Přejít na obsah

ben06

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3361
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ben06

  1. Nějakým tvrdším kartáčkem na zuby očistit nános v nádobce, nebo jsou i malé oceláčky
  2. Měl jsem takové problémy když to začalo hodně papkat olej. A za chvíli ti odejde i lambda, možná už teď proto vysoká spotřeba. Vyměnilo se kde co, kabely, zapalovací modul, tlaky OK a vždy to chvíli jelo jen po výměně svíček a pak zase tarokování. Mám 25.000km po překroužkování a repasu hlavy, auto jede zase jak zamlada a 2x ME OK, spotřeba oleje 00nic a paliva šla taky dolů.
  3. Kontrola a očištění kontaktů v nádržce by mělo stačit
  4. Střídmá spotřeba oleje 1L/3000km? Komprese bude OK i u zapečených stíracích kruhů. Když dáš nové svíce tak to chvíli zase pojede.
  5. Žádná náhrada pro Rapid neexistuje. Vyndat, vymýt a ošetřit aspoň přípravkem na dutiny? Těžko na dálku soudit rozsah koroze.
  6. ben06

    Fabia III koroze

    Tak může jet i jinam, co AS to jiný přístup. Když jsem zůstal v 5leté záruce na silnici taky mě odtáhli do jednoho velkého AS, kde by auto jen stálo v kopřivách a čekalo a ve druhém se auta hned ochotně pozdě odpoledne ujali a ještě večer(!) volali, že je OK. Ráno jsem si pro něj jel 100km náhraďákem. Můj domovský AS se mi snaží vyjít vstříc s čímkoliv, jezdím tam 15 let 😀
  7. No nevím, ty moje vytažené z F3 2020 mají nějaké povrchové "zatavení" ale je to už popraskané, ty horní a přední jsou jen pěna. Muselo by to mít nějakou silnější šprcku, ale dole ve styku s prahem a blatníkem tam zase zůstane vlhký binec. Tolik trochu erotické okénko 😀
  8. Na mého Rapida pořád nemám čas, ale před pár dny jsem viděl před superhyper bílého Rapida, asi služebák, nebo bývalý, kterému už blatník dole pěkně kvetl a to mě fakt vyděsilo. Molitany jsem si už vyměnil za plasty na F3 2020. Pod podběhy na každé straně byl opravdu kýbl listí a bordelu, protože i podle zažrané černé špíny na střeše majitelka evidentně parkovala pod stromy. F3 má jako Rapid taky molitany i v horní a přední části, ale díky podběhům se tam asi voda moc nedostane.
  9. K odpojení senzorů bude potřeba nějaká řídící jednotka i když si ji na vrakáči seženeš tak se s tím asi nikdo nebude potit. Na F1 a O1 bez senzorů jsem si připravenou typovou kabeláž nacvakal taky sám, ale u Rapida se senzory a hlídáním žárovek to už nedám a u F3 sice bez senzorů taky.
  10. Prošel jsem celé téma a nedá jinak by to sem někdo už dal. Kup si V-metr do zapalovače, mám ho v Rapidu i F3
  11. Čerstvá zkušenost při koupi 4. auta F3 do domu. Hrabal jsem se v aplikaci ČSOB pojištění a pak to neukončil. Po několika hodinách se mě ozvali z banky ČSOB s nabídkou POV. Já si ho nechal už nacenit na lince Pojišťovny ČSOB a ejhle z banky to bylo ještě výhodnější, tak jsem uzavřel POV v nejvyšší verzi a rozšířil i na střet se zvěří a skla. Přitom ještě 2 roky vrací část % pojistného a prvních cca 500 už došlo. Dostal jsem i nabídku na výraznou slevu pojištění u dalších aut, ale bohužel už jsem je měl cca měsíc uhrazeny, takže až za rok.
  12. ben06

    Zatuhlé stěrače

    Zadřené osky, běžný problém když tady budeš hledat
  13. Já mám v TP Rapida 50 kg, O1 60kg, F1 + F3 50kg. Sundávací TZ na Rapida je na 75 a pevné na 50kg dle údajů na e-shopu ŠA. Nicméně je stejně směroplatné co je v TP.
  14. Pokud jsi záruce a chceš dál záruku mobility musíš intervaly a úkony dodržovat. Já se divil, když jednu dobu byla první výměna brzdovky až po třech letech a následně klasicky po 2 než to dali zase zpět na 2 roky u první výměny.
  15. Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun
×
×
  • Vytvořit nový...