Přejít na obsah

Kraso

Uživatel
  • Počet příspěvků

    179
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 523 zobrazení profilu

Oznámení Kraso

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

26

Popularita

  1. Zdravim, tak se mi dneska stalo to same. Superb 07/2015 po 3hodinove ceste z Brna do Prahy - mirne vlhky koberecek u spolujezdce, ale na podlaze u zadniho sedadla jsem vytahl deci vody. 4 roky to bylo v pohode, takze z vyroby to nebude a muselo se neco stat s hadickou az behem pouzivani. Shodou okolnosti mam ve stredu pravidelny servis po 60kkm, tak jsem zvedavy, jak se k tomu postavi, kdyz mam prodlouzenou zaruku na 5 let.
  2. Zdravim, mam Superba uz skoro 4 roky, najeto 55kkm a zacal jsem citit prokluz kol pri rozjezdu - tezko se to popisuje, ale jakoby by se kola nejprve protocila na miste (rekneme 1/4 otacky) a pak teprve zabrala do plneho tahu, obcas je s tim spojene cuknuti auta. Problem se projevuje az po chvili jizdy, za studena je to v pohode - povrch ani typ vozovky na to nema zasadni vliv. Jako prvni me napadla spojka - jsem si vedom toho, ze jednicka je asynchronni a zalezi jenom na ridici, jak si s ni pohraje. Nicmene muzeme predpokladat, ze styl me jizdy se nezmenil a predchozich 3 a pul roku jsem takove problemy nezaznamenal. Proc zrovna spojka... protoze dva mesice zpatky jsem byl v horach, kde jsem byl nucen zastavit a nasledne se rozjet na ledu a spojka tam dostala opravdu zabrat - tedy me napadlo opotrebeni spojkovych kotoucu. Byt s razenim dalsich stupnu nemam zadne problemy... Mate nekdo zkusenosti s podobnym problemem?
  3. Ja jsem se o tom chvili bavil s technikem a pravdou je, ze se boji, ze by to mohl platit samotny servis misto Skodovky. Pokud je ta reklamace pozadovana po uplynuti 2 let a vice (v ramci 5lete zaruky), tak musi servis sepsat zadost vcetne vsech podkladu primo na Skodovku (proto ty dva dny v servise) a ti jim poslou vyjadreni, jestli je to opravnena reklamace a tedy bude proplacena primo Skodovkou nebo ne. V mem pripade to napriklad dopadlo napul - reklamace byla uznana pouze na jedno tahlo, ktere vykazovalo slysitelne znamky drnceni. Pry je standardni postup vymenit pouze jedno tahlo a v pripade potreby vymenit i druhe, coz asi nebude uplne pravda vzhledem k tomu, ze Plzenackovi vymenili obe najednou, takze se tim servis opet kryje. Jinymi slovy opravdu zalezi, jak se k tomu dany servis postavi a jestli se jim chce sepisovat pozadavek na Skodovku nebo ne.
  4. Uprimne to druhe video mi prijde daleko lepsi, protoze tam slysim akorat slabsi piskani, ale zadne drnceni. A me teda nejvic vadi to drnceni, protoze to zni jako kdyby to melo kazdou chvili prestat fungovat uplne a to je to, ceho se bojim nejvic - ze mi vyprsi zaruka a pak budu davat 20kkc jenom za to, abych vubec otevrel kufr :)
  5. Az ted jsem si vsiml toho editu u jednoho z tvych puvodnich prispevku. Lozisko by urcite mohlo davat smysl, navic tvuj problem vypadal dost podobne jako ten muj. Diky za informaci, urcite to v servise nahlasim.
  6. To "drnceni" mam uplne stejne jako vy. Minuly tyden to bylo v servise - zkouseli to cele rozdelat a promazat, ale sami museli uznat, ze to skoro vubec nepomohlo. Nicmene na vymenu celych pistu se zatim netvarili - pravdepodobne proto, ze jeden stoji 10 520,- Kc. Auto uz mam pres 3 roky, nicmene mam prodlouzenou zaruku na 5 let. Vam to teda nakonec vymenili v pohode?
  7. Nechal jsem obe napravy promazat pri pravidelne servisni kontrole a zatim do drzi dobre. Nicmene je mi jasne, ze to je pouze docasne reseni a casem se to pravdepodobne vrati zpet.
  8. Zdravim, tak ja se sice nepotkal s obrubnikem, ale byl to sutr na dalnici na jednom z useku pod rekonstrukci. A naraz to byl takovy, ze prosel pres moji 8x18 ET43 az na disk, ktery ohnul. Tlak v pneumatice nastesti drzel dal a ani se u poskozeni nevytvorila zadna bublina, takze jsem dokazal dojet zpatky do Brna. Kolo akorat vic "hucelo", coz jsem daval za vinu rozhozenemu vyvazeni a geometrii. V servise mi hned rekli, ze to je na vymenu celeho disku, tak jsem objednal novy. Ted mam novy disk s puvodni pneumatikou + geometrie a serizeni s tim, ze v servise se dusovali, ze vse ostatni vypada v pohode a provedli testovaci jizdu. Presto je ale kolo pri vyssich rychlostech vyrazne hlucnejsi nez pred kolizi. Problem zacina pri rychlostech nad 80 a nejhorsi je to pri 120, kdy dostavam i jemne vibrace do plynoveho pedalu. Je mi jasne, ze pri tom narazu mohlo byt poskozeno hned nekolik veci a tezko odhadovat takhle na dalku... spis jestli nekdo neresil podobny problem a nemohl by poradit, kde zacit hledat pred tim, ne se vydam zpatky do servisu.
  9. Tak uz jsem to vyresil. Je potreba uplne odebrat zapamatovane auto pro CarPlay z mobilu a pak jej pripojit a znovu nacist. Moje chyba byla, ze jsem to zkousel udelat uz behem pripojeni na kabelu. U me bylo potreba nejprve vypnout radio, smazat z mobilu a potom pripojit. Treba to nekomu pomuze - vypada to, ze tato verze ma problemy casteji a nejenom u Skodovek.
  10. Zdravim, pri prochazeni jsem tuto kombinaci vlakna jeste nenasel, takze jsem si dovolil zalozit nove. Mam iPhone 5S, na kterem mi temer cele 3 roky bezel Apple CarPlay bez problemu. Vcera jsem updatoval iOS z verze 11.2.2 na posledni verzi 11.2.6 a po pripojeni pres CarPlay mam cernou obrazovku. Mobil nabiji, ma aktivni pripojeni, dokonce i hudba jde do repraku, ale obraz se proste nezobrazi, i kdyz CarPlay se porad tvari jako aktivni (kdyz prepnu na bluetooth, tak mi to nahlasi, ze mam aktivni CarPlay a BT nelze pouzit). Nutno podotknout, ze pouzivam neorigo usb kabel (ktery je kvalinejsi nez origo) - v takovem pripade bych ale cekal, ze se vubec nepripoji, pokud by byl problem v nem. Mate nekdo podobnou zkusenost s posledni verzi iOS?
  11. Zdravim, me se stalo neco podobneho v prvnim mesici. Akorat k podobnym zavadam jako tam mas ty se mi pridala i zavada motoru, cimz se moje situace stala vic nebezpecnejsim, protoze se mi to stalo behem jizdy. Po zajeti na kraj a opetovnem nastartovani mi zavady zmizely. Auto slo okamzite do servisu, kam se na nej prijeli podivat i z fabriky - resenim bylo preflashovani ridici jednotky za novejsi verzi. Ale ja mam auto ze treti serie cerven 2015. Nevim, jak stare ho mas ty.
  12. Premereni geometrie za to dostanes, jak rekl Martinro a je uvedeno v linku To co je na tom drahe je pak samotne serizeni geometrie. Ovsem kdyz nekdo rekne v (pneu)servisu, ze chce geometrii kol, tak se tim obvykle mysli oboje - premereni + nasledne serizeni a to vyjde obvykle kolem toho litru. Pokud chce nekdo udelat jenom premereni, tak je lepsi to vyslovne uvest, aspon takova je moje zkusenosti.
  13. Tak jsem to vlakno procetl a ve vetsine pripadu to servis resil promazanim, coz se ve velmi castych pripadech ukazalo jako docasne reseni, ktere se casem vratilo zpet. V takovem pripade se mi do servisu nechce pravidelne vracet a to i pres Bladikovu vyzvu. Pak se tam obcas objevuje problem praskle pruziny nebo spatne ulozeni loziska tlumice, v takovem pripade by to byl samozrejme zavaznejsi problem, ktery by ten servis vyzadoval.
  14. To same u me, take prakticky od zacatku a na obou napravach. Nejvic to jde poznat u vyvysenych najezdu u prechodu nebo zpomalovacich pruhu. V servise jsem to zatim nehlasil, ale jestli to dela u vic aut uz od zacatku, tak to asi nebude primo zavada.
  15. Ja mam koupene a vyzkousene retezy pro 235/45 R18 viz muj prispevek v zimnich pneumatikach.
×
×
  • Vytvořit nový...