Přejít na obsah

Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664


fenix

Doporučené příspěvky

zdravím, opravdu nikdo nevíte jak vyměnit čidlo teploty nafty ve vsřikovacím čerpadle ?

děkuji

zdarec , tak opravdu je měření předvstřiku zavislé na teplotě nafty ? nebo je to jenom kec ! Dokaže mi prosím někdo poradit kde na naftovém čerpadle mám hledat čidlo teploty? Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čauec, mě to čidlo(taky tdi) zlobilo následovně: na palubce ukazovala teplota normálně jenom při startování jsem jednou žhavil 2s, další start během 5-ti minut 20s (při ohřátém motoru). VAG-COM mi psal následující: "17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus

P1256 - 35-10 - - - Sporadicky".

Nešlo mi do hlavy jak může být špatný čidlo, když ručička teploměru ukazuje normálně. To čidlo je totiž dvouokruhový(jeden pro budíky, druhý pro ŘJ), tak jsem ho vyměnil a od tý doby je klid.

Zdarec, mě u motoru 2,0i to hodilo 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) signal prilis velky ..... nevíte co by to mohlo byt?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím zřejmě mi taky odešlo čidlo teploty chladicí kapaliny,ručička občas ukazuje občas ne.Zkoušel jsem to čidlo najít ale nikde ho nevidím mohl by mi prosím někdo poradit kde přesně hledat nebo nejlepší by bylo foto s umístěním.Jedná se o Octavii I rv 1999 81KW AHF 1,9TDI.Předem moc děkuji za odpověď.

Ok díky moc za foto

Editováno: , autor: smydys843
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

chlapi, neviem si dat rady s touto chybou. VAG ukazuje skrat na plus a ze sporadicky.

kupil som nove cidlo, zelene stvorpolove s jednou stranou zaoblenou. vymenil a furt mi to

VAG vyhadzuje. spojim sa s RJ motora, vypisem chyby, zmazem a hned po zmazani bum a

objavi sa tam zase. zda sa mi, ze teplotu chladiacej kvapaliny ukazuje VAG spravne.

(cca. o 6-7 stupnov nizsiu ako ukazuje na budikoch a hodnota vo VAGu nekolise)

 

konektor som skontroloval, je poriadne zasunuty na to cidlo.

mnozstvo kvapaliny mam po hornu ciaru v nadobke (maximum vysrafovanej plochy)

 

cidlo nove je original, ziadne cinske sracky ...

 

dakujem vopred za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som sa nasral, kúpil zase nové čidlo, originál zelené 4-polóve. staré som vybral, konektor prečistil, skontroloval káble. káble vyzerajú byť OK.

namontoval som nové čidlo, pripojil konektor, doplnil kvapalinu do nádobky, napojil diagnostiku a zase kua 17664 skrat na plus sporadicky!

zase dajaká riadiaca jednotka úžasná volskwagenovská?! RJ motora? čo mám skúsiť pomeniť? porazí ma už ...  :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...