Publikováno Leden 29, 201114 r Světla pro denní svícení, svorka č.15. Prosím o radu, namontoval jsem si světla pro denní svícení na Škodu Octavii I, vše mám zapojené, kromě bílého drátu, který se má zapojit na svorku číslo 15 na kladný pól (sepnutí světel při 2poloze zapnutého klíčku zapalování. Ta je údajně někde za spínací skříňkou zapalování. Prosím, jestli někdo nemá konkrétní plánek umístění svorky 15, případně fotografii, nebo elektrické schéma. Předem děkuji.
Leden 29, 201114 r Mně ta zapojení přijdou zbytečně složitá. Když už si koupím extra světla pro denní svícení a chci je zapojit do OI, tak přece není nic jednodužšího, jak využít toho co nám výrobce už připravil. A je to pin č. 6 svorkovnice T17a. To je ta spínači světel. Na této svorce se objeví napětí při zapnutí zapalování a zmizí jakmile zapneme obrysovky. Přesně dle intence zákona a státi v něm o tom jak mají svítit světla pro denní svícení. Prostě jeden drát a hotovo. Kostra samozřejmě druhý.
Únor 3, 201114 r Najdi si na svorkovnici primo u predniho svetla, plus ktere jde na parkovacky a k nemu to pripoj. Je to nejjednodusi cesta, nezli tahat kabel nekudy dovnitr k pojistkam. Pri zapnuti obrysovek ti denni svetla zhasnou.
Únor 3, 201114 r Světla pro denní svícení, svorka č.15. Prosím o radu, namontoval jsem si světla pro denní svícení na Škodu Octavii I, vše mám zapojené, kromě bílého drátu, který se má zapojit na svorku číslo 15 na kladný pól (sepnutí světel při 2poloze zapnutého klíčku zapalování. Ta je údajně někde za spínací skříňkou zapalování. Prosím, jestli někdo nemá konkrétní plánek umístění svorky 15, případně fotografii, nebo elektrické schéma. Předem děkuji. Pokud máš klimatizaci tak pod akumulátorem na jednotce dochlazování je 15 modro černý drát.
Únor 5, 201114 r Wojnar má pravdu, nejjednodužší je nejlepší. Já jsem koupil světla co se vypínala při větším zatížení baterie, tzn. při zapnutí hlavních světel, ale díky tomu že mám dobrou baterii tak mi při delší jízdě někdy problikávaly denní světla i při zapnutých hlavních. Řešení: ostřihl jsem ten drát co to řešil v tajemné (zatavené) skříňce a napojil na 6pin, pokoj a klid, svítí po zapnutí klíčku a vypne při spuštění hlavních světel.
Únor 6, 201114 r Autor Mně ta zapojení přijdou zbytečně složitá. Když už si koupím extra světla pro denní svícení a chci je zapojit do OI, tak přece není nic jednodužšího, jak využít toho co nám výrobce už připravil. A je to pin č. 6 svorkovnice T17a. To je ta spínači světel. Na této svorce se objeví napětí při zapnutí zapalování a zmizí jakmile zapneme obrysovky. Přesně dle intence zákona a státi v něm o tom jak mají svítit světla pro denní svícení. Prostě jeden drát a hotovo. Kostra samozřejmě druhý. EDIT: Wojnar měl pravdu, zapojil jsem to podle jeho návrhu a myslím si, že je to nejjednodušší způsob. Touto odpovědí chci poděkovat za radu. Upraveno Únor 20, 201114 r od Wojnar Edituj poslední příspěvek.
Únor 8, 201114 r Zdravim Tiez sa chystam na montaz dennych svietidiel (konkretne LED DRL-22 http://www.ema-elektro.sk/autotechnika/led-a-xenonove-reflektory/led-svietidlo-drl-22-pre-denne-svietenie-12-24v). Ale tiez to zvazujem zoptimalizovat tym sposobom ze sa bude tahat len jeden vodic a pripoji sa na svorkovnicu T17a pozicia 6. Ale co by som este chcel je signalizacia zapnutych dennych svetiel na palubovke. Nasiel som v jenom instalacom manuali zapojenie (http://www.dennesvietenie.sk/files/navody/NM_443-M317-2.pdf) sekcia Pripojenie k signálu D+(panelu prístrojov). Bolo by to mozne vyuzit toto zapojenie v mojom pripade? Ako... Upraveno Únor 8, 201114 r od pepegi
Srpen 15, 201114 r Ja mám Octaviu rok výroby 2010 a modro černý drát tam neviem násť. Mám klímu, ale neviem ako vyzerá jednotka dochlazovaní. Môžete presnejšie špecifikovať ako by som najjeduchšie našiel dôt zo svorky č.15 v motorovém prostoru?
Srpen 18, 201114 r Mně ta zapojení přijdou zbytečně složitá. Když už si koupím extra světla pro denní svícení a chci je zapojit do OI, tak přece není nic jednodužšího, jak využít toho co nám výrobce už připravil. A je to pin č. 6 svorkovnice T17a. To je ta spínači světel. Na této svorce se objeví napětí při zapnutí zapalování a zmizí jakmile zapneme obrysovky. Přesně dle intence zákona a státi v něm o tom jak mají svítit světla pro denní svícení. Prostě jeden drát a hotovo. Kostra samozřejmě druhý. Je problem sa potom odtial dostat dopredu k svetlam?
Srpen 19, 201114 r Tak, sice jsem naspal, že ideální je použít k tomu něco, co nám výrobce nabízí už od základu, ale to pouze pokud už chceme použít samostatná světla. Zdůrazňuji to z toho důvodu, že mně se tohle řešení nelíbí (samostatná světla) a svítím hlavními. Takže v tom Ti moc neporadím, ale předpokládám, že pokud to zvládnul výrobce, tak to musíj jít i teď. Prostě jdi po kabelech a z kabiny k motoru musí nějaký "chodník" vést.
Srpen 19, 201114 r Ja mám denné svetlá napojené na svorkovnici.. myslím č.75 v interiéri.. tam kde sú relátka.. ale už si to nepamätám lebo už ich mám nejaký ten rok namontované..
Srpen 19, 201114 r Zeptám se: Vypneš je zapnutím obrysovek? Odpovím: Ne. Máš to špatně! Z tohoto důvodu má spínač světel onen kontakt . Upraveno Srpen 19, 201114 r od Wojnar
Srpen 26, 201114 r Zdravim Tiez sa chystam na montaz dennych svietidiel (konkretne LED DRL-22 http://www.ema-elekt...vietenie-12-24v). Ale tiez to zvazujem zoptimalizovat tym sposobom ze sa bude tahat len jeden vodic a pripoji sa na svorkovnicu T17a pozicia 6. Ale co by som este chcel je signalizacia zapnutych dennych svetiel na palubovke. Nasiel som v jenom instalacom manuali zapojenie (http://www.dennesvie..._443-M317-2.pdf) sekcia Pripojenie k signálu D+(panelu prístrojov). Bolo by to mozne vyuzit toto zapojenie v mojom pripade? Ako... odpoved sice uz hodne pozde, ale treba se bude hodit ostatnim, D+ neni zadna indikace zapnutych dennich svetel na palubce, ale informace o tom jestli dobiji alternator (buzeni alternatoru), denni svetla se v tomto pripade rozsvici az po nastartovani
Září 18, 201113 r ....jsem to nenapsal? A je to pin č. 6 svorkovnice T17a. To je ta spínači světel. V nulové poloze zatlačíš na knoflík a potočíš doprava. Pak celý spínač vytáhneš.
Září 18, 201113 r Tak tam bych ji tedy nehledal. Tak díky za info.. Dneska nebylo počasí na to abych se pouštěl do dělaní toho denní svícení ale když jsem jel do města, tak jsem zkusil ten přepínač světel vytáhnout. Šlo to pěkně ale nezkoušel jsem, jak moc ho vytáhnu. Jsou dlouhé ty dráty z druhé strany? Kolik můžu ten přepínač světel vytáhnout aniž bych nějaký drát nevytrhl? Zdál se mi jeden z nich docela slabý.... Díky... Upraveno Září 19, 201113 r od pekres
Září 27, 201113 r Nazdar borci, chci se zeptat, který to je ten pin 6 na svorkovnici T17a. Hodlám si zapojit denní svícení a chci na to být připraven. Díky za každou radu.
Září 28, 201113 r Ten konektor nemám popsaný, tak proto to sem píšu!!! Upraveno Září 28, 201113 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Září 28, 201113 r Ten konektor nemám popsaný, tak proto to sem píšu!!! Blbost!! Ještě jsem v octávce neviděl nepopsaný konektor.
Září 29, 201113 r Tak tam bych ji tedy nehledal. Tak díky za info.. Dneska nebylo počasí na to abych se pouštěl do dělaní toho denní svícení ale když jsem jel do města, tak jsem zkusil ten přepínač světel vytáhnout. Šlo to pěkně ale nezkoušel jsem, jak moc ho vytáhnu. Jsou dlouhé ty dráty z druhé strany? Kolik můžu ten přepínač světel vytáhnout aniž bych nějaký drát nevytrhl? Zdál se mi jeden z nich docela slabý.... Díky... Tak jsem si dnes konečně už ty světla pro denní svícení zapojil. Původně jsem to chtěl zapojit na přepínač světel ale netroufal jsem si ten kablík tahat až k přepínači protože jsem ani nevěděl jak to přetáhnu přes motorový prostor do kabiny a co budu muset vše odmontovat. Tak jsem to zapojil na spínač zpátečky a funguje to jak má a nemusel jsem odmontovat bůhví co. Tak jsem spokojený, že jsem to zvládl....
Září 29, 201113 r Protáhnou kablík dovnitř není žádný problém. Jde to celkem jednoduše, hned pod volantem je průchodna pro kabelový svazek kudma to za pomocí nějakého tvrdšího drátu vpohodě protáhneš.
Říjen 3, 201113 r Tak jsem si dnes konečně už ty světla pro denní svícení zapojil. Původně jsem to chtěl zapojit na přepínač světel ale netroufal jsem si ten kablík tahat až k přepínači protože jsem ani nevěděl jak to přetáhnu přes motorový prostor do kabiny a co budu muset vše odmontovat. Tak jsem to zapojil na spínač zpátečky a funguje to jak má a nemusel jsem odmontovat bůhví co. Tak jsem spokojený, že jsem to zvládl.... 1) No ta ma teda zaujíma, ako to môže fungovať na spínač zpátečky? 2) Čo som ja skúmal u OI 2011 je všetka kabeláž v PVC rúrkach alebo PVC kanálikoch, čo je veľký problém sa dostať k nejakému drôtu. Podobne je veľký problém prejsť z kabíny do mototorového priestoru. Preto je pre mňa informácia "Pod akumulátorem na jednotce dochlazování je 15 modro černý drát" veľmi cenná, len to by som musel odpojiť AKB + držiak-podstavec AKB, ináč sa tam neviem dostať. Preto sa sústredujem na motorový priestor, existuje ešte niekde v mot. priestore, kde sa dá napojiť na napätie zo svorky č.15?, pochybujem že je to v kabeláži k predným svetlám Díky za odpoveď.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.