Červen 16, 201213 r Taky jsem dal Brembo MAX a desky Textar, ve předu i vzadu, zatím asi 250km, jsou drážkovaný, takže hučej, ale přijde mi, že si to sedá a když budou hučet pořád, tak si zvyknu:-D
Červenec 3, 201213 r zdravim chlapy cet sem tu hodne a dlouho. mam z toho ale uz pekne zamotanou hlavu a vim skoro kulovi dnes sem menil zadni brzdy. dle doporuceni zde i od seba sem u neho koupil brembo max a desky textar + opravne sady + lanovody. zatim spokojenost a doufam ze me nezklamou. problem se ale ukazal, ze me nemine ani predek a tlumice a to hned po dovolene. poradte pls, co vse udelat a objednat. nevim co je co a ceho je kolik potreba ...co se dodava na obe kola a co na jedno atd.. je to na Octavii I, r.v. 2002, TDI 81 kw, combi najeto 200 000 km Brzdy: kotouče - Brembo max 2x http://www.hanza-aut...701275/d-70386/ desky - textar 1x http://www.hanza-aut...rebeni/d-70306/ vodici cep - 4x http://www.hanza-aut...nu-ate/d-71192/ sada vodicich pouzder - 2x ???? http://www.hanza-aut...dy-ate/d-71084/ sada tesneni - 2x ??? http://www.hanza-aut...nkit-e/d-71190/ brzdova kapalina - DOT4 dle webu je jeste treba vymenit: Přední lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70619/Zadní lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70546/ Hlavu kulového kloubu přední nápravy - ????? levy - http://www.hanza-aut...07365c/d-70602/ pravy - http://www.hanza-aut...07366c/d-70606/ Pryžokovové lůžko nápravnice - ????? Držáky stabilizátoru - ?????? Pryžové lůžko stabilizátoru - ????? Kyvná vzpěra u vozů s automatickou převodovkou - nemam takze asi nemenim Náboj kola s ložiskem - http://www.hanza-aut...498625/d-70583/ naboj pro me autiii sebo nema, ale snad by se menit nemusel..co vy na to ? a tet tlumice : sada bilstein B4 - 1x http://www.hanza-aut...-combi/d-71523/ dorazy, prachovky predek - 1x http://www.hanza-aut...topran/d-70581/ horni ulozeni predek - 2x http://www.hanza-aut...-sachs/d-70545/ doraz zadni - 2x http://www.hanza-aut...512131/d-71226/ kryt zadni - 2x http://www.hanza-aut...13425a/d-71224/ sroub zadni - 2x http://www.hanza-aut...517304/d-71229/ matice zadni - 2x http://www.hanza-aut...286110/d-71230/ nevim jestli je nutnost menit i zadni ulozeni ci podlozky pruzin. to jsou snad dily co drzi, co vy na to ? chlapy....prosim....poradte a doplnte mi co nevim a co pripadne chybi. treba to pomuze nejen me a bude i mene otazek na jiz zodpovezene Upraveno Červenec 27, 201213 r od Jardachal
Červenec 3, 201213 r sada vodících pouzder je obsažena v opravném setu v druhém odkazu. Vodící čepy, pokud nejsou ohnuté, není potřeba měnit. Jeden set je na jednu stranu, takže ano potřebuješ 2ks Upraveno Červenec 3, 201213 r od Morris_3nec
Červenec 3, 201213 r brzdy: vodící čep bych neměnil, a sadu těsnění bych taky neřešil teda pokud ti třmen chodí a není přidřenej. pak by to chtělo udělat repas..a na přední nápravě bych vyměnil puky v ramenech http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-zadni-zesileny-lemforder/d-70546/ a http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-predni-lemforder/d-70619/ a případně uložení stabilizátoru a dal nový tyčky stabíku. čepy podle toho v jakým jsou stavu(vůle) tlumiče: kup nový ložiska a uložení a dorazy to je tak asi všechno.. kryty můžeš použít původní ale nový stojí pár kč..
Červenec 3, 201213 r to Morris_3nec sada vodících pouzder je obsažena v opravném setu v druhém odkazu... nejak ti nerozumim to Dolejs to je toto ? Přední lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70619/ Zadní lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70546/ a tumice myslis ulozeni s loziskem jen na predek a nebo i na zadek ? případně uložení stabilizátoru a dal nový tyčky stabíku. čepy podle toho v jakým jsou stavu(vůle) chci projistotu menit asi vse. jen nevim, co co je precijen to ma nalitano hodne a novy to nebude EDIT: pridal sem jeste ty cepy..jestli jsou to oni levy - http://www.hanza-autodily.cz/cep-ramene-spodni-kloub-vlevo-lemforder-1j0407365c/d-70602/ pravy - http://www.hanza-autodily.cz/cep-ramene-spodni-kloub-vpravo-lemforder-1j0407366c/d-70606/ + ty 2 vyse zminene silenbloky po 2 ks ty vodici cepy a tesneni si jeste rozmyslim. nechci nic ponechat nahode a az mi to servis bude dlat, nesmi mi nic chybet...bude to na pockani...sice dlouhy..ale nemuzu tam auti nechat 3 dny a tet koukam co mi morris asi chtel rict...ze tato sada http://www.hanza-autodily.cz/sada-tesneni-trmenu-brzdy-frenkit-e/d-71190/ uz obsahuje tuto http://www.hanza-autodily.cz/sada-vodicich-pouzder-trmenu-brzdy-ate/d-71084/ ?? Upraveno Červenec 3, 201213 r od Jardachal
Červenec 3, 201213 r Nemusíš kupovat toto http://www.hanza-aut...dy-ate/d-71084/ protože už to je v tomdletom http://www.hanza-aut...nkit-e/d-71190/. Ale jak psal Dolejs, kup jen ty vodici pouzdra od ATE, a pokud se ti pist v trmenech vraci tak neni treba menit tesneni.
Červenec 3, 201213 r jj..pak kdyz sem to prohlizel...tak mi to doslo. jen si tak rikam...tohle je sada na obe strany..ne ? aspon podle ceny http://www.hanza-autodily.cz/sada-vodicich-pouzder-trmenu-brzdy-ate/d-71084/ to same u silentbloku http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-zadni-zesileny-lemforder/d-70546/ se mi zda cena nejk vysoka, ikdyz..je zesileny. neni to taky baleny po 2 ks ? tohle ale asi budu muset poresit se sebem jeste nevim, co s tim stabilizatorem.....jinak zatim chlapy dik dalsi rady a nazory vitam.
Červenec 4, 201213 r U tech vodicich pouzder je to na 10O% sada na jeden brzdovy trmen. Na každý brzdový třmen potřebuješ 2ks vodicich pouzder, 1ks sacek s vazelinou a 2ks krytky na pouzdra jelikož každý třmen jezdí po dvou vodících čepech a to je přesně obsah jednoho toho balení.Taky sem je měnil a kupoval za stejnou cenu.Jinak ty ATE jsou asi tak nejlepší co koupíš, nějaké jiné levnější bych nekupoval. U silentbloků se mi zdá ta cena taky normální za jeden kus Upraveno Červenec 4, 201213 r od Morris_3nec
Červenec 4, 201213 r no me zarazi, ze mensi sada stoji o 50,- vic jak vetsi sada. podle me ty gumy beztak lezou ze stejny fabriky ten siletblok muze byt. jsou videl sem i drazsi a u nich primo psano..1 ks s vykricnikama chtelo by to lepsi info. treba na zadek sem koupil tuto sadu tesneni 2x http://www.hanza-autodily.cz/sada-tesneni-41mm-trmenu-zadni-brzdy-trw/d-71188/ a ona je na obe kola..no dobry...ale co neni dobry, ze mi obe sady (na 4 trmeny) jsou uplne na ho*** , protoze v obsahu neni to, co je v popisu. potreboval sem na 41 mm...a v baleni je 38 mm. fejne zjisteni pei rozebranem trmenu. takze z5 muselo tesneni stare sebo mi na meil zatim neodpovida....ale asi nejaky silkula balil do pytlicku spatne zbozi
Červenec 4, 201213 r No ono je to drassi jelikoz je to ATE Podle me tma bude urcite rozdil v materialu, a navic je to podle me docela namahany dil, takze bych tu stovku rozdil ozelel a koupil osvedcenou kvalitu co se tyce tech vodicich pouzder
Červenec 21, 201213 r Zdravim, vlastnim O1 81kW 2004 a vymenoval jsem disky i kotouce na zadni i predni naprave. Vsude jsem dal disky i desticky od ATE. Dopredu Power disc. Na internetovych strankach ATE i podle vzhledu jsem se dozvedel, ze disky maji tzv. antikorozni upravu. Je nutne v miste doteku desticek tuto antikorozni upravu pred instalaci na vuz odstranit? Nebo ji tam nechat at si s ni poradi treci sila brzdovych desticek? Diky za odpoved....
Červenec 22, 201213 r Zatím co jsem měnil kotouče (ATE a ted Zimmermann),tak tam byl na krabici obrázek na kotouče ničím nehrabat,takže nechat tak,desky to ojedou.
Srpen 25, 201213 r pozdravujem Vas Pridam moje skusenosti...maenil som predne kotuce na O1 2x Ferodo + Ferodo dosky...abe sa pokrutili za cca 3000km..tak som kupil ATE Power Disk + dosky Remsa...v nadeji ze kvalita vydrzi ale opak je pravdou...opat sa pokrutili za cca 5000km a ja teraz neviem co tam mam vlastne dat.V servise v ktorom to menim si uz so mnou nevedia rady, v dalsych servisoch mi odporucali vymenit naboje a loziska a ze vraj budem spokojny...nuz neviem co mam robit a co tam mam teraz nahodit...Je mi jasne ze to je choroba O1 ale ved prve kotuce od vyroby (neviem ci to boli TRW alebo ake) vydrzali 60000km...Mam kupit original diel z Skoda servisu alebo ako....???
Srpen 29, 201213 r Tak mám po další go nápravy. Nové těhlice,ložiska,náboje.Origo kotouče+desky ferodo premier.Zadní puky na ramenech z TT-plné.Cěpy ramene origo.Tlumiče origo i s uložením.Hned po GO jsem byl na technické-auto jako nové z linky.Teď cca po 4tis po go začínají zase jebat brzdy.Nevím,jestli mám už vyměnit celé auto,nebo vyměnit výfuk ať už mám pokoj.Bzrzdy řeším už asi posledních cca 60tis km co jsem ujel a pořád to samé.Musíš vyměnit todle,todle a bude to v poho.fakt nevím co už s tím.Poradí někdo?
Srpen 30, 201213 r A co brzdiče nezadrhávají se? Stačí když zůstavá váleček viset, jedna strana tlačí víc na kotouč Upraveno Srpen 30, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!!
Září 4, 201213 r Ahojte všeci, vysvětlete mi prosím jak je to s funkcí dvouokruhových brzd. Stalo se mi totiž, že mi praskla brzdová hadička a auto přestalo brzdit. Myslel jsem, že dvouokruhový systém má v tomto případě pomoci a že třeba jedna náprava bude i při této chybě brzdit. To se však nestalo, brzdový pedál utíkal pod nohou a já musel brzdit ruční brzdou...
Říjen 16, 201212 r re:Tom84: Geošku by jsi měl dělat s výměnou čepů. Zkusil bych ještě vyměnit uložení stabíku. Co jsi dával za kotouče? Měl jem jedny feroda a ty nedali ani 3000 a to sem je šetřil. Dal bych brembo nebo zimmerman klidně i obyč chlazený a desky textar. Jezdí na tom hafo lidí a max spokojenost.
Říjen 23, 201212 r zdravim pani.v maji som tu pisal ze som menil predne kotuce brembo a trw platnicky,pretoze mi pri brzdeni vibrovalo s riadenim.cca po 3tis.km sa problem vratil a pri brzdeni opat citi cukanie volantom ako aj na na pedali.takze problem bude zrejme v naboji,alebo treba menit dalej
Listopad 3, 201212 r Jedná se mi o O1 66kw. Koukal jsem jelikož se mi zdálo že už jsou desky KO. Po proměření jsem ale zjistil na obou stranách venkovní destičky mají cca 11mm i s kovovou plochou a obě vnitřní kolem 14mm. Tak i kotouče na vnitřních stranách mají malou nraničku a na venkovní cca 0.5mm a přitom by to vše mělo být naopak. Auto brzdí suprově nic jsem nezpozoroval. Je to normální?
Listopad 3, 201212 r Pokud auto brzdí,kotouče nemaj 3 mm tloušťku a destičky nejsou až na plech tak bych to neřešil
Leden 22, 201312 r Tak nakonec i sem přidám svou volbu v brzdách. V minulém příspěvku jsem psal, že budu brát Ate PD+Ate , ale po informacích, že se vracejí zkroucené jsem raději ustoupil od volby a nakonec se nechal zlákat deskami ATM sport GT series + destičky Ferodo Premier (na doporučení-sice měkčí a třeba půjdou do háje a budou prášit,ale neměli by se zvlnit kotouče). Kamarádi co je mají zatím jen a pouze spokojeni, tak doufám, že se k nim zařadím. Zatím lehounce zajiždím, tak uvidím, co dokážou a dám sem určitě info. Pokud by brzdili slušně, tak i vzhled mají pěkný a za těch pár korun si myslím, že stojí, na autě vypadají peckově...ještě sehnat Dotz Hanzo white 17" a bude fešanda švestička moje Jinak jsem nakupoval u člena Sebo a jen spokojenost - cena výborná,rychlost, poradil, řešil problém ... tak jak to má být, takových lidí si vážím . Tak i na mě došlo.... po 6000km jsem opět začal cítit lehké vrnění volantu při brždění, po 10000km už to bylo znát víc a teď po 15000km je to normalka zvlněné. Takže ATM Mikoda se také neosvědčili. No co jsem dočetl vlákno, tak to fakt není sranda, takže zkusím ještě ATE kotouče a uvidím, pak jedině nějaký obyč a holt měnit častěji, pač měnit všechno možný jen aby se nekroutili kotouče - na mě moc peněz,času a nervů. Mám ještě co měnit v motoru Tak hodně štěstí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.