Říjen 29, 20177 r Mě ta diagnostika řekla co tomu je, ale teď záleží co se vyplatí. Zda si to nechat opravit, případně zda svépomocí to lze vyměnit.
Říjen 30, 20177 r Konecne zima tak se da webasto pekne otestovat. Po aktivaci pres DO se rozjede na cca 1 minutu pak zhasne ale klimatronik jede dal. Tzn podle toho co se tady uz spominalo tak to vypada na cerpadlo vymenim a uvidime...Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
Listopad 5, 20177 r Dobrý večer. Byl jsem na diagnostice a vypsalo mi to chybu 01410 - ohřívač přehřátý. Netušíte co by to mohlo být za chybu? Mám to pochopit jako že žhavička je kaput? Je to teplovodní nezávislé topení
Listopad 6, 20177 r mne to raz vypisalo ale myslim ze kvoli tomu ze bolo vonku 13stupnov a som zapol webasto...potom som to musel odblokovat s diagnostikou a odvtedy nepustam webasto az ak je pod 10 st. a odvtedy mi to neurobilo
Listopad 6, 20177 r Tuhle chybu vyvolá většinou nefunkční oběhové čerpadlo....pokud topení funguje při nastartovaném motoru a skočí do chyby jen při vypnutém motoru je to na 99% to oběhové čerpadlo. Za běhu motoru to utáhne hlavní čerpadlo motoru, ale bohužel bez něj nedochází díky nefunkčnímu oběhovému čerpadlu u přídavného topení k oběhu vody a tím dojde k přehřátí. Venkovní teplota na to nemá vliv. To je nesmysl. Upraveno Listopad 6, 20177 r od ferda25
Listopad 8, 20177 r tak zatial mi to ide uz mesiac, ked to este raz urobi tak si to cerpadlo pri nom vymenim
Listopad 8, 20177 r Dobrý den Jsem tu nový a prošel jsem snad celé forum a ani google me nedokázal poradit. Mám Superba II rok 2009 a od novoty nainstalováno nezávislé topení Webasto celou dobu šlo v pohodě, ale ted když ho chci zapnout tak se mi na MFD ukazuje: systémová chyba nezávislého topení. zkoušel jsem vyměnit baterii v dálkovém ovladači a přes něj to rychle bliká zeleně a nezapne se, přes tlačítko v autě to samé, a zobrazí se tahle chybová hláška. Jě nějaká možnost to opravit sám nebo auto musí do autorizovaného servisu?
Prosinec 5, 20177 r Tak zase riesim Webasto aj ja. Typ je ThermoTop V... ano viem, mozem to dat do servisu, ale mozno niekto pomoze... 1. obehove cerpadlo nove 2. palivove cerpadno nove 3. webasto nabehne, ale po nejakom case zhasne (chyba dole). Objavia sa tieto chyby: 01407 - Flame Extinguished a 01406 - No Flame Po zmazani chyb: 01409 - Repeated Flame-Out Ked som robil diagnostiku, tak webasto normalne nabehne, pokial zhavi sviecka (G8), odpor sledovania plamena ma cca 0.8 Ohm. Po cca 2 minutach zhaviaca svieka pomaly prestava zhavit az prestane uplne. Webasto este nejaku dobu bezi, ale odpor sledovania plamena tiez pomalicky klesa a ked dosiahne hodnotu cca 0.4 Ohm tak zahlasi "No Flame", vypne sa palivove cerpadlo na nasledne aj elmag ventil. Po kratkej pauze sa webasto snazi znova nabehnut a scenar sa opakuje, pokial sviecka zhavi, tak webasto ide, po nejakom case prestane a plamen pomaly "vyhasne". Zhavic (G8) - ma zhavit pocas celej doby prevadzjy webasta, alebo je nromalne, ze po nejakom case (cca 2 minuty) zhavit prestane? Moze to byt "len" zanesenim webasta, alebo treba hned vymenit cely horak? Ako by sa prejavovala chyba RJ? Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb Control Module Part Number: 5K0 963 272 E Component and/or Version: Standheizer 043 4709 Software Coding: 0021012 Work Shop Code: WSC 33361 790 00000 VCID: 327F3A37342F9492D994FCD-8066 2 Faults Found: 01407 - Flame Extinguished 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 43 Time Indication: 0 Freeze Frame: Start Temperature: 41.0°C Temperature: -48.0°C Voltage: 12.07 V 01406 - No Flame 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 43 Mileage: 292244 km Time Indication: 0 Date: 2020.14.11 Time: 07:21:40 Freeze Frame: Start Temperature: 45.0°C Temperature: 42.0°C Voltage: 13.95 V ZMAZANIE CHYB A DIAGNOSTIKA Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb Control Module Part Number: 5K0 963 272 E Component and/or Version: Standheizer 043 4709 Software Coding: 0021012 Work Shop Code: WSC 33361 790 00000 VCID: 327F3A37342F9492D994FCD-8066 1 Fault Found: 01409 - Repeated Flame-Out 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 4 Mileage: 292253 km Time Indication: 0 Date: 2020.14.13 Time: 14:02:49 Freeze Frame: Start Temperature: 53.0°C Temperature: -1.0°C Voltage: 11.49 V
Prosinec 13, 20177 r uz som si objednal nove obehove cerpadlo, zasa mi napisalo prehriaty system, vymenim a dam vediet ci pomohlo
Prosinec 13, 20177 r Zdravím sice mám OII před FL, ale to snad nevadí. Nastavil jsem Webasto Thermo Top V v přizpůsobení na vypnuté přitápění. Avšak po nastartování se rozběhne vnitřní čerpadlo a při nízkých teplotách i začne topit. Musím nějak nastavené hodnoty po přizpůsobení nějak speciálně uložit? Když je vyčtu, tak je to správně. Možná bych i tohle oželil, ale chtěl bych takový stav signalizovat na climatroniku, že by se rozsvítila kotrolka topení a já ho byl případně schopen vypnout.
Prosinec 15, 20177 r vymenit aj elektricky trojcestny ventil? ci staci len to obehove cerpadlo pri webaste? diky
Prosinec 15, 20177 r Ak chces docielit to, aby ti webasto zapinalo iba ked ty chces, t.j. aby sa nezapinalo napriklad pri kratkej jazde, tak pokial viem, neda sa to vypnut/nastavit.... webasto zacne kurit vzdy, ak je vonku pod 7°C (alebo tak nejak) a chladiaca kapalina ma menej ako 88°C (alebo tak nejak)... nezalezi natom ako to mas nastavene (pokial je to origo), proste to zacne kurit vzdy... Upraveno Prosinec 15, 20177 r od Martttin
Prosinec 15, 20177 r To je zajimave, takze to nereaguje na kodovani? K cemu to tam potom je? Neda se prehrat soft?
Prosinec 16, 20177 r Neviem o tom, ze by sa to dalo nastavit ci uz kodovanim alebo akokolvek inak. Samozrejme, je to len nejaka kodovana hodnota niekde, ale neznamena, ze to povedzme pojde cez VCDS... mozno nejaka spesl diagnostika? ktovie... ale ak nato prides tak to bude len dobre, vela ludi by to tak chcelo
Prosinec 27, 20177 r cerpadlo pri webaste vymenene, nove uz malo trochu ine cislo, snad zmena ku lepsiemu, zatial to funguje
Prosinec 28, 20177 r já to taky zjišťoval a prostě to nezávislé z výroby nejde vypnout, tak aby se ti automaticky spoušťělo při určité venkovní teplotě a při nižší teplotě motoru resp. chladící kapaliny, je to komfortní funkce, která ti má rychleji vyhřát interiér vozu, prostě rychleji topit....taky mě to štve, někdy opravdu zbytečně to spíná, když je venku třeba kolem 0st. a máš popojížďky třeba po městě, chvíli stojíš, nastartuješ a zase to jede....jediné jak to udělat aby se to nezapínalo je vypnout climatronic, ale zase v zimě když potřebuješ topit a třeba odmlžovat okna je to na houby, ikdyž někdy se to použít dá, ale myslet na to pořád....toto kluci nevychytali, kdyby to dali do maxidotu z výroby aby se to dalo vypnout, bylo by to ok.
Prosinec 28, 20177 r No minimálně na to existuje nějaký převodník na CAN, který umí potlačit zprávu o nastartovaném motoru. Toho by se asi nechalo využít.
Prosinec 29, 20177 r pokud něco existuje jak to automatické zapínání nezávislého topení vypnout, tak aby šlo zapnout na dálku či tlačítkem na panelu budu rád, když o tom někdo napíše kdo by to měl odzkoušené...
Leden 15, 20187 r Nevím zda je to ještě aktuální, ale: když není plamen, tak to znamená jen dvě věci, buď není palivo, nebo vzduch. To první jde otestovat jednoduše, sundáš z topení hadici pro přívod paliva a přes diagnostiku pustíš test podávací pumpy. Vedení paliva může být i zavzdušněné, pokud si to montoval do vozu. V tom druhém případě, kdy nejde vzduch, tak překontrolovat přívod vzduchu a opět udělal test větráku v topení. Pokud budou trvat nadále problémy, tak pak bych se zaměřil na komoru. V 99% je jen zasraná a špatně dávkuje palivo, což stačí vyčistit. Pokud by i po tom byly problémy, tak tu komoru vyměnit, ale to bych viděl už jako poslední řešení co se týká fukce, tak je v pořádku, že to nejprve nahřává komoru (2 min) a pak se zažehne plamen, v tvém případě se plamen nezažehne, proto to vyhodí chybu, že není plamen Citovat Tak zase riesim Webasto aj ja. Typ je ThermoTop V... ano viem, mozem to dat do servisu, ale mozno niekto pomoze... 1. obehove cerpadlo nove 2. palivove cerpadno nove 3. webasto nabehne, ale po nejakom case zhasne (chyba dole). Objavia sa tieto chyby: 01407 - Flame Extinguished a 01406 - No Flame Po zmazani chyb: 01409 - Repeated Flame-Out Ked som robil diagnostiku, tak webasto normalne nabehne, pokial zhavi sviecka (G8), odpor sledovania plamena ma cca 0.8 Ohm. Po cca 2 minutach zhaviaca svieka pomaly prestava zhavit az prestane uplne. Webasto este nejaku dobu bezi, ale odpor sledovania plamena tiez pomalicky klesa a ked dosiahne hodnotu cca 0.4 Ohm tak zahlasi "No Flame", vypne sa palivove cerpadlo na nasledne aj elmag ventil. Po kratkej pauze sa webasto snazi znova nabehnut a scenar sa opakuje, pokial sviecka zhavi, tak webasto ide, po nejakom case prestane a plamen pomaly "vyhasne". Zhavic (G8) - ma zhavit pocas celej doby prevadzjy webasta, alebo je nromalne, ze po nejakom case (cca 2 minuty) zhavit prestane? Moze to byt "len" zanesenim webasta, alebo treba hned vymenit cely horak? Ako by sa prejavovala chyba RJ? Upraveno Leden 15, 20187 r od FrantisekM
Únor 4, 20187 r prostě tohle je asi neřešitelné to stálé zapínání nezávislého topení....ještě na to funguje, že když je málo paliva, prostě už svítí žlutá kontrolka jakože rezerva, tak se to nesepne.
Únor 6, 20187 r Mi jde v OIII v nastavení klimatronicu změnit položku " přídavné topení" na vypnuto, zkuste projít nastavení klimatizace, komfortní funkce, jestli tam něco takového taky není.
Únor 8, 20187 r tak u superba II tam tato možnost není, pouze nastavení nezávislého topení na větrání a nebo topení, ale ikdyž se dá větrání, tak se pořád automaticky spouští webasto při určité mínusové venkovní teplotě....je to prostě otravné, protože se to spouští ikdyž je motor dle teploty zahřátý na skoro 90st....až když je pořádně prohřátý a překročí určitou mez, tak se to vypne. jinak mě ještě napadlo co by s tím udělalo odpojení čidla venkovní teploty, pak by se to nemuselo spustit, když by nevědělo jak je venku....ale nevím kde přesně je nainstalované a zapojené, předpokládám, že někde pod motorem, u mlhovek...a zase nevím zda toto čidlo neovlivňuje ještě něco kromě teda toho, že by nešel ukazatel teploty na přístrojovce. ještě jsem dotaz na možnost vypnutí dával přímo na škodovku, jsou tam operátorky...no vysvětlit jim o co jde a že mě pořád posílali manuál k vozu, kde je popsáno nastavení automatického zapnutí nezávislého topení na maxidotu tzn. v určitý den, čas....pořád nedokázali pochopit co po nich chci, mimo jiné v manuálu je napsáno, že automatické zapínání nezávislého topení jde vypnout u zážehových motorů v odborném servisu, to nechápu proč to nemůže jít i u vzněťových.... edit: nyní jsem mluvil s někým z informační linky ze škodovky a ten mě říkal, že by to mělo jít vypnout i u vzněťových motorů, takže to zkusím zjistit v autorizovaném servise, protože v jednom mě asi před rokem řekli, že to nejde...možná by se k tomu mohl vyjádřit zde někdo kdo se zabývá diagnostikou aut. toto mě poslali, když jsem jim do podrobna řekl svůj problém: Upraveno Únor 8, 20187 r od sipmart
Únor 8, 20187 r Když to tady tak pozoruju, asi dost lidí by využilo nějakou funkci, která dokáže mít topení pod kontrolou. Zkusím něco vymyslet. Mělo by to umět ještě něco dalšího, krom vypnutí/zapnutí automatického startu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.