Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


618 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  1. El. okna Fabia 2 MR2011

    • 17 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  2. oprava zámku

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  3. KODOVÁNÍ BSG 1 2

    • 32 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
  4. divný zvuk při rozjezdu

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. ESP Fabia 2010

    • 22 odpovědí
    • 8.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • V infotaimentu mi zůstala viset nedokončená aktualizace a v servise mi bylo doporučeno provést tovární nastavení. Takže jsem ho provedl, ale nedařilo se mi stát hlavním uživatelem. Po několika opakováních továrního nastavení se mi to podařilo takto: - provést tovární nastavení - připojit registrovaný účet - přhlásit se  emailem a heslem a počkat, až se načte uživatel - vypnout zapalování, zamknout a odejít s klíči od auta - počkat cca půl hodiny (než to všechno usne) - odemknout auto, zapnout zapalování, vlézt do menu uživatele a "Stát se hlavním uživatelem", k tomu mít připravené všechny klíče a po vyzvání zmačknout tlačítko ODEMYKÁNÍ na dvou klíčích.   Já se pletl a mačkal zamknout a nedařilo se ☹️
    • Ahoj, já jsem se rozhodoval mezi 1.5TSI a 2.0 TDI 110kW, po několika zkušebních jízdách vyhrálo TDI, 1.5 TSI je možná o trochu tišší při nízkých rychlostech, ale na dálnici už byla zase trochu hlučnější než TDI, nejdůležitější pro mě byla ale výkonová rezerva u TDI, zde je ten rozdíl v kroutícím momentu hodně znatelný, zejména na dálnici či jízdě do kopce, zde se už u TSI musí hodně šlapat na krk a je to opravdu výkonově na hraně, nedovedu si to představit s plným obsazením a plný kufrem. Spotřeba samozřejmě je taky rozdílná , řekl bych 1,5-2litry ve prospěch TDI. Např. moje aktuální kombinovaná spotřeba po ca 7tkm je 5.2/100km. Je to trochu díky paketu pro špatné cesty, který zakrývá celý podvozek a auto pak pěkně plachtí. Jinak 1.5 TSI asi jako motor špatný není, ale je to opravdu pro někoho nenáročného spíše do města.
    • Startuješ klíčkem nebo tlačítkem? Zkus stáhnout okno u řidiče a zamkni auto a pak přes okno otoč volantem, co to udělá.
    • Teraz som si všimol,  že mi nejde zamknúť volant. Môžem točiť koľko ide z jednej strany na druhú, ale volant sa nezamkne. Žiadna kontrolka mi nesvieti ani nebliká.    Má niekto podobnú skúsenosť?
×
×
  • Vytvořit nový...