samdes Vloženo 10. Listopad 2010 Vloženo 10. Listopad 2010 Koupil jsem si Octavii II 1,6Mpi r.v.2005 s najetými 120 tis. kilometry. Myslel jsem původně, že to auto je hlučnější už z výroby. Bohužel jen do chvíle, než jsem s tempomatem projížděl táhlé zatáčky. Do pravých zatáček je v autě nádherné ticho. Rovně a doleva motor hučí mnohem více a zdá se mi, že i vibruje spojkový pedál při lehkém sešlápnutí. To všechno se děje pouze v tahu pod plynem. Mám teď auto u mechanika a tvrdí mi, že na polosách, homokineťákách atd. nic nenašel. Prý zbývá převodovka, ale do toho se mi stylem "pokus-omyl" moc nechce. Vím, že už se to tady řešilo, bohužel nevyřešilo( ). Asi se mi nechce smířit s tím, že je to normální. Dejte prosím vědět, jestli dál jezdíte s hučícíma Octávkama nebo jestli už to někdo odhalil. Citovat
Diamant Vloženo 12. Listopad 2010 Vloženo 12. Listopad 2010 Ten hukot ako popisuješ zvykne robiť ložisko kolesa. Tie vibrácie naopak by mohol spôsobovať silentblok motora. Citovat
samdes Vloženo 12. Listopad 2010 Autor Vloženo 12. Listopad 2010 (editace) To jsem si taky myslel, ale ložisko nebude závislé na tom jestli je motor v tahu nebo ne. Hučelo by i při neutralu, myslím. Editováno: 16. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
ondra krata Vloženo 18. Listopad 2010 Vloženo 18. Listopad 2010 Jestli chce servisak menit prevodovku, tak si najdi jineho. Jinak huceni loziska u kola neni zavisle na tahu motoru,ale na otackach kola a jeho zatezovani -prave proto jednou huci vic (rovne a doleva) a odlehcovani (doprava...prave lozisko je odlehcene a proto nehuci).Jestli to slysis odpredu, tudis to muze byt prave predni lozisko :-) Citovat
riky rakeťák Vloženo 18. Listopad 2010 Vloženo 18. Listopad 2010 Přikláním se k názoru: PP ložisko u jiného mechanika , ale měnil bych obě ložiska nebo ti za chvíli odejde i to druhé Citovat
samdes Vloženo 18. Listopad 2010 Autor Vloženo 18. Listopad 2010 Jasně, chápu. Ale když jedu a vyřadím, tak si můžu zatáčet jak chci a je ticho. To mi právě na ložisko nesedí, protože není závislé na tahu motoru a hučelo by dál. Citovat
samdes Vloženo 18. Listopad 2010 Autor Vloženo 18. Listopad 2010 Na úterý jsem objednaný do škodováckýho servisu. Prý nebude sranda to najít. Zatím zazněl tip na pravou poloosu nebo silentblok motoru. Snad to najdou. Dám potom vědět. Citovat
maba Vloženo 18. Listopad 2010 Vloženo 18. Listopad 2010 Nebylo to auto bouraný? To by mohlo být tím. Ten předek je hnutej a kříží se ti poloosa a hučí ložisko v diferenciálu. Citovat
samdes Vloženo 19. Listopad 2010 Autor Vloženo 19. Listopad 2010 Bylo, ale jen trochu ( světlo, blatník, čelní sklo). Nosníky OK. Citovat
Haski Vloženo 20. Listopad 2010 Vloženo 20. Listopad 2010 Těžko soudit takovou závadu. Blbě jí zjistíš a odhalíš poslechem, natož hledat rady tady na foru. Odhaduji podle popisu, že ložiska to nebudou. Tohle dela kloub u kola nebo loziska na výstupu poloos v prevodovce, nekde jsem tu o tom už slyšel. Citovat
KRYSIMLADE Vloženo 29. Listopad 2010 Vloženo 29. Listopad 2010 Ahoj, neres to ! Je nas mnohem vice. Ja to mam taky. Najeto 98.000 od 30.000 sem to zjistil. Nic se od te doby nezhorsilo auto sedi krasne jede v pohode. Pokud mas jen zvukovy projev jen pod plynem a jen doleva tak to je ,,normalni,,... Usetris penize pokud to nechas bejt. Hmmm Citovat
vever440 Vloženo 30. Listopad 2010 Vloženo 30. Listopad 2010 Ja by som to chcel riesit, pretoze mi ten hluk prekaza, urcite to nie je normalne. Nie je to ani efekt od vyroby, mne to robi pri pravotocivej zakrute pod plynom. Ked mi to nerobi na 30 rocnej skodovke, sere ma ze mi to robi na tejto Kazdopadne daj vediet ci ti to servis odstranil a co si zistil. Je nas viac ktorych to zaujima. Ciao Citovat
Krejdy Vloženo 16. leden 2011 Vloženo 16. leden 2011 Cau uz Ti v servise neco zjisitli - mam podobny problem... Citovat
botka Vloženo 3. Srpen 2011 Vloženo 3. Srpen 2011 Tiez sa pridavam. Vyriesili ste to uz niekto? pls. Citovat
samdes Vloženo 6. Září 2011 Autor Vloženo 6. Září 2011 Tak jsem tady zase zpátky. Rád bych napsal všem, co mají OII 1,6Mpi, že mám po problému. Ve Škodovce na to nasadili nějaký čidla a jezdili v autě se sluchátkama a nic nenašli. Vyměnili nějaký šrouby na uchycení motoru ( 800,-Kč) a udělali geometrie náprav, ale skoro nic se nezměnilo. Ložiska jsou už zcela určitě mimo podezření, protože od té doby mám najeto asi 15000km a to by chycvený ložisko nemohlo vydržet Asi fakt nezbyde než se s tím smířit a užívat ticha v pravých zatáčkách. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.