Přejít na obsah

cosby

Partner
  • Počet příspěvků

    8347
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

Popularita

571 Výborná

O uživateli cosby

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.mcpneu.cz
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

40775 zobrazení profilu
  1. Je to jak píše Suri a navíc co mám info,jsou ty nové zas trošku inovované
  2. To by mě také zajímalo kde to udělají za 20.To je cena mechatroniky bez daně.Kde je olej,práce.
  3. Ono vyčistit se dá jen něco,druhá složka se pokud vím vyčistit nedá.
  4. nemám to potvrzeno,ale v autodílech nemají s vlákny,ale klasický rozvodový řemen.
  5. ..ještě jedna věc.Nechci to potvrdit na 100%,ale pokud se nekoupí řemen přímo v VW/Škoda ale někde z autodílů,dostanete řemen obyčejný.Autodíly neprodávají ten originál
  6. a asi ani nebude.Zatím nejde nakódovat jiná jež originální jednotka.Existují Uni jednotky,které se nekodují a fungují a přitom jsou i nachystány na kódování
  7. to není na 1,4 TSi 2017
  8. u 1,4 TSi se rozvody pomocí PC nenastavuji.Pokud mají přípravky,není co udělat špatně.
  9. Viděl jsem testy na Youtube a chtělo se mi blít jak ukazovali vrzání.Je to hrozné kam to dotáhli
  10. Chlapci,je to jak píše Suri a nevymýšlejte jiné kraviny.Jak jsem psal,máme na servise 1,5TSi co má 320.000 a v klidu. Já osobně u svého Golfu 7 1.4 TSi 2017 měnil řemen a kladky při myslím 335000 a řemen jak nový,absolutně bez známek nějakého poškození.Jak jsme psal,má tam být kevlar nebo co.osobně si myslím,že spíš odejde nějaká kladka než řemen.
  11. žádný interval není.jezdí k nám na servis 1,5 TSi s 320.000 km a rozvody původní.Mají kevlarový řemen,nebo s nějakými kevlar.vlákny či co.
  12. na 1,5 TSi ti jen tak někdo rozvody neudělá.Jsou na to potřeba spec.přípravky a nastavení se provádí pomocí pc. Jinak nevím,proč to chceš při 200.000 dělat,je to nesmysl
  13. pokud mají dobrou vyvažovačku a někoho,kdo si dá záležet,není potřeba žádný Hunter
×
×
  • Vytvořit nový...