Duben 9, 201510 r marfane, kdy jsi u sveho motoru 1.4 menil rozvody? dik jinak-co se tyka spotreby-dle stylu jizdky 7-8l LPG na 100km..momentalne posledni 3 nadrze LPG cca 7.3l LPG na 100km.. najeto 91000km Upraveno Duben 9, 201510 r od JirkaBrno
Duben 9, 201510 r Dovolím si nesouhlasit. V 21.století je to katastrofální spotřeba. Já si dovolím souhlasit, a garantuju ti že ty za míň tyto trasy co popisuje Ekkar nejezdíš.
Duben 9, 201510 r marfane, kdy jsi u sveho motoru 1.4 menil rozvody? dik jinak-co se tyka spotreby-dle stylu jizdky 7-8l LPG na 100km..momentalne posledni 3 nadrze LPG cca 7.3l LPG na 100km.. najeto 91000km Menené boli pri 150tkm a ďalšiu výmenu plánujem až pri 240tkm.
Duben 9, 201510 r a v jakem byly stavu? Rikam si jestli menit 120 nebo až 150t km.... a menil jsi i vodni pumpu, nebo jen ciste rozvody? dik
Duben 9, 201510 r Roomster 2014, dnes jsem pokořil hranici 9 000 km a dle PP 7,2 l/100, jezdím na plyn a dlouhodobou spotřebu plynu mám spočítanou na cca 8,1, většinou na dálnici (Brno - Vyškov) tempomat 110-115 km/h. Takže dle vašich zkušeností můžu čekat ještě snížení spotřeby? To by bylo super
Duben 9, 201510 r já to vyhodím už po 90tkm myslim, ze zbytecne, tak ale nedelas ty mechanika? No pokud mas material ,,za babku,, a udelas si to doma sam, proč ne.. v SM psali, že rozvody na 1,4 meni po 120t km a pokud jezdíš dálky tak 150t km,..
Duben 9, 201510 r Menilo sa všetko pre istotu....a pri ďalšej vymene tiež všetko sa bude, mám ale problém teraz z pravým zadných brzdovým valčekom a musím dať zreklamovať hydraulické zdvihatka. Inak dneska som vymenil pneu za letné a spotreba sa mi zdá plus mínus rovnaká zimne 185/60/14 letne 195/55/15 Cez víkend si idem zahrať hokej tam budem vidieť aký rozdiel je v spotrebe, pretože túto trasu jazdím rovnako obsadený a rovnakú trasu, na zimných som hu robil často za 5,0l tam a naspäť 4,8l.
Duben 10, 201510 r Já si dovolím souhlasit, a garantuju ti že ty za míň tyto trasy co popisuje Ekkar nejezdíš. ještě jednou a pomalu: "v 2 1 . s t o l e t í p o v a ž u j i s p o t ř e b u a u t a o k o l o 7-8l z a k a t a s t r o f i c k o u!" Pro nechápavé: "v dnešní době technologického pokroku je spotřeba šílená a naprosto neodpovídá tomu čemu se dá z toho paliva získat energie. Prostě pořád vyhazujeme spoustu energie. to co se tady vyvíjelo miliardy let, my spalujeme obrovským tempem a během pár desítek let to vypotřebujeme všechno a pak nebude nic."
Duben 10, 201510 r nikdo z nás by asi nebyl proti kdyby mu auto žralo 1l/100km...ale tvoje trápení, zrovna tady asi nevyřešíš
Duben 10, 201510 r Myslím že hlavný faktor je medzi sedačkou a volantom. Niekto na roomstri jazdí za 7-8l a niektorý 5,5-6,5l (môj prípad). Motory z 1l spotrebou sú vyvinuté dávno lenže ropné spoločnosti im platia za to aby to nedali na trh. Upraveno Duben 10, 201510 r od marfan
Duben 10, 201510 r Pánové, upozorňuji dopředu, dřív, než se to tady někam zvrhne - držte se tématu. Dík.
Duben 18, 201510 r Myslím že hlavný faktor je medzi sedačkou a volantom. Niekto na roomstri jazdí za 7-8l a niektorý 5,5-6,5l (môj prípad). Motory z 1l spotrebou sú vyvinuté dávno lenže ropné spoločnosti im platia za to aby to nedali na trh. marfan má prvdu myslím, že pri maloobjemových motoroch je hlavný problém so spotrebou hlavne medzičlánok medzi volantom a plynovým pedálom, ja som si zadovážil roomstra 1.4 16 v r.v. 2008 dal som do neho namontovať LPG a momentálne mám po prejdení cca. 6000 km dlhodobú priemerku 6,8l podľa palubného PC viem niektoré cesty zajazdiť aj pod 5,5 l hlavne okresky pri normálnom stýle jazdy ale na dialnici sa to pod 6,5 nedá vopchať inak by som tam len zavadzal a pri cene plynu v SR cca. 0,650 € si myslím že je to celkom super za voziť na cca. 3,5 l na 100 km po prepočte ceny plynu na benzín to si dovolí povedať, že na 3,5 l asi žiadny diesel jazdiť reálne nebude a nemám na motore primontované žiadne turbá, DPF filtre, RG ventily a podobné poruchové nezmysly a rozvody som na 1,4 16 V 63 kw pekne vymenil po 120.000 km a komplet celé s vodnou pumpou tu sa asi šetrit neoplatí lebo ked ich rozdrapí tak sa následne smiechu asi nikto nezdrží a dávať opravovať rozbitý motor bude dost nákladné Upraveno Duben 18, 201510 r od mlubomir
Duben 18, 201510 r Myslím že hlavný faktor je medzi sedačkou a volantom. Niekto na roomstri jazdí za 7-8l a niektorý 5,5-6,5l (môj prípad). ... Tvůj případ je zavádějící - protože JEZDÍŠ SE STEJNÝM MOTOREM V JINÝM AUTĚ. Už jsem to tady napsal, porovnávat na spotřebu BXW/CGGB ve fábuli s totožným agregátem v roomu je totální nesmysl - jsou jiný převody, jiná aerodynamika, jiná váha i jízdní valivý odpory... S menší váhou fábule, menším valivým i aerodynamickým odporem a těžšíma převodama proti roomu se ti to machruje o menší spotřebě způsobený lidským faktorem... Straaašně rád bych tě viděl posazenýho za volant roomstera, jak bys v něm s "jednačtyřkou" dociloval DLOUHODOBÝHO PRŮMĚRU pod 6 litrů...
Duben 19, 201510 r on jako jediný na světě by to dokázal......a myslím že to sem i napíše. Upraveno Duben 19, 201510 r od Voice
Duben 19, 201510 r Tvůj případ je zavádějící - protože JEZDÍŠ SE STEJNÝM MOTOREM V JINÝM AUTĚ. Už jsem to tady napsal, porovnávat na spotřebu BXW/CGGB ve fábuli s totožným agregátem v roomu je totální nesmysl - jsou jiný převody, jiná aerodynamika, jiná váha i jízdní valivý odpory... S menší váhou fábule, menším valivým i aerodynamickým odporem a těžšíma převodama proti roomu se ti to machruje o menší spotřebě způsobený lidským faktorem... Straaašně rád bych tě viděl posazenýho za volant roomstera, jak bys v něm s "jednačtyřkou" dociloval DLOUHODOBÝHO PRŮMĚRU pod 6 litrů... V tom príspevku píšem o Roomstri, na ktorom som spravil za tú dobu čo som na ňom jazdil asi tak 30-35tkm takže o žiadnej fabii som tam nepísal, Bol to Roomster rv. 2007 vo výbave Style. Dlhodobý priemer tam bol 5,8l a je pravda že veľa jázd bolo po dialnici na trase BA-KE spravených pri rýchlosti 120kmh. Motor mal problémy zo studenými štartami, že išiel nepravidelne a strielal do výfuku inak bol bez problémov. Je to podľa mňa aj o tom ako si motor zabehneš, ak zle ako jeden známy v golfe VI má 1.4 80koní a ževraj mu to pod 8l nežere. Ten motor v roomstri sa krásne vytáčal. Ekkar... ak si myslíš že sú to blbosti tak si myslí takáto bola skutočnosť pri tom roomstri, keď sa predával mal 165tkm. Upraveno Duben 19, 201510 r od marfan
Duben 19, 201510 r Dlhodobý priemer tam bol 5,8l a je pravda že veľa jázd bolo po dialnici na trase BA-KE spravených pri rýchlosti 120kmh. Motor mal problémy zo studenými štartami, že išiel nepravidelne a strielal do výfuku inak bol bez problémov. chlape ty mne bavíš.
Duben 19, 201510 r Tak sa bav dalej, za chvilu nas zrusi pawouk ze sme mimo temy. Ty mas aku spotrebu ?? Jasne ze ked chodis po meste a obcas na dlhsiu trat tak asi nebudes mat spotrebu pod 6l. Na fabii teraz aktualne mam priemer 5,7l. A keby si videl ake su v tom trasy tak by si povedal ze aj takych 5,7l je paradna spotreba. A pisem si kazde tankovanie a PP sedi +-0,1l
Duben 19, 201510 r V tom príspevku píšem o Roomstri, na ktorom som spravil za tú dobu čo som na ňom jazdil asi tak 30-35tkm takže o žiadnej fabii som tam nepísal, Bol to Roomster rv. 2007 vo výbave Style. Dlhodobý priemer tam bol 5,8l a je pravda že veľa jázd bolo po dialnici na trase BA-KE spravených pri rýchlosti 120kmh. Motor mal problémy zo studenými štartami, že išiel nepravidelne a strielal do výfuku inak bol bez problémov. Je to podľa mňa aj o tom ako si motor zabehneš, ak zle ako jeden známy v golfe VI má 1.4 80koní a ževraj mu to pod 8l nežere. Ten motor v roomstri sa krásne vytáčal. Ekkar... ak si myslíš že sú to blbosti tak si myslí takáto bola skutočnosť pri tom roomstri, keď sa predával mal 165tkm. Já jezdím denně 34 km (jedna cesta) do práce a z toho je 25 km na dálnici. Jezdím 110-115 km/h a jezdím to se spotřebou kolem 7,3L/100km to mi teda vysvětli jak to, že když jedeš rychleji tak jedeš za míň? Asi to máš pořád z kopce
Duben 19, 201510 r Já jezdím denně 34 km (jedna cesta) do práce a z toho je 25 km na dálnici. Jezdím 110-115 km/h a jezdím to se spotřebou kolem 7,3L/100km to mi teda vysvětli jak to, že když jedeš rychleji tak jedeš za míň? Asi to máš pořád z kopce Tak tvojí trasu v roomu bych já zajel pod 6,0 (za předpokladu, že pojedu víceméně rovinatý terén). Stejná rychlost na dálnici, zbytek okresky, město.
Duben 19, 201510 r ...a nemám na motore primontované žiadne turbá, DPF filtre, RG ventily a podobné poruchové nezmysly Akurát tam máš nefabricky primontovaný ten plyn, čo štatisticky je oveľa viac poruchová vec ako hocičo z hore uvedených.
Duben 19, 201510 r Tak tvojí trasu v roomu bych já zajel pod 6,0 (za předpokladu, že pojedu víceméně rovinatý terén). Stejná rychlost na dálnici, zbytek okresky, město. sem tam je to do kopca a sem tam z kopca, je to akorát město+dálnice
Duben 19, 201510 r Dneska po dlouhý době na neschopence a mizerným počasí na do letních přezutým Drobkovi najeto v jednom dni celkem 475km - okresky, státovky i couračky po městě nebo obci (známej vdával dceru), rychlostní průměr 70,2km/h průměrná spotřeba podle PP 6,9l/100km - celou dobu se 4 člověkama na palubě, zavazadla jen "kabelka". Nebyl z toho ani kilometr dálnice. Ale o rovinky se nejedná ani náhodou - všecko se to motalo obecně řečeno v západní polovině Vysočiny a na jih od ní. Vejškovej profil trasy 381m.n.m až 681m.n.m. Chci vidět, jak tohle marfan učuní s roomem se spotřebou o litr menší...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.