Přejít na obsah

Hanys.cz

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    441
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 742 zobrazení profilu

Oznámení Hanys.cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Zdravím, žena má auto Fabia II, 1.6 77kw. Problém: Máme problém se stary, auto někdy nechytne na první pokus, když chytne strašně se třepe a bublá (prdí) výfuk až do doby než se auto zahřeje. Jako by sem tam vynechával jeden válec. Po zahřátí je auto v pohodě. Někdy se stane, že i po zahřátí auto vynechává jeden válec a jede bez jednoho válce celkem dlouho. Opakuje se to téměř každý start, u zahřátého auta méně, ale také. Auto má LPG, na LPG to auto nedělá, pouze na benzín. Bylo provedeno: repas vstřiků výměna cívek výměna svíček výměna senzoru vačkové hřídele proměření tlaku válců proměření kabelů k cívkám u autoelektrikáře výměna palivového filtru Na diagnostice je záznam o vynechání 3 válce, někdy 2 válce, i 1 válce. jen 4 válec tam ještě nebyl. 000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne P0300 - 001 - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP 000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 001 - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP Já už fakt nevím, vyřeší něco flash jednotky motoru?
  2. Zdravím, mám ten stejná problém, Po nastartování na volnoběh stejné symptomy jako píšete nahoře, taky fábia II 1.6 63kw předělaná na LPG, najeto cca 150 000. Stejné rozmezí otáček, stejné bublání ve výfuku. Zatím byl udělán repas vstřiku, výměna snímače vačky, výměna palivového filtru, výměna svíček a cívek, nic nepomáhá, jak se auto zahřeje, přestane to. Jediné co pozoruji je, že když je auto zahřáté a na volnoběh, klepání a škytání se uklidní tak na volnoběh na benzín se auto sem tam zaklepe a na LPG nic, jede jak hodinky. Chyby na diagnostice: Addresa 01: Motor Labely: nevybrány Objednací číslo řídící jednoky: 03C 906 057 F HW: 03C 906 057 M Systém a/nebo verze: BOSCH ME7.5.20 9813 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 23294 401 999999 VCID: 275CC30095ED157988-515A 5 závad nalezeno. 000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne P0300 - 001 - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 10100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 5 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 162124 km Indikace času: 0 info o závadě: Otáčky: 967 /min Výkon/klapka: 46.3 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 6.0*C Teplota: 3.0*C Tlak: 0.0 mbar Napětí: 0.000 V 000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu P0301 - 001 - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 10100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 5 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 162124 km Indikace času: 0 005416 - rada valcu 1 P1528 - 004 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni el. obvodu (N205) - Sporadická info o závadě: Stav závad: 10100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 5 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 162124 km Indikace času: 0 000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 001 - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 10100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 5 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 162124 km Indikace času: 0 Dnes po repasi vstřiků se objevilo ještě toto: 000513 - vstrikovaci ventil valec 1 (N30) P0201 - 004 - chyba v el. obvodu - Sporadická info o závadě: Stav závad: 10100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 5 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 162124 km Indikace času: 0 Už nevím co s tím, napadá mě jedině kabeláž k vstřikům nebo cívce, popřípadě řídící jednotka motoru
  3. No upřímně by to měli opravit asi tam kde to dělali nebo vrátit peníze, protože to byla oprava tak za 50 že
  4. Ty delší starty můžou dělat výřivé klapky (senzor), ale kdy jsi dělal ty rozvody, protože vysokotlaké čerpadlo hodí vačka a to tlakuje palivo tak jestli nemáš blbě udělané rozvody,
  5. Udělám to sám, pájení, prodlužování atd není problém. Hlavně před tím jsem to dal elektrikáři abych měl jistotu, teď mám opačný názor
  6. No upřimně se mi s ním nic řešit nechce, protože mě prostě přijde že ten konektor je původní a kontakty jsou (byli) trošku napružené a kabely ke konektoru přitažené páskou aby se nehýbali. Objednal jsem už konektor Uvidím, ale hodně přemýšlím o novém autě
  7. Zdravím, už po několikáte mi auto přestalo jet a vyskočila chyba v příloze a nadpisu. Vždy stačilo jen vypnout a zapnout motor, ale včera už ne. Musel jsme odpojit koncovku na klapce trosku si pohrát s dráty a zapojit, pak se to rozjelo. Myslíte že mám zkusit prvně vyměnit koncovku nebo rovnou i klapku? Klapka má najeto 198 000km http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16505 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16605/P0221/000545 Díky
  8. Ahoj, náhodou výpis z diagnostiky nemáš? Taky jsem řešil problémy se startem, ale může to dělat více věcí. Svíčky a cívky by se projevily většinou i při jízdě. Nebo divným chodem motoru, start ti můžou ovlivnit hlavně 2 věci. A to palivo - vysokotlaké čerpadlo, popřípadě vstřiky paliva. A mě dost dělaly problémy výřivé klapky. Auto si myslelo že se nehýbou a měl jsem dost problémy se starty. Vyměnil jsem senzor natočení klapek na sání a bylo po problému. Ale chtělo by to udělat diagnostiku a zkusit udělat základní nastavení těchto klapek jestli proběhne nebo ne.
  9. Zdravím, chybu P2303 jsem již řešil trošku zde: Vyměnil jsem cívku i svíčku na druhém válci, auto přestalo škubat, ale i teď se sem tam objeví tato chyba. Napadá mě, že jediný problém může být už v kabeláži. Vím že v některých autech se měnila i zapalovací kabeláž, ale tady jsem nenašel nikde že by se prodával, ale možná jsem se špatně koukal. A další problém, což jsem vůbec nepochopil je chyba P150A no nevím co to jako je http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P150A/005386 V celém autě mám jen chybu čidla světla a deště a samozřejmě alarmu který nefunguje kvůli baterce v alarmu která je KO. Dá se nějak otestovat pomocí diagnostiky vedení k cívkám nebo něco takového?
  10. Takže zatím můžu říct že to už nedělá, ale uvidím v pátek až pojedu delší trasu, zatím nebylo kde to pořádně vyzkoušet. Stará cívka vypadá dost jetě.
  11. No hele já nevím, ale zase se to už neukázalo a když se na to podíváš z jiné stránky. Tak výpadek zapalování a snížení otáček mohlo mít za následek že se otáčky rozešli ne? Kdybys bral třeba situaci že je auto někde při rozjíždění v zatáčce a vynechá zapalování, otáčky poskočí spojka v záběru, proklouzne to, nebo tak nějak. Nevím, nicméně poznám. Cívku novou stojí jen 6 stovek, tak to neřeším.
  12. Ahoj, neee plonkovni mechatronika me tam nepasovala Byla na jiz mokry typ 7stupnove prevodovky. Nechapu jak to objednavaj Nicmene jsme reseni mechatronik zatim odvolal a udelal jsem dobre. Sice to jako by skube sem tam, jenze se asi potvrdila moje prvni diagnostika zavady, zacala mi totiz porad skakat zavada civky na druhem valci. To pred tim nedelalo a mechatronika se jiz neozyva. Takze zrovna dnes jsem delal olej a filtry plus tu civku. Takze jsem zvedav, jestli se to projevi. Chyba: SAE P2303 :20 aktivace zapalovací cívky 2 zkrat na kostru Lamp OFF Sporadická závada Takze hadam, ze jsem mel prvne pravdu a je to civka to skubani a ne prevodovka. Jen se to az "ted" zacalo projevovat i na dia, protoze uz to vynechani je asi vetsi. Uvidim dnes
  13. Hanys.cz

    Chyba P2303

    Zdravím, nesetkal se s tím někdo? Chyba p2303 Ignition Coil "B" Primary Control Circuit Low Nějak si nevím rady, stává se jen při couvání
  14. Napiš co máš přesně za motor, rok, najeto... atd...
×
×
  • Vytvořit nový...