Přejít na obsah

Pískání větráku


mbaud

Doporučené příspěvky

Je typické, že pískání se vždy ozve s citelným poklesem venkovních teplot (zřejmě zmenšení tolerancí a zatuhnutí zbytků maziva s prachem a otěrem z uhlíků). Podle mých zkušeností s vozy Š O1 od r. 1997 k tomu dochází prakticky u všech aut kolem 200 tkm. Vzhledem k tomu, že motorek je nerozebiratelný, má pokus o jeho promazání jen krátkodobý efekt a ani definitivně nemůže odstranit příčinu. Navíc ventilátor běží prakticky pořád a tak jediným trvalým řešením je výměna.

Protože nový originál stojí zhruba 4.000 a výše, řešil jsem koupí na vrakovišti za cca 1.000,-. Situace je ulehčena tím, že Valeo má vždy vylisován měsíc a rok výroby, což umožňuje vybrat co nejnovější exemplář. A pak ještě nezapomenout ručně vyzkoušet lehkost otáčení...a

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...