Červenec 15, 20187 r Ahoj Klucí, minulý týden byl Yeti ve Světě Motorů jako bazarovka. Byl jsem na dovolené, ta jsem si číslo nekoupil. Nemohl by jste sem někdo tento článek naskenovat? Díky
Říjen 4, 20186 r https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-yeti-je-dobre-suv-ale-draha-skodovka-21000223?dop-ab-variant=3&seq-no=3&source=hp
Září 30, 20195 r Zdravím, chtěl bych oživit toto téma a zároveň potřebuji poradit. Mám možnost koupit od známého Yetiho 2009 1.2 TSI, výbava Active, najeto 125 000, 1. majitel. Rozhodl se ho pustit do světa a docela o něm přemýšlím. Jezdil s ním jen on v blízkém okolí a občas i já (brigádně pro něj pracuji). Auto znám, nikdy mě nenechalo ve štychu, nebylo bourané, loni nová spojka, rozvody byly dělané prý 4x (3x v záruce). Má nějaké menší kosmetické vady, trochu se mi zdá, že hučí zadní ložiska (prý bylo měněno) ale jinak se zdá vše ok. Potřebuji ho na běžný městský provoz, sem tam vyjet někam za město, na výlet atd. Můžete mi poradit na co si dát pozor? Na co se podívat, co si zkontrolovat či zda je to dobrá nabídka? Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Díky
Říjen 1, 20195 r To je tedy masakr, 125000 km a 4x rozvody, kdyz skodovka kdysi tvrdila, ze rozvodovy retez vydrzi dozivotne. Vyhybal bych se motoru s rozvodovym retezem obloukem, jeste ze ja tam mam remen. https://www.auto.cz/rozvodove-retezy-ii-mame-se-jich-porad-bat-97054
Říjen 1, 20195 r V 30. 9. 2019 na 23:02, Pavel866 napsal: Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Cena to není špatná a auto znáš, tak co víc bys ještě chtěl vědět?
Říjen 3, 20195 r Spíš by mne zajímalo co bych si měl zkontrolovat předtím než ho vezmu? Rozvody, kdy měnil olej, korozi (případně kde se nejvíc vyskytuje), podvozek? Prostě na co si dát pozor, na co tyhle auta nejvíc trpí. Díky za každý podnět.
Říjen 3, 20195 r Jj o tom už jsem slyšel a co jsem se díval tak je vše v pořádku, na pátých dvěřích také není nic vidět. Co podběhy? Tuším že na to trpí Oktávky kdy se pod ně dostává blato.
Listopad 21, 20195 r Ahoj, mám dotázek, Pokukuju po jeté Š. Yeti, 2010, 1.4, dovoz z DE a chtěl jsem se zeptat, jestli mi někde ve škodovce řeknou podle VIN, co na tom bylo děláno a co ne. Jestli vůbec. Rád bych to zjisitil ještě před případnou koupí. Nebo to sdělí jen majiteli? Dík za odpověď. Jedná se o toto auto: https://www.bodasy.cz/autobazar/skoda-yeti-1-4-tsi-vyhrev-s-6-rychlosti_481558/?back=%2Fautobazar%2F%3Ffuel%3DBenz%C3%ADn Upraveno Listopad 21, 20195 r od dejavu69 úprava odkazu
Listopad 21, 20195 r jasně kdyžtak zajdeš do více salonů a vyjde to. Jetík pěkný. Jenom, není to ještě model s řetězovými rozvody?
Listopad 21, 20195 r Podle mne to je model s řetězovými rozvody, ale to není třeba se toho obávat. Mám jej už 8.roků, najeto 63 000 km, a musím to zaklepat na dřevo, a zatím bez jediného problému. Jak v servisu při každoroční prohlídce a výměně oleje v motoru, tak na STK mi říkají jak to dělám, že ten yetík je stále jak nový.
Listopad 21, 20195 r Je to samozřejmě motor CAXA s řetězem. Rozvody je tam třeba hlídat a neignorovat případné rachocení.
Listopad 22, 20195 r Jsem myslel, ze problemy s poddimenzovanymi retezy byly jen u motoru 1,2 TSI, ono to je i u motoru 1,4 TSI a 1,8 TSI?
Listopad 22, 20195 r Ano, je tomu tak. Koncern (a nejenom koncern) to s řetězovými rozvody většinou nezvládnul...
Listopad 22, 20195 r No zvažuju to. V současnosti mám klasickou atmosféru a nemít to (nemám slušného slova) sklo na střeše, tak se ho nezbavuju. Četl jsem, že je dobré každý rok udělat geometrii. Vážně je to tak zlé? S mým současným autem nemám žádné problémy, tak bych se nerad uvrtal do něčeho problémového :( /edit: Takže nakonec po negativních recenzích do toho nejdu. Rez všude kam se podíváš, první, nevychytaná verze, nejasný původ z DE, a navíc motorizace před úpravou rozvoďáku mě odradila. Zůstanu u lety prověřeného vozu. Upraveno Listopad 24, 20195 r od dejavu69 Přidání textu
Září 1, 20232 r Dostal jsem doma zadání, že by bylo dobré pořídit škodu yeti, protože je: krátký do města vzdušný sedí se tam výše a mimochodem má v kufru úchyty na nákupní tašky. Co jsem koukal, tak poslední yeti se vyráběl v roce 2017. Čili cílím na bazarovky 2016-2017. Pochopitelně do města chceme benzínový motor. Otázky: Je automatická převodovka lepší volba než manuál? Lze do yetiho dodělat tažné zařízení, když nebylo dodáno z výroby? Měl yeti nějaké mouchy? Děkuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.