protože už nebude synchronní s snímačem na klice a bude mimo toleranci..... No uvidíme co bude dál..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej HC Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Pani, tak ako? Vyriesil ten SW problem s volnobehom? Ja mam Yetiho 12/2009 a mam ten isty problem s otackami. V lete pol minuty 1200ot/min a v zime okolo 950ot/min V servise mi povedali, ze je to normalne zevraj je to moderny motor a on vie co robi. No co ja viem ci je az tak normalne???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mida Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Ahoj, auto se mi chovalo s volnoběžnýma otáčkama +- stejně, léto 1200 a zima 800 ot/min??, to by nebyl problém, ale bohužel teď přes zimu volnoběh dost kolísal (padal až k 600). Po přehrání volnoběh drží okolo 950. Chování volnoběžných otáček léto/zima je, ale každopádně divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 V 9. 2. 2011 na 12:50, Ondrej HC napsal: Pani, tak ako? Vyriesil ten SW problem s volnobehom? Ja mam Yetiho 12/2009 a mam ten isty problem s otackami. V lete pol minuty 1200ot/min a v zime okolo 950ot/min V servise mi povedali, ze je to normalne zevraj je to moderny motor a on vie co robi. No co ja viem ci je az tak normalne???? Ondrej, to co píšeš, si myslím, je normální, ve Fabii TSI to dělá taky. Akorát, že těch 1200 ot. mně to drží 10 vteřin. Nesmí to ovšem kolísat, ručička otáčkoměru musí držet na místě a ne lítat sem a tam. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Při studeném startu, když přijdu ráno k autu tak je to těch 2 až 3 vteřiny. Když je auto zahřáté a startuju po krátké přestávce, tak je to mžik kdy motor naskočí. Muzu potvrdit, 2 vteriny v poloze START a pak teprv chytne, ale nijak nekultivovane nebo tak, akorat dele toci ... start za tepla ci tepleho motoru okamzity 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Jak jsem slíbil, že budu sledovat osud kolegovo TSI, tak činím.... Auto už je přes 14! dní v Boleslavi na dílně expertiz, motor rozebraný do šroubku a údajně se rozhodují jestli ho poskládají z jiných, předpokládám nových dílů, nebo jestli dají komplet nový...... Doufám že tenhle týden bude nějaké resumé.... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 no slušný 14dní a neví co s tím ani výrobce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Tak je to tady kolegovi se vrátí auto z Boleslavi s novým motorem..... To je dobrý, nebudem měnit oleje a filtry ale rovnou motory J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Ale zase na druhej strane znova zabehávať, znova to šetriť a vyššia spotreba... kto by to chcel ...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Po dvou měsících používání TSI mne zaujala jedna věc. Vždy když motor delší dobu stojí, tak je startování trochu zdlouhavější. Tedy nechytne na první škrtnutí, ale starter musí sekundu až dvě točit než to chytne. Na starém MPI to vždy chytlo na první cuknutí. Předpokládám, že důvodem je mechanický pohon vysokotlakého čerpadla. Prostě natlakování benzínu chvilku trvá a proto ta prodleva. Chová se Váš motor stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 (editace) Fakticky to trvalo pri studenom motore o poznanie dlhšie, po 24W6 sa to ako jedna z mála vecí (ak nie jediná) zlepšilo. Oproti TDI-PD alebo HTP, ktoré štartujú na otáčku, bol pocit, že TSI neštartuje. Asi to TSI nebude po servisnej akcii 24W6 ani funglovka, že? Editováno: 6. Říjen 2012, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Je to funglovka Roomster 1.2 TSI. Vyrobený v červenci letošního roku. Ve srovnání s motorem AEE 1.6MPI který mám ve Felicii, to startuje opravdu znatelně později. MPI má benzín natlakovaný elektrickým čerpadlem a tak chytne opravdu ihned v okamžiku kdy se první píst dostane do horní úvrati. TSI má el. čerpadlo pouze jako podávací a tlak pro vstřikování musí vytvořit mechanické čerpadlo poháněné vačkou. Tlak v systému se dlouhodobě neudrží a proto asi ta prodleva. Při opakovaném startování je to již na první cuknutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.