Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

  1. umisteni relatek u PD

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  2. čidlo zpátečky

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  3. polarita káblov

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  4. EPC za vlhka 1 2

    • 33 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
  5. klíč z F2 na F1

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 697 zobrazení
  6. tlačítko ASR

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. vadný spinač g65

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. start talčítko FabiaI

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. Nefunkcny zapalovac 1 2

    • 36 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.5k zobrazení
  10. OBD2 Bluetooth

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
  11. signalizace

    • 17 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  12. Zbláznila se palubka

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim,   mel bych dotaz k travel assist. Mam ACC a line assist plne funkcni a castecne autonomni, ale chybi mi rozpooznavani znacek a prediktivni funkcionalita (v menu acc to nastaveni vubec nevidim a tlacitko na volantu TA nefunguje, kapacitni volant mam taky tusim).    Chci se zeptat zda je rozpoznavani znacek a predikce nedilnou soucasti TA nebo je to nejak rozdelene? Pripadne zda to jde dokodovat? Bez toho mi ten TA prijde takovy polovicaty, protoze nerespektuje teren a jakoby to vubec neni spojene s navigaci a predepsanymi rychlostmi.   Zjistuju co a jak a zatim slysim dost rozporuplne nazory - jedna z infromaci kterou mam je, ze se to musi upgradovat oficialne pres nejaky klic a stoji to kolem 20tisic, coz se mi zda uplne mimo, kdyz hw vybaveni mam a jde jen o nastaveni.  
    • Jen kvůli tomu bych do servisu nejezdil. Ten síťový program je pro mě velké zklamání oproti předchozímu autu.
    • No tak kouri to proto, ze se nespali vsechna nafta vstriknuta do dpf. Otazka je proc se nespali. Je horsi katalizator, je horsi vstrik? Vstrikne se  vice nafty nez se v dpf dokaze spalit? Je spatny vstrikovac? Myslim, ze  tohle by rekl jen odbornik praktik na danou problematiku. My se tady muzeme jen dohadovat.
    • Alebo, dá sa to aj lacnejšie...  
    • Jak píše boban1108, když dojdu k autu tak ten spálený benzín smrdí, ale jen u auta ale naštěstí ne ve vnitř. Bude asi záležet co máte natankováno já Vervu 100 a docela smrdí. Stačí vypnout 1 minutu před příchodem a je to ok. Doběh topení není dlouhý. Hluk je ale dost veliký když je ticho a je to slyšet min. těch 30m a u baráku to slyším i doma přes trojsklo 7m od domu že to jede. Ale je to super věc, bez toho bych auto nechtěl.
×
×
  • Vytvořit nový...