-
Počet příspěvků
7407 -
Registrace
-
Dny vítězství
35
Oznámení Ekkar_z_Bastlírny
-
Ahoj, četl jsem tvé příspěvky k renovaci světlometů, mohl bys mi prosím doporučit vhodný UV lak ve spreji? Díky.
-
před 2 hodinami, kimmi napsal:
Kde sa nachádza táto súčiastka na motore BXW,dal som dole airbox,privodné potrubie no nikde som to nevidel
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e906051e-senzor-tlaku-de-23346.html
To čidlo najdeš zespoda na zadní straně společnýho sání.
-
Ďikes,ozaj teraz nejazdím na LPG ale iba benzín a natankoval som Shell 95 V Power a auto štartuje na prvý pokus a nemá ani anomálie striasť sa,dusiť sa a pod.
Len teraz neviem či je to tým že som odstavil LPG,už som to raz skúšal a robilo to aj tak,no tankoval som 95 Slovnaft ,alebo ozaj je to benzínom,žeby ten 95 V Power bol ozaj lepší ako 95 Slovnaft,alebo nižšou vonkajšou teplotou.
-
-
Zdravím.
Podle Tvých příspěvků vidím, že se v elektrice a v rádiích dobře vyznáš. Obracím se na Tebe s dotazem.Potřeboval bych poradit. U Octávie 1 s Maxidotem a rádiem SYMPHONY CD/r.2003/ dochází k přerušení přenosu údajů z rádia na Maxidot asi na sekundu. Děje se to v nepravidelných intervalech kolem minuty. Nezáleží na tom zda motor pracuje nebo ne, zda je to za jízdy nebo na místě, kdy nedochází k žádnému pohybu. Na display rádia k výpadkům nedochází. Jedná se o autorádio s "D" na konci. Kontroloval jsem konektory u rádia a vše se zdá být bez problému /žádná koroze pinů, neporušené vodiče správně usazené ve svorkovnicích/. Několikrát jsem svorkovnice odpojil a zase řádně připojil. Žádná změna. Tento problém je již několik let stejný. Domníval jsem se, že toto „vysazování“ přenosu je spojeno se slábnoucím LCD Maxidotu, u kterého se při vyšší teplotě ztrácely údaje /nejdříve v horní třetině, kde jsou údaje z rádia/. Poslední dobou se mi při kontrole motorové jednotky VAGem zobrazovala chyba „18062- Vypište prosím paměť sdružených přístrojů“. Kontrola neukázala žádné chyby združ. přístrojů. Navíc letos v únoru došlo k vybití téměř nové autobaterie asi po 10-ti dnech bez provozu, aniž by ve vozidle zůstalo něco zapnuto. Vozidlo těsně před tím mělo za sebou stovky km jízdy ve dne při správně fungujícím dobíjení = plně nabitý akumulátor. Při měření „klidového" odběru proudu u uzamčeného vozidla jsem po několika minutách naměřil min. hodnotu 0,3A, která se již dále nesnižovala. Začal jsem proto vyndávat postupně pojistky /od č. 44 k nižším a měřil za stejných podmínek/. Proud byl stále 0,3A. Až když jsem vytáhnul poj. č. 15 /panel přístrojů atd./, klesnul proud na
Pracuji s VAGem 304 a s rádiem se vůbec nespojím. Kolem motoru dělám všechno ale elektrice nějak nehovím. Zkoušel jsem načítat i pomocí VAG 409 a dostal jsem se i k GATEWAY. S rádiem se mi však také nepodařilo spojit. Před resetem Gateway mi dvě ŘJ vypisovali chybu v komunikaci /komfort- "01299-Diag. rozhraní dat. sběrnice J533 sporadicky bez komunikace" a "01134-Houkačka alarmu H12 bez komunikace", elektronika volantu- "01341-Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285) sporadicky Implausible Signal" . Také ŘJ zadních pravých dveří měla v paměti „Nesmyslný signál-sporadicky“a někdy se tyto dveře při zamykání centrálem neuzamčeny /znovu odemknuly/. Po resetu Gateway a ujetí asi 150-ti kilometrů zůstala již jen chyba houkačky alarmu, která tam je již několik let. I tak mi však stále na okamžik "vysazuje" horní třetina maxidotu = závada přetrvává. Nevím proč se VAG nemůže spojit s rádiem, co mohlo způsobit zvýšený klidový odběr proudu /0,3 A / a jaký je asi normální klid. odběr u mého vozu v popisu? Dával jsem tento dotaz i na dieselpower fóru, kde jsem již léta členem, ale nikdo mi nebyl schopen poradit. Prošel jsem všechny možné příspěvky na toto téma, ale zatím nic.. Budu rád za každou radu a informaci. Předem díky.0,1 A a takto zůstává i při dalších namátkových kontrolách se všemi zapojenými pojistkami. Vyměnil jsem proto LCD maxidotu za nový. Nyní LCD zobrazuje perfektně. Neustále však dochází k sekundovým výpadkům přenosu z rádia na LCD.Karel
-
Vidím, že se vyznáte v rádiu swing. Mám v OII 2005 rádio Swing 2011. Problém je, že nefunguje podsvit displeje naplno a při slunku je to skoro nečitelné. Pravděpodobně je to generační problém, protože u swinga se reguluje podsvit automaticky podle světelného čidla, což moje OII ještě namá.Tak mě napadlo, jestli by se nedal udělat zásah přímo v rádiu, že by podsvit fungoval třeba na 75% pořád.