Honza zvejka Vloženo 25. leden 2013 Vloženo 25. leden 2013 Ahoj máte někdo zkušenost se značkou Meyle.Jedná se o bubny a čelisti na O1-zadní náprava.Díky moc za odpověd popřípadě radu jaké vybrat bubny a čelisti. Citovat
PKcz Vloženo 25. leden 2013 Vloženo 25. leden 2013 Za mě je Meyle dobrá značka, takže bych se toho nebál. Citovat
Honza zvejka Vloženo 25. leden 2013 Vloženo 25. leden 2013 Právě že já zkušenost nemám tak abych nenaletěl,aby po pár km to neskřípalo jako stará skřín.Takže díky. Citovat
jardaper Vloženo 1. Únor 2013 Vloženo 1. Únor 2013 Ahoj máte někdo zkušenost se značkou Meyle.Jedná se o bubny a čelisti na O1-zadní náprava.Díky moc za odpověd popřípadě radu jaké vybrat bubny a čelisti. MÁm zkušenost s předníma kotoučema Meyle které se mi po 5000km zkroutil, mechanik mi říkal že to není dobrá volba. Na radu mechanika sem si koupil ATE. Asi bych už nekupoval nic jinýho než ATE,BREMBO,ZIMMERMANN Citovat
Mirek 835 Vloženo 1. Únor 2013 Vloženo 1. Únor 2013 Tak i ATE se můžou zkroutit a nebyl bys první. Citovat
jardaper Vloženo 1. Únor 2013 Vloženo 1. Únor 2013 Tak to můžou, ale ATE rozhodně lepší a kvalitnější než Meyle. Citovat
Mirek 835 Vloženo 2. Únor 2013 Vloženo 2. Únor 2013 Stím určitě souhlasím,ale přečti si sekci brzdy a dočteš se jaké značkové se zkroutily. Je tady o tom psaného dost. Citovat
jardaper Vloženo 2. Únor 2013 Vloženo 2. Únor 2013 jj neboj četl sem jí, nechci se dohadovat co se zkroutí a co ne snad všechny značky se zkroutily. Jen sem napsal svou zkušenost a vím že Meyle už si nikdy nekoupím. Citovat
lukas.novot Vloženo 10. Únor 2013 Vloženo 10. Únor 2013 Proti kroucení taky často pomůžou silentbloky z audi TT. Potřebuji poradit , bude moc vadit, když dám na o1 81kw přední brzdy z o1 RS a zadek nechám původní? Citovat
Svačinkář Vloženo 10. Únor 2013 Vloženo 10. Únor 2013 Pokud v zadu nemáš bubny tak to vadit nebude. Trochu to bude padat na předek při ostrém brždění. Ale když dáš dozadu vrtaný kotouče a kvalitní desky tak to bude super. Citovat
Tetrosy Vloženo 18. Březen 2013 Vloženo 18. Březen 2013 K tomu kroucení kotoučů, to většinou neni špatnym kotoučem, ale špatnym zajížděnim novejch brzd. Hlavně minimálně alespoň prvních 90Km, nesešlapávat brzdu naplno, jen to šimrat. Samozřejmě když člověk musí zastavit, tak je to samozřejmý. Úplně nejhorší je takový to 160Km/h --> 0Km/h při jejich zajíždění, to se zkroutěj i ty nejlepší kotouče. Citovat
Roomwagen Vloženo 18. Březen 2013 Vloženo 18. Březen 2013 no nevím už jsem toto řešil na několika autech zákazníků , před rokem a půl jsem koupil oki a udělal jsem to co výrobce doporučuje puky v ramenou náboje plus ložiska kotouče ( ATE powerdisk) desky a horní uložení tlumičů . mám najeto 20000km a zatím je klid . no jinak jsem už připraven a mám připraveno ve sklepě brzdy 288mm tak to pak vymnění celé a už bude snad klid. Citovat
Dolejs Vloženo 25. Březen 2013 Vloženo 25. Březen 2013 já mám zkušenost takovou že za kroucení kotoučů může z 90% špatnej náboj kola. koupil jsem nový ložiska,náboje,desky a kotouče i s novým uložení třmene a je po starostech. kotouče s deskama sem zajížděl cca 500km a teď je to uplně super.. novej náboj se dá sehnat kolem 900kč což si myslím že není taková darda.. každou chvílu někdo někde vymete díru a pak je problém na světě.. Citovat
M.i.r.a.s._ Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 Chlapy potrebuji poradit ohledně brzdové kapaliny. Nevím jakou značku a jaký DOT. Je to na Škodu Octavii 1.8T - RS. Sice jsem o kapalinách už něco četl ale pořád nevím jestli DOT4 či DOT5.1 Citovat
M.i.r.a.s._ Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 Proč DOT4?? Dít DOT5.1 má vyšší bod varu - jak suchého tak mokrého. Citovat
libero Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 môžeš použiť aj tú,len hlavne musí spĺňat normu... tu máš o tom popísané http://forum.skodahome.cz/topic/39393-brzdova-kapalina/ Citovat
Ondrero Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 Onoo to není jen o bodu varu....Podlě mě má i jinčí složení a mohlo by ti to "poladit" gumičky Citovat
M.i.r.a.s._ Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 No jiné složení ma DOT5 - ta skutečně i žere gumičky. Ale DOT5.1 je složením stejná jako DOT4 akorad ma vyšší body varu. Ale půjdu asi do SYNTOL® HD 265 PLUS http://www.velvana.cz/syntol-hd-265-plus/produkt/ Citovat
Ondrero Vloženo 15. Květen 2013 Vloženo 15. Květen 2013 Jojo tu ber....Ono stačí jí poctivě měnit každé 2 roky a je klid. 1 Citovat
patrikcevela Vloženo 11. Únor 2014 Vloženo 11. Únor 2014 Taky rychly dotaz, Vsetky O1 maju kontrolu opotrebenia brzdovych dosticiek? Ak nie a kupim so snimacom (lokalny distributor nema zimmermany bez), staci ked odcvaknem kabel? Citovat
Angel@Devil Vloženo 12. Únor 2014 Vloženo 12. Únor 2014 přijde mi škoda ho jen tak odstřihnout - taková prasárna, ale samozřejmě je to jen tvé auto a tvé rozhodnutí Citovat
Wojnar Vloženo 12. Únor 2014 Vloženo 12. Únor 2014 Vždyť jde jen o kousek kabelu trčící z brzdové destičky, kterou když tam namontuje u ji nikdy jinde nepoužije a když ho nemá kam připojit, tak co, má ho tam nechat viset? Proč? Ustřihnout. Citovat
ben06 Vloženo 12. Únor 2014 Vloženo 12. Únor 2014 Taky rychly dotaz, Vsetky O1 maju kontrolu opotrebenia brzdovych dosticiek? Ak nie a kupim so snimacom (lokalny distributor nema zimmermany bez), staci ked odcvaknem kabel? kontrolu opotřebební mají asi standartně O1 s proměnlivým servisním inervalem a ostatní jako zvláštní výbava za příplatek? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.