Clerfayt Vloženo 15. Červenec 2018 Vloženo 15. Červenec 2018 Ahoj Klucí, minulý týden byl Yeti ve Světě Motorů jako bazarovka. Byl jsem na dovolené, ta jsem si číslo nekoupil. Nemohl by jste sem někdo tento článek naskenovat? Díky Citovat
osobne Vloženo 4. Říjen 2018 Vloženo 4. Říjen 2018 https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-yeti-je-dobre-suv-ale-draha-skodovka-21000223?dop-ab-variant=3&seq-no=3&source=hp Citovat
Pavel866 Vloženo 30. Září 2019 Vloženo 30. Září 2019 Zdravím, chtěl bych oživit toto téma a zároveň potřebuji poradit. Mám možnost koupit od známého Yetiho 2009 1.2 TSI, výbava Active, najeto 125 000, 1. majitel. Rozhodl se ho pustit do světa a docela o něm přemýšlím. Jezdil s ním jen on v blízkém okolí a občas i já (brigádně pro něj pracuji). Auto znám, nikdy mě nenechalo ve štychu, nebylo bourané, loni nová spojka, rozvody byly dělané prý 4x (3x v záruce). Má nějaké menší kosmetické vady, trochu se mi zdá, že hučí zadní ložiska (prý bylo měněno) ale jinak se zdá vše ok. Potřebuji ho na běžný městský provoz, sem tam vyjet někam za město, na výlet atd. Můžete mi poradit na co si dát pozor? Na co se podívat, co si zkontrolovat či zda je to dobrá nabídka? Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Díky Citovat
osobne Vloženo 1. Říjen 2019 Vloženo 1. Říjen 2019 To je tedy masakr, 125000 km a 4x rozvody, kdyz skodovka kdysi tvrdila, ze rozvodovy retez vydrzi dozivotne. Vyhybal bych se motoru s rozvodovym retezem obloukem, jeste ze ja tam mam remen. https://www.auto.cz/rozvodove-retezy-ii-mame-se-jich-porad-bat-97054 Citovat
Tonda-B Vloženo 1. Říjen 2019 Vloženo 1. Říjen 2019 V 30. 9. 2019 na 23:02, Pavel866 napsal: Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Cena to není špatná a auto znáš, tak co víc bys ještě chtěl vědět? Citovat
Pavel866 Vloženo 3. Říjen 2019 Vloženo 3. Říjen 2019 Spíš by mne zajímalo co bych si měl zkontrolovat předtím než ho vezmu? Rozvody, kdy měnil olej, korozi (případně kde se nejvíc vyskytuje), podvozek? Prostě na co si dát pozor, na co tyhle auta nejvíc trpí. Díky za každý podnět. Citovat
Wittmann Vloženo 3. Říjen 2019 Vloženo 3. Říjen 2019 na korozi trpí dveře - je to tu někde popsané Citovat
Pavel866 Vloženo 3. Říjen 2019 Vloženo 3. Říjen 2019 Jj o tom už jsem slyšel a co jsem se díval tak je vše v pořádku, na pátých dvěřích také není nic vidět. Co podběhy? Tuším že na to trpí Oktávky kdy se pod ně dostává blato. Citovat
dejavu69 Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 (editace) Ahoj, mám dotázek, Pokukuju po jeté Š. Yeti, 2010, 1.4, dovoz z DE a chtěl jsem se zeptat, jestli mi někde ve škodovce řeknou podle VIN, co na tom bylo děláno a co ne. Jestli vůbec. Rád bych to zjisitil ještě před případnou koupí. Nebo to sdělí jen majiteli? Dík za odpověď. Jedná se o toto auto: https://www.bodasy.cz/autobazar/skoda-yeti-1-4-tsi-vyhrev-s-6-rychlosti_481558/?back=%2Fautobazar%2F%3Ffuel%3DBenz%C3%ADn Editováno: 21. Listopad 2019, autor: dejavu69 úprava odkazu Citovat
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 Zkusit to můžeš, nicméně je to jen o dobré vůli dotyčného technika. Citovat
Clerfayt Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 jasně kdyžtak zajdeš do více salonů a vyjde to. Jetík pěkný. Jenom, není to ještě model s řetězovými rozvody? Citovat
choceňák Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 Podle mne to je model s řetězovými rozvody, ale to není třeba se toho obávat. Mám jej už 8.roků, najeto 63 000 km, a musím to zaklepat na dřevo, a zatím bez jediného problému. Jak v servisu při každoroční prohlídce a výměně oleje v motoru, tak na STK mi říkají jak to dělám, že ten yetík je stále jak nový. Citovat
Clerfayt Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 Určitě je více modelů v pořádku, ale riziko je. Chce to vźít v potaz Citovat
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2019 Vloženo 21. Listopad 2019 Je to samozřejmě motor CAXA s řetězem. Rozvody je tam třeba hlídat a neignorovat případné rachocení. 1 Citovat
osobne Vloženo 22. Listopad 2019 Vloženo 22. Listopad 2019 Jsem myslel, ze problemy s poddimenzovanymi retezy byly jen u motoru 1,2 TSI, ono to je i u motoru 1,4 TSI a 1,8 TSI? Citovat
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2019 Vloženo 22. Listopad 2019 Ano, je tomu tak. Koncern (a nejenom koncern) to s řetězovými rozvody většinou nezvládnul... Citovat
dejavu69 Vloženo 22. Listopad 2019 Vloženo 22. Listopad 2019 (editace) No zvažuju to. V současnosti mám klasickou atmosféru a nemít to (nemám slušného slova) sklo na střeše, tak se ho nezbavuju. Četl jsem, že je dobré každý rok udělat geometrii. Vážně je to tak zlé? S mým současným autem nemám žádné problémy, tak bych se nerad uvrtal do něčeho problémového :( /edit: Takže nakonec po negativních recenzích do toho nejdu. Rez všude kam se podíváš, první, nevychytaná verze, nejasný původ z DE, a navíc motorizace před úpravou rozvoďáku mě odradila. Zůstanu u lety prověřeného vozu. Editováno: 24. Listopad 2019, autor: dejavu69 Přidání textu Citovat
Jenik3 Vloženo 1. Září 2023 Vloženo 1. Září 2023 Dostal jsem doma zadání, že by bylo dobré pořídit škodu yeti, protože je: krátký do města vzdušný sedí se tam výše a mimochodem má v kufru úchyty na nákupní tašky. Co jsem koukal, tak poslední yeti se vyráběl v roce 2017. Čili cílím na bazarovky 2016-2017. Pochopitelně do města chceme benzínový motor. Otázky: Je automatická převodovka lepší volba než manuál? Lze do yetiho dodělat tažné zařízení, když nebylo dodáno z výroby? Měl yeti nějaké mouchy? Děkuji. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.