Přejít na obsah

Yetiho ještě nemám,ale budu mít! Koupě nového Yetiho


Artigas

Doporučené příspěvky

To by bylo super :-), možná to mají tak natažený kvůli tomu jejich volantu na druhý sraně :-)

Já mám objednáno 1,6 TDI, ale jelikož je to novinka, tak myslím, že to bude asi až v lednu :-(

Tak ti nevím, ale pokud nyní jezdíš v oktávii RS, nebude pro tebe Yeti 1.6TDI trošku zklamání? Mám kamaráda testovacího jezdce a ten tento Greenline motor nemá moc v lásce. Trošku nešetrné přidávání plynu a ani spotřeba není nic moc. Nechci tě odrazovat, to ani náhodou, ale už si s touto motorizací v Yetim jel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chrudimák: Máme operativní leasing, takže auto naší firmě defacto nepatří a leasingovka nám ho jen pronajímá. Po skončení leasingu se auto vrací leasingovce. Po celou dobu je Yeti jejím majetkem. Takže je mi vážně úplně jedno, jaký zimáky si leasingovka vybrala a na služební auto nandala. Hlavně že nemusím platit za benzin, servis, pneu, kapaliny, maziva, pojištění, dálniční známky a vůbec vlastně za koupi nového auta :) Takže ve světle těchto skutečností jsou ty kola najednou docela hezký :) A na nějakou estetiku sere bílej tesák :)

Ale to jen tak poznámka v dobrém slova smyslu .. být to můj Yeti, tak si tam samozřejmě dám asi kola jiný :)

Kdyby mi firma dala auto za takových podmínek, jaké máš ty, asi bych nepohrdl ani trabantem. Já když potřebuji služebně někam jet tak musím nejprve zjistit jestli v garáži nějaké auto je, pak zjistit kdo s ním jel naposled ( v jeho kanceláři budou někde na stolku klíče, techniček) a pokud pak zjistím, že v nádrži je sucho, tak za vlastní natankovat a někdy s účtem na pokladnu. Jinak mé osobní služební vozidlo po podniku je koloběžka. kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ti nevím, ale pokud nyní jezdíš v oktávii RS, nebude pro tebe Yeti 1.6TDI trošku zklamání? Mám kamaráda testovacího jezdce a ten tento Greenline motor nemá moc v lásce. Trošku nešetrné přidávání plynu a ani spotřeba není nic moc. Nechci tě odrazovat, to ani náhodou, ale už si s touto motorizací v Yetim jel?

Bylo to velký rozhodování :-) , prodat RS-ku a pořídit lepšího Yeťáka (pořád jsem koukal po 2,0 TDi 103kW-4x4) nebo nechat RS doma a pořídit nějakého normálního. Nakonec zvitězilo srdce a RS-ka zůstává doma :-) , mám k ní už nějaký vztah :-D

A hlavně nechápu cenovou politiku Škodovky. Dát 50.000 Kč za 4x4 je v pořádku s tím souhlasím, ale rozdíl mezi výkonovejma motorizacema TDI 60.000 Kč :-(

Jezdil jsem s 1,6 TDi v Oktávce(která váží skoro stejně jako Yeti) a mně se to zdá dostačující na to k čemu ho potřebuju. Přeci jenom člověk stárne a zpomaluje :-) Když se budu chtít svést, tak provětrám koníky Octuli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to velký rozhodování :-) , prodat RS-ku a pořídit lepšího Yeťáka (pořád jsem koukal po 2,0 TDi 103kW-4x4) nebo nechat RS doma a pořídit nějakého normálního. Nakonec zvitězilo srdce a RS-ka zůstává doma :-) , mám k ní už nějaký vztah :-D

A hlavně nechápu cenovou politiku Škodovky. Dát 50.000 Kč za 4x4 je v pořádku s tím souhlasím, ale rozdíl mezi výkonovejma motorizacema TDI 60.000 Kč :-(

Jezdil jsem s 1,6 TDi v Oktávce(která váží skoro stejně jako Yeti) a mně se to zdá dostačující na to k čemu ho potřebuju. Přeci jenom člověk stárne a zpomaluje :-) Když se budu chtít svést, tak provětrám koníky Octuli.

Záměrně jsem uvedl, že motory Greenline.

Ten kluk má v současnosti fabii 1.9 SDI, najeto tak 250 000 a naposledy, když jsem s ním mluvil, tak říkal, že kdyby měl peníze, že koupí octavii 1.6TDi, že pro jeho dojíždění do práce by byla fajn. V provedení Greenline se mu ten motor už nelíbí. Neptal jsem se proč, já už dávno vybral 1.4TSI a diesel mě nezajímá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chrudimák: Máme operativní leasing, takže auto naší firmě defacto nepatří a leasingovka nám ho jen pronajímá. Po skončení leasingu se auto vrací leasingovce. Po celou dobu je Yeti jejím majetkem. Takže je mi vážně úplně jedno, jaký zimáky si leasingovka vybrala a na služební auto nandala. Hlavně že nemusím platit za benzin, servis, pneu, kapaliny, maziva, pojištění, dálniční známky a vůbec vlastně za koupi nového auta :) Ve světle těchto skutečností jsou ty kola najednou docela hezký :) A na nějakou estetiku sere bílej tesák :)

Ale to jen tak poznámka v dobrém slova smyslu .. být to můj Yeti, tak si tam samozřejmě dám asi kola jiný :)

No jo, to jsi měl říct hned,to je dost jiná situace....... Tak to tě trochu lituju,to je poloviční radost z Yetiho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, to jsi měl říct hned,to je dost jiná situace....... Tak to tě trochu lituju,to je poloviční radost z Yetiho.

Jo v pohodě, já vím jak jsi to myslel :) Ne to zas ne, radost z něj mám velkou a jezdím s ním moc rád. Pořád mi nutili jako služební auto Roomstera v plný polní, ale já trval na Yetim a jsem rád, že jsem se nenechal ukecat. Kromě těch zimních kol, co tam leasingovka teď dala, ho mám jinak v celkem slušný výbavě - včetně vyhřívaných sedaček, autorádia s navigací, oken v elektrice, asistentů atd. ..takže jinak velká spokojenost :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo v pohodě, já vím jak jsi to myslel :) Ne to zas ne, radost z něj mám velkou a jezdím s ním moc rád. Pořád mi nutili jako služební auto Roomstera v plný polní, ale já trval na Yetim a jsem rád, že jsem se nenechal ukecat. Kromě těch zimních kol, co tam leasingovka teď dala, ho mám jinak v celkem slušný výbavě - včetně vyhřívaných sedaček, autorádia s navigací, oken v elektrice, asistentů atd. ..takže jinak velká spokojenost :)

No tak to na tom zase tak špatně nejsi,to máš dobrý nadřízený,když se nechají takhle zatlačit. Někde ve firmách ti sdělí co a jak a je vymalováno,můžeš brečet jak chceš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záměrně jsem uvedl, že motory Greenline.

Ten kluk má v současnosti fabii 1.9 SDI, najeto tak 250 000 a naposledy, když jsem s ním mluvil, tak říkal, že kdyby měl peníze, že koupí octavii 1.6TDi, že pro jeho dojíždění do práce by byla fajn. V provedení Greenline se mu ten motor už nelíbí. Neptal jsem se proč, já už dávno vybral 1.4TSI a diesel mě nezajímá.

Je pravda, že Greenline má trochu jiný zpřevodování než klasika. Ale chtěl jsem 1,6 TDI a to se jiný než Greenline do Yetíka nedává :-( Tak ze mě bude nakonec ekolog :-)

S autem se bude docela dost jezdit po dálnicích, tak tam se ty delší kvalty docela hodí.

Myslím, že motor samotný mít nějaké zásadní rozdíly od klasiky 1,6 TDI nebude (papírové výkony jsou shodné).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že Greenline má trochu jiný zpřevodování než klasika. Ale chtěl jsem 1,6 TDI a to se jiný než Greenline do Yetíka nedává :-( Tak ze mě bude nakonec ekolog :-)

S autem se bude docela dost jezdit po dálnicích, tak tam se ty delší kvalty docela hodí.

Myslím, že motor samotný mít nějaké zásadní rozdíly od klasiky 1,6 TDI nebude (papírové výkony jsou shodné).

Tož ty jeden ochránče přírody, ať ti to čekání ubíhá rychleji jako mě. Já už trpím a trpím a těm co Yetiho mají zavidím a závidím.... a to mám před sebou ještě dva měsíce čekání. jak už jsem tu psal, já si auto objednal na leden 2011! Ach jo, to byl nápad! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož ty jeden ochránče přírody, ať ti to čekání ubíhá rychleji jako mě. Já už trpím a trpím a těm co Yetiho mají zavidím a závidím.... a to mám před sebou ještě dva měsíce čekání. jak už jsem tu psal, já si auto objednal na leden 2011! Ach jo, to byl nápad! :(

2.měsíce čekání ? brnkačka, to já budu čekat až do března, jsem úplně v pohodě,však kdo si počká,tak se dočká. Otázka je,zda už to březnové auto nebude za stejnou cenu lépe vybavené,jak to chystá Škoda v Německu od 1.1.2011. To by přišlo líto. Golf zlevnil na jaře o 85 tisíc a na podzim psali o dalších 35 tis. Konkurence zlevňuje taky. Podle prodejce je rozhodující termín dodání, ne termín objednání,tak pokud je to tak,tak tě to snad nepostihne. Více na tom vydělají ti,co mají bohatší výbavu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.měsíce čekání ? brnkačka, to já budu čekat až do března, jsem úplně v pohodě,však kdo si počká,tak se dočká. Otázka je,zda už to březnové auto nebude za stejnou cenu lépe vybavené,jak to chystá Škoda v Německu od 1.1.2011. To by přišlo líto. Golf zlevnil na jaře o 85 tisíc a na podzim psali o dalších 35 tis. Konkurence zlevňuje taky. Podle prodejce je rozhodující termín dodání, ne termín objednání,tak pokud je to tak,tak tě to snad nepostihne. Více na tom vydělají ti,co mají bohatší výbavu. :palec2:

Trošku se mi nezdá, že by škodovka u nás chtěla dělat v případě Yetiho nějaké ústupky a přidávat zadarmo výbavu. Nevím jak Golf, ale na Yetiho se čeká stále dost dlouho, když se podívám k prodejcům, volný kus ihned na prodej má málokdo... Není to situace spíše na zdražování?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku se mi nezdá, že by škodovka u nás chtěla dělat v případě Yetiho nějaké ústupky a přidávat zadarmo výbavu. Nevím jak Golf, ale na Yetiho se čeká stále dost dlouho, když se podívám k prodejcům, volný kus ihned na prodej má málokdo... Není to situace spíše na zdražování?

To uvidíme po novém roce,možná to zjistím do 14 dnů-ale i Škodovka se nemůže řídit jen okamžitým zájmem,ale cenami konkurence,které dolů obecně jdou.Tiguan už dolů u nás šel. Okamžitý přetlak poptávky nad nabídkou je dočasný a je spíše způsoben nezvládnutím odhadu dynamiky prodejů a výroby.

Z Kvasin odchází Rumstr, Superb a Yeti tam zůstávají -kapacitu od Rumstra určitě využijí pro zvýšení produkce Superbu a Yeti. Jestliže by reagovali v Německu (tam je toto zlevnění jisté) a v ČR ne,tak se rozevřou nůžky mezi cenami v ČR a Německu, pak budou lidi jezdit kupovat tam, já už jsem jednu dobu o tom začal uvažovat taky (původně jsem chtěl koupit Superb) ,už teď byly velice dobré nabídky na Superby z EU, které dovezou naše firmy a tady je nabízejí za daleko lepší ceny,než jsou naše ceníkové. Ono to není tak jednoznačné. Vím okamžitě o 3 volných Yetíkách ve svém okolí,komu tolik nezáleží na určité představě a je schopen kompromisu,sežene Yetiho okamžitě,podívej se na stránky Škodovky,do rubriky nové vozy a uvidíš,co se ti jich vyrojí-4-5 stránek. vybereš motor i barvu a výbavu.Jestli máš prachy,tak zítra můžeš kupovat,z nabídky se vybrat dá. Problém je v tom, že lidi většinou objednávají přesně na míru a proto to čekání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.měsíce čekání ? brnkačka, to já budu čekat až do března, jsem úplně v pohodě,však kdo si počká,tak se dočká. Otázka je,zda už to březnové auto nebude za stejnou cenu lépe vybavené,jak to chystá Škoda v Německu od 1.1.2011. To by přišlo líto. Golf zlevnil na jaře o 85 tisíc a na podzim psali o dalších 35 tis. Konkurence zlevňuje taky. Podle prodejce je rozhodující termín dodání, ne termín objednání,tak pokud je to tak,tak tě to snad nepostihne. Více na tom vydělají ti,co mají bohatší výbavu. :palec2:

No, to se mi moc nezdá. V Reflexu z minulého týdne vyšel velmi zajímavý článek o VW vs. Škodovka a psali tam, že právě současný stav se koncernu vůbec nelíbí, protože Škodovky si v podstatě s VW konkurují (kvalitou i cenou). V současné době jsou na Škodu tlaky, aby se z ní stala levnější značka pro nenáročné uživatele. V Reflexu psali, že řešení se rýsuje v té podobě, že škodovky zlevní, ale budou dost osekané z hlediska výbavy a to, co bylo ve škodovkách ve standardní výbavě teď, bude už jenom za příplatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to se mi moc nezdá. V Reflexu z minulého týdne vyšel velmi zajímavý článek o VW vs. Škodovka a psali tam, že právě současný stav se koncernu vůbec nelíbí, protože Škodovky si v podstatě s VW konkurují (kvalitou i cenou). V současné době jsou na Škodu tlaky, aby se z ní stala levnější značka pro nenáročné uživatele. V Reflexu psali, že řešení se rýsuje v té podobě, že škodovky zlevní, ale budou dost osekané z hlediska výbavy a to, co bylo ve škodovkách ve standardní výbavě teď, bude už jenom za příplatek.

Nezdá se mi,že by Reflex měl o těchto věcech přehled a odhad.Někdo v Německu něco plácne,noviny se toho chytí a Reflex vytvoří teorii. Nový šéf Škody ČR řekl, že Škoda nebude zaměřena na výrobu levných aut.Jemu věřím,panč je to nový koště a nebude si podřezávat větev pod vlastním zadkem. Je pravda,že Němci nad tím diskutují,ale já vím,že němečtí prodejci jim nadávají do blbců,panč prý konkurence mezi Škodou a WW je pseudoproblém, který si někdo vymýšlí. Že by se neprodávali Pasaty a Tiguany kvůli Superbu a Yetim, když se podíváš na prodeje v celé Evropě,tak je to u Škody dost malé procento trhu proti WW.Skutečná konkurence je někde jinde,spíše u japonských značek, u Fordu atd. můj prodejce si myslí, že se zatím nestane s cenami nic v ČR,uvidíme,ale Němci řekli,že u nich bude Škodovka za stejné peníze s lepším vybavením.

Citace: "]e pravda, že Škoda v Německu od 1. ledna ještě dále zatraktivní ceny u některých modelů a že v této souvislosti upraví rozsahy výbav. To je zcela běžný a léty osvědčený postup produktového managementu v automobilovém průmyslu. Většina zmiňovaných prvků výbavy navíc nadále zůstane dostupná jako výbava na přání," vysvětluje Rudolf Dreithaler.

Uvidíme,jak to dopadne,ale snad dobře pro nás,co teď budeme kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezdá se mi,že by Reflex měl o těchto věcech přehled a odhad.Někdo v Německu něco plácne,noviny se toho chytí a Reflex vytvoří teorii. Nový šéf Škody ČR řekl, že Škoda nebude zaměřena na výrobu levných aut.Jemu věřím,panč je to nový koště a nebude si podřezávat větev pod vlastním zadkem. Je pravda,že Němci nad tím diskutují,ale já vím,že němečtí prodejci jim nadávají do blbců,panč prý konkurence mezi Škodou a WW je pseudoproblém, který si někdo vymýšlí. Že by se neprodávali Pasaty a Tiguany kvůli Superbu a Yetim, když se podíváš na prodeje v celé Evropě,tak je to u Škody dost malé procento trhu proti WW.Skutečná konkurence je někde jinde,spíše u japonských značek, u Fordu atd. můj prodejce si myslí, že se zatím nestane s cenami nic v ČR,uvidíme,ale Němci řekli,že u nich bude Škodovka za stejné peníze s lepším vybavením.

Citace: "]e pravda, že Škoda v Německu od 1. ledna ještě dále zatraktivní ceny u některých modelů a že v této souvislosti upraví rozsahy výbav. To je zcela běžný a léty osvědčený postup produktového managementu v automobilovém průmyslu. Většina zmiňovaných prvků výbavy navíc nadále zůstane dostupná jako výbava na přání," vysvětluje Rudolf Dreithaler.

Uvidíme,jak to dopadne,ale snad dobře pro nás,co teď budeme kupovat.

Tak pokud by to bylo takto, tak je to jedině dobře (pro Škodu a potažmo pro celou naši ekonomiku). Otázka ovšem je, co je myšleno tím "zatraktivní ceny u některých modelů". Nevím, jestli se jim bude chtít "zaktraktivnit cenu" modelu Yeti, na který se i při současné ceně čeká čtvrt roku. Každopádně ať už bude ten Yeťák za jakoukoliv cenu, máš se na co těšit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud by to bylo takto, tak je to jedině dobře (pro Škodu a potažmo pro celou naši ekonomiku). Otázka ovšem je, co je myšleno tím "zatraktivní ceny u některých modelů". Nevím, jestli se jim bude chtít "zaktraktivnit cenu" modelu Yeti, na který se i při současné ceně čeká čtvrt roku. Každopádně ať už bude ten Yeťák za jakoukoliv cenu, máš se na co těšit :)

Že auta YETI nejsou? To je velice relativní.

Včera jsem byl u svého prodejce už předběžně dohodnout podmínky. Má okamžitě k prodeji 2 Yeti a 5km od něj jsou u jiného další 2 volné Yetíky,vše 4x4 81kw (pro mě slabé). Říkal,že normálně bere ze skladu Škody,protože si je jistý,že to i tak prodá. Problém není,že by auta nebyla,čekáš jen tehdy,když chceš stavebnici na míru. Klikni na stránkách Škody na nová auta k prodeji a zjistíš,že momentálně je v ČR k dispozici 198 vozů Yeti ve všech motorech,výbavách a barvách. Championů je například 38. Musíš samozřejmě to auto kupovat po celé ČR,ale když máš peníze a chceš ho hned,tak ho můžeš mít hned. Na servis pak můžeš jezdit tam,kde to máš nejvýhodnější. Nepotěšíš sice toho prodejce,panč si u něj nekoupil,ale oni o ten servis taky stojí a nejsi první ani poslední. Já jsem optimista,ale nevadí mi, pokud se nestane vůbec nic a bude platit současný stav,přece jenom slušná sleva (17%) a odpočet DPH udělá v konečné ceně své. Pro mě má smysl jen stavebnice na míru a tedy čekání,ale Yeti nikam neuteče,tak o nic nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych uporoznil na cesty Járy Cimrmana do Arktidy, kde objevil Yetiho a popisuje ho jako plachého samotáře. Mě se sice Yeti 1.4 při víkendovém testování moc plaše nejevil, spíše měl tendenci všechny předjíždět, po městě mezi ostatními kličkovat, na zelenou z křižovatky jako první vyrážet a i jinak na sebe pozornost poutat. Nicméně v okamžiku, kdy les uviděl, okamžitě tam uháněl, pod stromy zaparkoval a do krajiny se díval a připadalo mi, jako by uvažoval, kam by se honem vydal a vyzkoušel co dokáže, bez ohledu na to, že on jen dvěma koly hrabat může.

Chrudimáku, jsi si opravdu jistý, že o nic nejde, že ti Yeti neuteče? Já se přiznávám, že o toho svého obavy mám, na autosalón občas zavítám, na Yetiho se okamžitě ptám.

Když se s holkou miluji, vteřiny, minuty, hodiny ignoruji, ten krásný pocit si užívám, ale pak si najednou uvědomím, že i na Yetiho vzpomínám. V hlavě se mi najednou vybaví, že podle jiných bájí Yeti z himálajských sedel pochází. Tamní šerpové rozpoznávají tři druhy Yettiho:

První se nazývá DZU TEH a je mohutný, porostlý hustou srstí a požírá dobytek.

Druhý typ je nazýván šerpy THELMA, což v překladu znamená malý muž. Prý s křikem pobíhá a sbírá větve.

Třetí typ je nazýván MIH TEH. Je to divoký, lidoopu podobný tvor porostlý černou nebo rudou srstí, s klasickým postavením palce na chodidle proti ostatním prstům, pohybující se ve výškách kolem 6100m a možná výše.

Já znám ještě jeden druh. Je to YETI PLECHOVÝ. Vyskytuje se v rovinatém i kopcovitém terénu ČR , ale podle různých svědectví byl viděn i mimo tuto lokalitu.

No, ať se Yeti kde chce toulá, doufám, že brzo do mé garáže zavítá a mě nyní už nic jiného nezbývá než hrnek od kafe umýt a do práce se pustit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych uporoznil na cesty Járy Cimrmana do Arktidy, kde objevil Yetiho a popisuje ho jako plachého samotáře. Mě se sice Yeti 1.4 při víkendovém testování moc plaše nejevil, spíše měl tendenci všechny předjíždět, po městě mezi ostatními kličkovat, na zelenou z křižovatky jako první vyrážet a i jinak na sebe pozornost poutat. Nicméně v okamžiku, kdy les uviděl, okamžitě tam uháněl, pod stromy zaparkoval a do krajiny se díval a připadalo mi, jako by uvažoval, kam by se honem vydal a vyzkoušel co dokáže, bez ohledu na to, že on jen dvěma koly hrabat může.

Chrudimáku, jsi si opravdu jistý, že o nic nejde, že ti Yeti neuteče? Já se přiznávám, že o toho svého obavy mám, na autosalón občas zavítám, na Yetiho se okamžitě ptám.

Když se s holkou miluji, vteřiny, minuty, hodiny ignoruji, ten krásný pocit si užívám, ale pak si najednou uvědomím, že i na Yetiho vzpomínám. V hlavě se mi najednou vybaví, že podle jiných bájí Yeti z himálajských sedel pochází. Tamní šerpové rozpoznávají tři druhy Yettiho:

První se nazývá DZU TEH a je mohutný, porostlý hustou srstí a požírá dobytek.

Druhý typ je nazýván šerpy THELMA, což v překladu znamená malý muž. Prý s křikem pobíhá a sbírá větve.

Třetí typ je nazýván MIH TEH. Je to divoký, lidoopu podobný tvor porostlý černou nebo rudou srstí, s klasickým postavením palce na chodidle proti ostatním prstům, pohybující se ve výškách kolem 6100m a možná výše.

Já znám ještě jeden druh. Je to YETI PLECHOVÝ. Vyskytuje se v rovinatém i kopcovitém terénu ČR , ale podle různých svědectví byl viděn i mimo tuto lokalitu.

No, ať se Yeti kde chce toulá, doufám, že brzo do mé garáže zavítá a mě nyní už nic jiného nezbývá než hrnek od kafe umýt a do práce se pustit.

Artigasi, Artigasi, z Yetiho ti hrabe asi :) Chce to ubrat emoce, chceš snad dožít vánoce ? S Yetim si moc nepojezdíš, když v blázinci tupě sedíš :) Přiznávám však rozhodně, byl jsem na tom podobně :) Takže jenom rady v dobrém, ať pak nemáš velký problém :) ... ať ti to čekání utíká :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci trčím, ale jen do zdi čumím, pracovat bych měl, ale kdo by na to myslel. Myšlenky mé dnes celý den po světě lítají, mého Yetiho stále hledají. Yeti, miláčku kde tě mám, proč už dávno s tebou po cestách necestách nelítám, jak dlouho na tebe ještě čekat mám? Srdce se mi svírá myšlenkou na tu dobu dalekou, kdy se poprvé setkáme a na společnou cestu vydáme. Už pro tebe čtyřlístek suším, na přední sklo ti ho nalepím, doufám, že ti pak štěstí přinese, smůlu a nehody odežene....

Jdu si uvařit čaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...