Tak jsem dalším s nefunkčním centrálem a okny na pravé straně.
Když přidám nefunkční klimatizaci, výměnu hučících ložisek předních kol, netěsnící vodní pumpu, vše v záruce, tak to byla opravdu "dobrá" koupě.
Nedá se vypnout něco co není funkční. Kontrolka svítí, ale to neznamená, že je klima pracuje. Inženýři ve škodovce ji nastavili tak, že spíná od cca
12° -15°C venkovní teploty. Pokud je například v kabině 40°C a venku 10°C, kimatizace nefunguje. Kontrolka přesto svítí.
Bo je třeba palivo šetřit. Můžeme větrat bočním oknem.
Filtr DPF nemá žádný ekologický význam. Kdysi to byl komerční tah Peugeotu a ostatní se toho chytli. Hrubé viditelné saze, které občas vzniknou při spálení nízko sirné nafty a nízko sirného oleje, jsou zachyceny ve filtru, ve kterém jsou pomocí vysoké teploty přeměněny na částice mikroskopické, tedy neviditelné. Nikam se neztratí. Jsou pouze menší. Těžké " neekologické " černé saze spláchne déšť a lehké " ekologické " saze z filtru jsou rozptýleny do vzduchu a hromadně vdechovány člověkem.
Opravdu si myslíš, že když koupím nový Dozer za cca 5 Mega, tak budu hrnout skrývku na půl výkonu dokud nezajedu motor ? Nebo nové letadlo poletí poloviční rychlostí protože má motory v záběhu ? Jak někdo může být tak naivní až hloupý. To je smutné.
Tak si rozšiř obzory a sleduj asi tak 3:50 min. Možná tam něco poznáš. No, Ty asi ne.
Asi nemáš ten správný maňual . "Climatronic" str. 101
Panáčku, ty budeš asi pěknej narcis