Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Máte někdo zkušenosti s brzdovýma destičkama firmy EBC BRAKES www.ebc-brakes.cz známej je má na kamionu a nemůže sei je vynachválit...... docela se mi lííbí že tam píšou že při brždění nevznika černý brzdový prach..... sice mám černý alu ale mít když jsem měl stříbrný tak jsem nic jinýho nedělal než myl kola.... a maj docela dost druhů.

Editováno: , autor: headerTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Taky by me to zajimalo, ptal jsem se na to na predchozi strane a zatim nikdo nenapsal...

Ale stejne je asi ozelim a koupim standart, mrzelo by me, kdyby se mi brzdy za 3500,- po par km zkroutily... A taky nevim jestli by nebyl predek s timto moc prebrzdeny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

už je toho tady tolik že se v tom už nejak neorientuju. Pristi tyden musim nechat vymenit kotouce a desky. Stare maj nalitano 75tis. neni to nic moc. Puvodni vydrzely vic. V servisu mi nabizej ATE kotouce +ATE desky. Ja jsem chtel zimrman + ferodo. Mam si nechat dat ty ATE nebo trvat na tech zimrman. O1 TDI 2003 66kw. diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

muj problem je, prekvapive, kopani do brzd.pedalu, takze to vypada na zkrouceny kotouc. Rekl bych, ze nejen vypada, bude to tak.

Kotouce maji najeto cca 15.000km, loni jsem je daval nove. Bohuzel po case se ozvalo lozisko a jak je zde psano v historii, volne lozisko nedela kotoucum dobre.

Levy kotouc se zda byt OK, ale pravy neee! Nejvic je to poznat pri brzdeni na neutral. To se klepe (volant) jako ratlik po rani sprse. Kdyz je tam kvalt tak se klepe min, ale jak vyradim to jsou orgie.

Kdyz dobrzduju na hladkem povrchu, tak je to taky znat (nerovnomerne brzdeni). Kazde otoceni kola je doprovazeno vice a mene intenzivnim brzdenim. Chvili brzda zabere vic, chvili min.

Problem je popsan, ale jake je reseni? Nez se vydam do obchodu pro dva nove kotouce a dvoje desticky, zkusil bych jiny postup. Je mozne kotouc zbrousit, vymenit jen jednu stranu (ma najeto 15k, to je skoro nic).

diky za rady

PS: kotouce ma cimrman (pan cimrman promine) a desticky myslim Ferodo nebo Ate (kdo vi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nech si udělat geometrii (pokud ji po výměně ložiska neudělali automaticky), kotouče si nech stočit na autě.

Mně se kotouče vždy zkroutily po 5tkm. V jednom servisu mi je stočili přímo na autě a už je tam mám přes 15tkm a pořád je klid, nic nehází, nic se nevlní:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

nech si udělat geometrii (pokud ji po výměně ložiska neudělali automaticky), kotouče si nech stočit na autě.

Mně se kotouče vždy zkroutily po 5tkm. V jednom servisu mi je stočili přímo na autě a už je tam mám přes 15tkm a pořád je klid, nic nehází, nic se nevlní:)

To je docela zajímavé jak to stáčeli,koukal jsi na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Rad by som nejake nazory na nasledovne. Kedze sa motam okolo autodielov, sikla sa mi na Octu 1.6 55kw velmi lacna sada kotucov a platniciek ATE, (obrazok). Som uz starsi kus zivil som sa 30 rokov soferovanim, v ramci Europy a cosi aj okolo aut viem. Preto ma prekvapila reakcia mojho mechanika, ze som kupil najhorsie co som mohol. Nejako sa mi to nezda. Najazdim za rok zhruba 8000 km, pianko, ziadne nahananie. Po 30 rokoch a 2mil km, je soferovanie jedna z poslednych veci na ktore by som sa tesil. Takze teraz som trochu mimo z toho, poradite?

post-36203-1270808113,7895_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele neměj strach brzdy ATE nejsou jedny z nejhorších ba naopak. Pokud jsou to určitě ATE tak to jsou dobré díly kvalitativně rovnocené originálu někde je můžou mít i klidně v krabičce originálního dílu taky jsem se s tim setkal. Viřiď technikovi ať si nejdřív něco zjistí než ti to zhaní :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele neměj strach brzdy ATE nejsou jedny z nejhorších ba naopak. Pokud jsou to určitě ATE tak to jsou dobré díly kvalitativně rovnocené originálu někde je můžou mít i klidně v krabičce originálního dílu taky jsem se s tim setkal. Viřiď technikovi ať si nejdřív něco zjistí než ti to zhaní :)

To som si zohnal sam, trochu sa vrtam do distribucie nahradnych dielov a vybral som si to priamo od dodavatela, ako urcitu kompenzaciu. Su to jasne originaly, Frankfurt :), s kodami. Preto som bol prekvapeny reakciou mechanika. Dik za nazor, iba sa mi potvrdilo ze aj kvalitny mechanik nemusi vsetko vediet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, budu delat generalku predni napravy a pri te prilezitosti vymenim taky jiz skroucene brzdove kotouce. Rozhoduju se mezi znackami Brembo a Zimmermann. Mam OI TDI 66kw, r.v.2002, najeto 350 000km. Je mi jedno, jestli budou vrtane, drazkovane nebo obycejne ( nevim jake jsou nejlepsi pro klasicky, nesportovni provoz ). Rocni najezd mam okolo 60 000km, 1/3 dalnice, 1/3 mimo mesto, 1/3 mesto. Snazim se nejezdit moc agresivne. Poradite mi, ktere budou pro me lepsi? Diky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S kroucenim kotoucu a naslednym klepanim do volantu pri jemnym brzdeni mam svoji vlastni zkusenost.:

Zalozil jsem 280 mm predni kotouce+ desticky na rodinne octavii zn TRW, zadni kotouce a desticky jsem nechal puvodni. Po cca 1500 km se zacalo objevovat klepani do volantu pri jemnem pribrzdeni. Nevahal jsem a kotouce jsem uspesne vyreklamoval. Koupil jsem ty same kotouce zn TRW spolecne s destickama TRW a k tomu jsem jeste prikoupil i 232 mm zadni kotouce TRW + desticky TRW. Prvnich cca 2000 km jsme je opatrne zajizdeli. Ted kotouce maji nalitano okolo 12000 km a muzu vam rict, ze i pri razatnejsim brzdeni se volant ani trochu nezaklepe.

Otazka pro diskusi:

To ze jsem zalozil kotouce + desticky od stejneho vyrobce na predni + zadni napravu ma urcite mnou nevysvetlitelny prinos a to takovy, ze se prestal klepat volant pri brzdeni. Je to vubec mozne, ze se timto resenim eliminoval efekt klepajiciho se volantu pri brzdeni nebo to je jenom souhra nahod?

Vozidlo - Skoda octavia 1,9 TDI MR 2003 ASV 81 kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj panove, zadni desky a kotouce mam taky uz zraly na vymenu. Mam Octu 1.8T MR2001 a koukam na:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0698451j-brzdove-desticky-zadni-fabia-octavia.html

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0615601-zadni-brzdovy-kotouc-232x9-fabia-fabia-2-roomster-octavia.html

Mam vzit tu prvovyrobu nebo jsou ty ostatni srovnatelny? Lucas popr. Ferodo atd..

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...