Přejít na obsah

XJOHNNYX

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1169
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    11

5 Sledujících

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

2779 zobrazení profilu

Oznámení XJOHNNYX

Badatel

Badatel (4/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Posting Machine Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

404

Popularita

  1. Dnesni bezne jezdeni po ranni prazdne Praze a 10,8l a to tam v pulce cesty svitilo 12,4l. Asi mam spatny auto
  2. Tak to je fajn Tam kde ty koncis, tam ja zacinam, ale je pravda, ze jezdim zrejme kousek jinak Se samotnou spotrebou zasadni problem nemam, auto nejaky vykon me, spise je problem spise “nadobka” na palivo. Na dovolene jsem byl denne na benzince, nekdy u dvakrat... coz otravuje
  3. Tak on nerekl, zda chce uplne novou, nebo bude kupovat predvadecku, ppr jetou Vybavy jsem nezkoumal, takze nevim, ale dle me aktualni prodavane provedeni speru nema a v konfiguratoru jsem samosvor taky nevidel. Ale na to by spis odpovedeli jini, fundovanejsi
  4. Kdyz porovnam spotrebu predfl RS220 a fl RS245 tak je tam rozdil, diky pouziti jineho vstrikovani a zrejme i dalsich komponent. S obema auty jsem absolvoval dlouhe dovolene DE, AU, IT, FR a atd. Nejsem clovek, co jezdi na spotrebu, protoze to se pak da jet treba autobusem, vlakem, ppr letet letadlem. Nicmene, RS245 jezdi v prumeru o cca 1,5 az 2litry benzinu vice, nez co jezdila RS220. Celkem se ztotoznuji s tim, co tu uvedl Michal-RS245. Muj osobni nazor je takovy, ze pokud nejsi extra ulicnik a nepotrebujes to auto kvuli samosvoru (ktery stejne vyuzije minimum lidi), tak staci slabsi provedeni, ktere ma kombinaci obou typu vstrikovani a jezdi opravdu s nizsi spotrebou. Pritom rozdil ve vykonu neni extra znatelny, navic mi prijde, ze slabsi provedeni se diky mensimu turbu rozbiha lepe z nizsich otacek
  5. XJOHNNYX

    Zástěrky

    Ja vim, neni to L&K... naštěstí se dotyčný nedotazoval na to, zda je to hezký a nebo ne
  6. XJOHNNYX

    Zástěrky

    Zástěrky jsou a žádný problém jsem nezaznamenal... Jinak jsou ze standartního příslušenství k OIII
  7. Lynk & Co... Vychází z konceptu 03, testuje se u nás už dlouho. Testovalo se u nás i jejich SUV 01 Lynk & Co
  8. Jako ono to neni tak easy... ja bych se taky rad stavil, ale vazne to vychazi pokazde tak blbe, ze nemam cas prijet
  9. Jenze to bylo jeste za dob, kdy lidi na silnici byli ridici. Dnes uz je 70% vsech lidi pouze majiteli ridicskeho opravneni...
  10. Asi pochopím, že někdo s ročním nájezdem 200km má na autě celoroční pneu, ale z mojí zkušenosti vím, že tento kompromis mi opravdu nevyhovuje a pro někoho, kdo alespoň občas jezdí dynamičtěji, se celoroční pneu opravdu nehodí... Osobně nechápu ani lidi, co jezdí v létě na zimních, protože to chování auta je úplně hrozné. Já bych nejradši jezdil celý rok na letních a jen v případě sněhu a ledu bych přezul na zimní Ale to je samozřejmě nesmysl, takže jsem jedině pro v létě letní a v zimě zimní
  11. Já mám třeba celej otáčkoměr červeno-oranžovej
  12. Nejsem naivní, neboj, vím moc dobře, jak to auto dostane na lajně a následně na zkušebně na prdel... U závoďáků se dělá první olej dokonce daleko dřív, já ho dělám po deseti, max 15tis km. Nicméně to vše nic nemění na tom, že když tomu autu dáš chvíli péče a obětuješ těch pár km dobrému zajetí, rozhodně špatně tomu motoru neuděláš
  13. Mám dojem, že u tvojí naThalie jedeš na 90% výkonu celou cestu Z jednotky jde vyčíst spousta údajů, ale o tom, jak moc využíváš výkon motoru, ti spolehlivě poví spotřeba paliva
  14. Pochop, že většině lidí, co si to auto pořídí je teplota oleje úplně někde. Ani netuší, proč tam olej je. Nedej bože, že by tušili, kudy se případně dolévá. Dneska ani teplota vody neukazuje reálné hodnoty, ale pouze jistý průměr hodnot. I palivoměr už dneska "lže a krade", ukazuje stav nádrže paliva dle toho, jak tlačíš na pilu, aby tě prázdná nádrž odradila od zamoření planety emisema A ano, s tím, jaký výkon by měl stačit běžnému vozu v městském provozu, řešili jsme to na vejšce. Ale popravdě, já bych si s tím nevystačil, jezdit tak defenzivně, abych využíval 30-40% výkonu (možná u auta, co má 550ps+ bych problém neměl )... To radši využívám služeb mhd, protože ta mě dopraví na místo za daleko méně peněz. A jestli chceš, tak tě někdy svezu, abychom si ověřili těch 10 vteřin na max výkon
×
×
  • Vytvořit nový...