karel.lpg Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 patří tam dle výrobce Brisk DOX15LE, i v plynu vydrží minimálně 30 tisíc, takže není důvod tam dávat něco jiného, já je mám za 75 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 pro 1,2HTP 12V?Opravdu?Dle jakýho výrobce,fa BRISK nebo škoda auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 tak pro motor 1,2 51kW od 01/2007 kod motoru BZG patří svíčky BOSCH F7HER2 interval je 60 000km nebo 4 roky.Žádný brisk tam nepatří,jestli se tam mohli dávat před 5 lety,to mně nezajímá A nebudte lhostejní k životnímu prostředí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 http://www.cc-autodily.cz/svicka-bosch-f7-her-2?kod=101905601B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr POPULE Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 Zdravím, máme již druhým rokem Fabii II. r.v. 2008 s motorem 1,2 HTP 51kW. Už na podzim jsem se jal zkoumat, jak to je s výměnou svíček. (přístup,demontáž atd.) No a když jsem se teď k tomu vrátil, narazil jsem na problém, že prostě nerozumim tomu jejich patentu, co tam na tom mají... Prakticky jsem skončil na tom, že nevím, jak sundat tu "mističku" pod třema cívkama. Tu, jak jsou v ní uloženy všechny kabely k jednotlivým cívkám a vede krz ní i zemnicí kabel. Jinak dál už si snad poradim, až budu vědět, jak se tohle provádí. Nemůže to přece bejt tak složitý, když ten motor je konstrukčně vlastně starej. Pokud to prosím už někdo dělal a ví jak na to, popište mi to. Většinu věcí na autě si v rodině děláme sami. Jak na Renaultu Laguna, tak na FII, tak na stařičké Š130L z roku 1985 Ale na tenhle německej bazmek, prostě nemůžu přijít. Děkuji za všechny rady, P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Toto by aj mňa dosť zaujímalo, lebo mám ten istý problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 (editace) Ja som síce menil len 40kW HTP, tam sú sviečky z boku, ale aj tak je tam taký držiak na cievky a sviečky sú pomerne hlboko. Sviečkový kľúč 16 mi ale cez tie otvory držiakov prešiel, tak sa musí zmestiť aj tu, v tom sviečkovom kľúči (použil som 3/4 16mm "orech" na sviečky) by mala byť taká gumená vložka, čo tú sviečku udrží pri vyberaní aj vkladaní. Cievky sú skoro také isté, len 40kW verzia je tuším niečo dlhšia, ale priemer je rovnaký. Orech versus cievka: Editováno: 7. Květen 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 8. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Ďakujem za odpoveď, myslím, že mi pomôže. Nejdem to skúšať teraz, lebo v prípade neúspechu som dosť ďaleko od najbližšej predajne Škoda, no cez pýždeň sa do toho pustím. Nemyslel som si, že sviečky budú až tak hlboko, som zvedavý, či sa mi ich podarí dostať vonku klasickým orechom, alebo budem musieť kupovať prípravok na montáž sviečok No každopádne ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Klasickým orechom určite nie musí byť minimálne "predĺžený" 16mm, ale ten nebude mať tú gumenú vložku, ideálny je ten "sviečkový" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 9. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 Ešte taká otázočka: čí si vytiahol ten zapalovací modul/cievku? Skúšal som to šroubovákom, ale bál som sa, že to dolámem. Vzhľadom k cene novej cievky sa radšej opýtam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 (editace) Je na to špeciálny prípravok nazvaný T10094, v podstate sa jedná o to aby bol ťah prevádzaný v ose cievky, tak teda skrutkovačom určite nie, lebo ju budeš priečiť, iba ak zahnutým o 90°, prípadne si vyrobiť prípravok z hrubšieho plechu, jemné pootáčanie tam a späť (cca 1mm) tomu výrazne napomôže, šikovnejší to vytiahne aj rukou, jemne pootáčačať a ťahať, milimeter po milimetri by to malo ísť. T10094: Editováno: 9. Květen 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 10. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Ďakujem za pomoc, podarilo sa mi to v pohode dvomi šroubovákmi. Spočiatku som sa trošku bál, ale šlo to v pohode. Ďakujem ešte raz za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linkin1 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Ahoj - chtěl bych se přeptat. Nevíte po kolika ujetých kilometrech se dávají nové zapalovací svíčky?? Jaké jsou nejlepší pro motor 1.2HTP(44kw). Je problém si je namontovat svépomocí?? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Mění se co 60tis. km. Je tady téma,prohledej. Na vytažení toho hebla(ted nevím jak se tomu říká) je potřeba takový vytahovák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Zdravím pokud jste si svíčky u tohoto motoru někdo měnil sám, tak jak jste postupovali? Díky, z toho vlákna nejde nic vyčíst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linkin1 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Mám najeto 21tis.km tak mám ještě čas i když se mi zdá, že na 60tis.km je to nějak pozdě. Asi bych je tam dal tak na 30tis.km. Díky(to vlákno jsem pročetl) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Zdravím pokud jste si svíčky u tohoto motoru někdo měnil sám, tak jak jste postupovali? Díky, z toho vlákna nejde nic vyčíst. a toto si si tam nevšimol ?? Ten dekl se musí sundat, třeba já u 1,4 16V ho mám na šroubech s TORX hlavou. Pod ním je zapalovací lišta, která je spojená kabelovým svazkem s ŘJ motoru - po tom svazku jdou veškeré povely. zapalovací lišta je nastrčená na horní kontakty svíček a gumovými "objímkami" se drží za izolátory svíček jako dřív "fajfky" na samostatných kabelech - jde sejmout tahem. Některé motory ji mají ještě přišroubovanou - "pro sichr". No a svíce jsou pod ní, použít klíč na svíčky snad zvládneš sám, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Tady píše Jay Kay, že se musí použít nějaký vytahovák, tak co je na tom pravdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 (editace) ak nechceš poškodiť tie zapalovacie moduly,tak je najlepší nato ten vyťahovák dá sa to ale zvládnuť aj bez toho,šrobovákom opatrne podpáčiť....POZOR,aby sa nezlomila tá zap.cievka tu máš celú sadu pre názornosť: http://www.uni-max.sk/vytahovak-zapalovacich-cievok-vw-set/d/img/ Editováno: 15. Srpen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 podebírám dvěma velkými šroubováky a nikdy se nic nestalo ... poprvé mi to dělali v servise a myslíte že bral do ruky nějaký vytahovák ? ... houby tak leda, držel šroubováky, povystrčil modul, odpojil konektor a pak sundal rukou, tak to dělám zrovna tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 (editace) nikdy nehovor nikdy Editováno: 16. Srpen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 ... a zrovna tak jsem podebíral modul i teď na jaře, kdy mi při 205 000 najetých kilometrech odešel první ... musí se s citem, žádná rasovina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Tak svíčky jsou vyměněny, šlo to úplně hladce. Plochým šroubovákem jsem podebral na jedné straně moduly a druhou přidržel rukou, aby šel modul rovně vzhůru a během 5-ti minut hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 no vidíš , čék se mesmí bát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.