Přejít na obsah

vajkooo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 632 zobrazení profilu

Oznámení vajkooo

Nováček

Nováček (1/14)

7

Popularita

  1. Ahoj. Poslal som ti  SS.

     

  2. Kľudne mi pošli kábel a spravím ti to. Ale to už nepatrí do tejto témy ak niekto chce napíšte SS. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Je potrebné flashnut kábel cez programátor - nový firmware a EEPROM. Na to musí byt kábel postavený na cipe Atmel. Nahrá sa tam aj bootloader ktorý v cipe chyba a ďalej je možné ho normálne už updatovat len cez USB, čiže tento krkolomný spôsob je len raz. Práve som dokončil druhý kábel a všetko funguje takze paráda. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. ked ste sa tu chvalili tymi update-mi tak aj ja sa pochvalim ak dovolite. Dnes uspesne urobeny update cinskeho klonu na 18.2.0. Plne funkcny
  5. Pozriem ti to a dám to vediet pripadne vy to chcelo sa s tým pohrat
  6. Neviem potvrdiť ale malo by. Nemám k dispozícii fábiu bez alarmu
  7. Dnes úspešne dokodovana a otestovana zvuková signalizácia pri zamknutí/ odomknutí. A greendrive menu na swingu
  8. U mna sa dá: - štart stop vypnúť - corners - staging- pretočenie ručičiek - položka dotankovať na maxidote - lap timer -stopky - HHC - vypnutie sugnalizacie pasov Najbližšie dni idem skúšať - zatrubenie pri zamknutí - green drive na rádiu - coming home leaving home
  9. Lenka75 bolo mi cťou a potešením ta spoznať. A som rad ze som ta mohol potešiť dokodovanim nových funkcii :-)
  10. Ak by chcel niekto dokodovat nejake funkcie tak nie je problem BA + okolie a casto aj zvysok SK. Staci ma kontaktovat.
  11. Ak by chcel niekto dokodovat nejake funkcie tak nie je problem BA + okolie a casto aj zvysok SK. Staci ma kontaktovat.
  12. Ak by chcel niekto dokodovat nejake funkcie tak nie je problem BA + okolie a casto aj zvysok SK. Staci ma kontaktovat.
  13. Ahojte, Mam podobny problem s octaviou I 1.6 75kw kod motora BFQ. Rano pri starte ide ako keby na 3 valce a bez pridania plynu ihned zhasne. Ked sa troska zohreje tak uz potom ide ale prve km su katastrofalne nevie sa dostat z nizkych otacok a dusi sa. Ma najazdenych 282 000 km. Auto zerie olej a treba dolievat asi kazdych cca 1000km. Cital som vela o tejto problematike ale nikde sa nespominaju chyby ktore sa mi tam dnes po jazde objavili a to: 16685 - Cylinder 1 P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - Intermittent Readiness: 0000 0000 V poslednej dobe sa vymenili sviecky, lambdy obe, kable ku svieckam. Pri vymene sviecok bola sviecka na 4. valci dost zahadzana od oleja a prepalena. Ale mohlo to byt aj tym ze bola inej znacky a pravdepodobne nebola menena s ostatnymi. No problem pretrvava stale. Po zohriati a vymazani chyb sa chyby v dany den uz neobjavia ale pri najblizsom rannom starte to je spat. Nie som mechanik a do motorov sa velmi nerozumiem. Vedel by mi prosim niekto poradit co s tym dalej? Alebo nestretol sa niekto uz s touto chybou? Dakujem a prajem prijemny den.
  14. mna by zaujimalo ci to ide aj bez toho vrtania... lebo budem mat firemne vozidlo fabia II po facelifte a chcel by som tam dat hudbu zo starej fabie... ale vrtat nechcem da sa to nejakym inym sposobom? nema niekto nahodou dielensku prirucku alebo nevie niekto kde sa nachadza ta svorkovnica kde su uchytene vsetky+? malo by to byt niekde za palubovkou len neviem ci je to tak aj vo fabii II ak niekto vie nech skusi poradit diky
  15. vajkooo

    Dotahovanie Okien

    to tu nikto nevie pomoct???
×
×
  • Vytvořit nový...