Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mno tak dneska se mi rozvítila kontrolka opotřebení destiček, takže logicky vybírám nějaký desky a přemýšlím i o kotoučích. (obojí je zatím ještě původní, najeto 85tkm), právě řeším jestli koupit jenom desky a nebo i kotouče (zatím jsem neměřil, nebyl čas).

Vloženo
Ja taky zajizdel jak posranej :feve: no, co ja tady tak cetl, tak je to prevazne problem 81 kW nafty...

Beda: ale preju ti, aby te to krouceni nepotkalo, protoze to je nehorazna pakarna

Tak to si pis kamos, ja mam ten isty problem, tiež som vymenil všetky brzdy za nove Brembo + Textar, nove tlmiče, uloženia, silenblocky, čapi...atd. Pri dokaldom prezreni a zmerani odchyliek, som mal lavy kotuč cca po 10000 km trochu viacej zvlneny a pritom vraj v tolerancici, prej taketo ochylky su normálne aj na novych kotučoch. Avšak aoctavia 81kw je asi zakliata. pri jazde do 100km/h sa to ešte da zniest ale ked brzdim vo vačšej rychlosti tak to kope. dovod je problem s lavym brzdičom, platničky su moc od seba a brzdi to nerovnomerne.predne ložiska su vymenene, takže problem s odchylkou nabojov nebude.

Hold tažky motor, a ako to tu už niekto spominal, stači iba mala odchylka a vlni to ako prase.....

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím všetkých škodovákov,

nechcel som otvárať nov tému. Idem si meniť predné kotúče na AEE. Vpredu mám teraz "plné" brzd. kotúče. Musím namontovať takýto typ, alebo sa dá bez úprav dať aj vetrané kotúče? Ak tam je nejaká úprava aká?

Ďakujem za info!

  • o 2 týdny později...
Vloženo

taky jsem o tom někde četl měly by to být závodní kotouče od renomované firmy s patentovaným systémem chlazení údajně snad ani nejdou přehřát jediný co by mě sralo že tak zrezly možná bych to zkusil vyreklamovat lol:prc:

Vloženo
Sice to není okta a celé tak trochu mimo, ale trochu to snad aspoň pobaví.

To kupoval v AAA jako zaručeně prověřenou ojetinu? "Naše vozy jsou ve stoprocentním stavu a můžete s nimi okamžitě vyjet na silnici" :palec2::smich: :smich:

Pro Oktáváky je to prima návod jak vyřešit kroucení kotoučů :palec2: nebudou kotouče-nebude kroucení :rock: :rock:

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

včera nové kotouče Zimmermann + desky Ferodo TQ, výměna za origo po 45tkm a už to bylo znát při brždění, tak jsem zvědav, doufám, že je dobře zajedu....

...a ještě jsem zapomněl, díly by Sebo, montage Neználek......díky :worthy

Editováno: , autor: pepinoTDi
Vloženo

Tak se taky přidám.Před týdnem jsem měnil těhlice ať můžu dát kotouče 280.Takže měněny ložiska kol, čepy ramena, čepy řízení a silentbloky ramene.Mám tam kotouče Zimmermann + desky Zimmermann.Už si to pěkně sedá a začíná to pěkně brzdit. :palec2:

Vloženo
Tak se taky přidám.Před týdnem jsem měnil těhlice ať můžu dát kotouče 280.Takže měněny ložiska kol, čepy ramena, čepy řízení a silentbloky ramene.Mám tam kotouče Zimmermann + desky Zimmermann.Už si to pěkně sedá a začíná to pěkně brzdit. :palec2:

a kolik už na tom máš najeto, já zatím 200km a pořád se mi ještě nezdá, že by to lépe brzdilo, akorát brzdění je takové klidnější a kultivovanější a do volantu necítím vůbec žádné otřesy a chvění

ještě jsem zapomněl, že při výměně kotoučů a destiček se měnily i ta gumová pouzdra v brzdičích a čepy brzdičů, vše bylo ještě původní se znakem VW, mám ročník 99

Vloženo

caute nahodou som dnes pozrel kola a dymilo sa z kotucov ked som sa chytil boli horuce ze sa nedala na nich udrzat ruka..vsetky 4 rovnako..myslite ze to je normalne?...pred tym som nejak zvlast silno nebrzdil a presiel asi 20 km..

auto O1 1.9 tdi

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Po přečtení 31 stran bych rád pronesl - kdož jste bez zkroucených kotoučů, hoďte kamenem :rolleyes: Původně plánované Brembo MAX asi milerád zaměním za FERODA ale mám poněkud zmatek jaké desky k nim zvolit.

Na jednom nejmenovaném e-shopu jsem našel toto:

n5moid.gif

Jaký je rozdíl mezi FERODO THERMO QUIET, FERODO PREMIER a FERODO SL (Target) ? U FERODO DS PERFORMANCE je jejich předurčení pro závodnější použití jasné ale které zvolit na běžné jezdění s O1 99 (81kW AHF) ?

Dále pak, U FERODO PREMIER uvádějí 3 ceny - je z důvodu rozdílnosti kvalit desek ?

Vloženo

Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema.

Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází:(

Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...).

Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj.

Co z toho plyne?

dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek.

- když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče.

Co vy technicí na to?

Vloženo

Zní to logicky, ale chceš tvrdit, že se náboj poškodí jen u aut typu O1, G4 atd? Proč to nedělají O2? Proč to nedelají brzdy 288, 312mm?

Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema.

Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází :(

Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...).

Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj.

Co z toho plyne?

dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek.

- když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče.

Co vy technicí na to?

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...