quadrat Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Chystám se montovat nové RS křídlo - rozhodl jsemse šroubovat + lepit. Jenom by mě zajímalo jestli neexistuje náhodou nějaká šablona, kam přesně vrtat. Nebo odměřená (okótovaná) pozice, kam ho přesně umístit. kdo už realizoval - prosím poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plutonium-Michal Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 šablona existuje, šablona příjde i s křídlem do škoda servisu. Já jsem nekupoval křídlo ve škodě tak mě nezbývalo nic jinýho nez měřít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 Dotaz mam namontovano RS kridlo(sedan) asi tyden a sleduju jednu vec, pisty maji celkem jiny chod, kufr se pri zavirani musi pridrzet jinak to silene praskne a naopak pri otvirani je treba tomu trosku pomoci, neni to nijak markantni ale zmena oproti puvodu znat je. Otazka zni RSo ma jine pisty na zvedani vika kufru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 to Bladik Jasně, že plynové tlumiče musí být jiné, když náš namontované křídlo. Ty páté dveře jsou pak těžší, tak musí být silnější plynové tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 (editace) Asi to bude tim, ze to kridlo je pro RS .... Ja to opravdu nechapu, proc nekdo dava RS kridlo na TDI Eleganci...ja bych se s tim asi stydel jezdit... , ale nic ve zlem, at si tam da kazdy co chce. Jeste do stredy jezdim opravdovym RSsem (a je bez kridla, neb to je zavodni kombik ) ! Promin, ale ja mam stejny motor jako ty a myslim ze uz aspon malinkou opravnenost dat si tam to kridlo mam, protoze 160koni uz neni malo :p Me se proste libi a proto jsem si ho tam dal, mam par fotek v sekci moje Octavia to Thorin: Ja jsem si to myslel, nema nekdo nahodou objednavaci cislo z Etky a jejich cenu? Editováno: 10. Srpen 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 1Z5 827 550 E Podpera plynova pro vozidla se spojlerem cca 930 KC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 15. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2009 Mohl by tady někdo prosím napsat tu pozici toho křídla? Plz ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Takhle by to mělo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 4. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Mockrát DÍKAS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fastet Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Moj nazor ..... najlepsie je ked si skraslis auto co sa tyka karosierie na obraz RS modelu ako nejake milotec alebo ja neviem mne sa to nepaci .... najkrajsie je ked to vymyslia v skodovke ... este otazka u Vas v cechach neni potrebne to kridlo zapisat do technickeho preukazu ? alebo neviete ako postupovat na slovensku ? premyslam nad kridlom v zadu zistujem info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodrigez Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 Namontované, hore uvedený návod je super. 1. Závrtné šróby som kúpil v železiarstve ako tzv. ,,červíky do kľučiek do dverí" 2. Nalepil som si pre istotu maliarskú pásku aby som nepoškriabal lak, aby som si na to mohol kresliť, posúvať, merať, od hornej hrany okna po najbližšiu hranu krídla 824mm. 3. Zatlačil som na krídlo a špičky šróbov sa otlačili do pásky - netlačte veľmi aby ste si ho nezlomili. 4. Začal som vŕtať 3kou vrtákom, potom 5kou a na koniec 6kou. Šróbiky sú síce 5ky ale naozaj to treba prevŕtať 6kou. 5. Odihlil som dierky a zatrel zinkovým sprejom pomocou vatovej paličky do ucha. 6. Do závitov v krídle som naniesol trochu grafitovej vazelíny aby závit nezhrdzavel ak by bolo treba niekedy krídlo odmontovať. Inú ako grafitovú tam nemá význam dávať. 7. Šróbiky som kúpil nerezové imbusové v železiarstve a prestriekal do origo farby. 8. Naniesol som origo lep a zmontoval. Odporúčam naozaj aj 5x merať a raz vŕtať a 300x všetko skúšať či to sedí, či je dĺžka šróbov dostatočná alebo príliš dlhá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.