Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Instalační manuály

Návody jak na "to"...

  1. Zahájeno uživatelem tomina,

    Uz me stvalo to vrzani loketky pri kazdym opreni nebo pohybu ruky. Tak sem opatrne odpacil plastovou cast s potahem od zbyle casti vika loketky. I kdyz sem byl sebe vice opatrny, stejne sem ulomil jeden plastovy zobacek. Vzal jsem silikon v tube, ktera se dava do takove te "pistole". Silikonem sem objel vsechny plastove drazky a hlavne jsem ho dal na obe plastove stycne plochy (tedy na viko a potazenou plastovou cast. Potom sem loketku secvakal dohromady. Oprava cca na 5minut prace a povedlo se to na 100%. Uz se neozyva temer zadny vrzani. Pokud rukou hodne vrtim tak se obcas ozve plastovy zamek, ktery taky doseda na plast v loketce - ten pude na radu priste. Jedina nevyh…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem radan,

    Jsem kluk zvídavá a nebojim se pustit i do šílených předělávek. Zde návod na přečalounění zadní origo loketní opěrky na ORS1 v černé kůži! Sedačky z Bory stejná kostra jako ORS1 nanich nové ORIGO potahy ORS1 novější typ. Je to fakt fuška svléknout potaky hlavně kolem loketky a ten plast, pak jsem odšrouboval loketku, sundal molitan, rozebral loketku odčalounil origo potah, vyndal držáky hlavovek a pak vše z5. Kůži jsem jen položil na loketku a napnul a zajistil z5 plastovou lištičkou odpáranou z origo potahu opěry. Kůži jsem sehnal pololesklou černou - šijí se z nich nejlepší kožená saka . Práce cca 3 dny. Veškeré dotazy směřujte na e-mail ozimy@…

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem maros,

    Jelikož jako hodně lidem, tak i mě na mém autě, nešlo naklápění světel, musel jsem - nebo spíš chtěl - vyměnit motorky. Nevím zda to někomu pomůže, ale šoupnu tu takový náčrt práce. Po zjištění, že motorky jsou KO, jsem si sehnal nové a dal se do výměny. Potřebujeme k tomu: - klíč č. 7 v mém případě malá gola. - torx č. 25 a 27 - myslím. - půl až hodku času Otevřeme kapotu a začneme

  4. Zahájeno uživatelem radan,

    Zde návod jak si doma počalounit přední loketku na O1 za pár šlupek! Měl jsem doma origo loketní opěrku potaženou látkou, ale protože předělávám svou Octávu na ORS tak jsem samozřejmě potřeboval i ORS loketku, která je kožená. Vše je na fotkách snad dobře poznat. Ale pokud by byl jakýkoliv dotaz pište na ozimy@seznam.cz . A ty kůže na předělání loketky co jsou na poslední fotce mám 2x lesklou a 3x matnou. Zájemci o kůži pište na e-mail cena 180,-Kč za kus + pošta...čalouník mi jí tam dal místo látky, pod látkou je molitan ten nechat! Nastřílet zpátky sponky (čalouník chtěl za nastřílení a vypnutí 80,-Kč). Chce to velmi opatrné ruce při oddělávání vrchn…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem cosby,

    Tak mi na Boře cosi mlátilo v zadku.Dle servisu prý tlumič.Doma jsem to zvedl a bylo mi jasné,že je KO zadní silenblok,uplně vyžvýkaný.Volal jsem dvou kámošům do škoda servisu,jestli mají na to stahováky a vytahovák-jak je uvedeno v DP,ale nikdo nic,prý sundávají celou osu a dávají pod lis,což je podle mě blbost se s tím tak srát.Objednal jsem silenblok,podle rozměrů udělal přípravek a dnes jsem se do toho pustil,doma před barákem. Dělal jsem to sám,doba cca 2 hodiny s přípravami.Nejhorší bylo vymlátit ten starý ven.nejdříve šel vnitřek-vyřezat,vytrhnout a potom sekací špicí a sekáčem vysekat ten zbytek.V DP na to servisáci používají tzv.trhací kladivo,ale na 100% by jst…

  6. Zahájeno uživatelem peterkocur,

    VW/AUDI/SEAT/SKODA Remote Control Programming (1997 ON) Procedure 1. Switch ignition ON and leave the key to be resynchronised in the ignition. 2. Physically lock the vehicle using a second key in the driver's door lock. If you only have 1 key, lock the car from inside. 3. Using the remote control press the unlock button once, and the horn will sound once. 4. Wait for 6 seconds and press the unlock button once to activate the coding procedure. The remote control will now be programmed. · NOTE : When performing programming on additional remotes the procedure is the same, except you need to press the unlock button 2, 3 or 4 times for each different…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 9,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem cosby,

    Jelikož se mě neustále ptáte na navigace-jak to s nimi je atd,tak jsem udělal základní info(i když už jsem to tu někde dával) Navigace__koda_DX.doc

  8. Zahájeno uživatelem ppfox,

    Pokud má někdo origo dodělávanou dálku na Oct (viz.foto), tak po výměně baterie (případně na "rozchození" náhradního ovladače) je nutno postupovat následovně : Příprava : Požádáme manželku o 50,- Kč na opravu jejího dálkového ovládání . Zajdeme na náměstí k vietnamcům a za 25,- Kč koupíme novou baterii CR2025. Za ušetřený peníz si dáme jednu točenou Plzeň na cestu zpět . Postup : 1) odemkneme auto klíčkem, vlezeme dovnitř, zavřeme dveře a klíč strčíme do zapalování (neotáčet, jen zastrčit!) 2) podržíme najednou oba "čudlíky"na dálce (kontrolka začne blikat) tak dlouho, než se kontrolka rozsvítí (nebo zhasne? už nevím, ale prostě přestane blikat ) 3) otočíme klíč…

  9. Zahájeno uživatelem mytrix,

    Takže jak jsem slíbil, tak dělám. Rozhodl jsem se nainstalovat do své fabie MR2007 tovární alarm poté, co mi jeden neorigo odešel do věčných lovišť. Co je potřeba: - komfortka se značením 433E na konci a je nutné, aby byla naučená na alarm (ne každá to umí, ačkoliv konektor má) -> viz cosby - kabeláž pro alarm, siréna, mikrovlnej senzor, případně nový kapotový spínač, pokud nemáte - nářadí a materiál: štípačky, kombinačky, klíč na matice 10/11, Torx 25 a 30, je nutné si koupit 3ks takových plastových příchytek (je s tím přidělán kryt meziprostoru mezi motorem a kabinou) - viz DP 0) Moje prvotní úvaha byla, že dám sirénu k zadnímu podběhu, nicméně tam nebyla možno…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Tangerín,

    Vzhledem k tomu, že jsem měnil podsvícení ručiček a nebylo na fóru možno najít jeden přesný a výstižný návod, jak přesně to u Fabie udělat, rozhodl jsem se vše zdokumentovat a dát to sem. Věřím, že se to hodně lidem hodí Jak se vydělávají budíky či oddělávají ručičky, nebudu znova psát, to už se řešilo v jiném tématu. Potřebujete diody - 960-044 LED 1206 RED 45/130° led 1206 red 640nm 45mcd 130ø 2,1V AlGaInP white dif, které se dají objednat z www.gme.cz. Je jich potřeba 8, ale je lepší objednat více, kdyby náhodou byla nějaká špatná, nebo se zatoulala Až vám dojdou domů, tak se nelekněte, že vzhledově vypadají trochu jinak. Jsou to obdélníčky a né čtverečky, jako or…

    • 5 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem cosby,

    Takže,jelikož mi nevyhřívalo zadní okno,rozhodl jsem se pro výměnu a když už,tak jsem chtěl i zadní stěrač.Obstaral jsem si vše potřebné a hup na to. Potřeba je nové zadní slko s dírou pro stěrač,motorek,dekl na 5 dveře pro stěrač,stěrač,3 svazky,já použil jen dva(vyrobil jsem je),hadičku,motorek do nádobky,páčku a nějaký spojovací materiál na hadičky atd. Jinak nevím,jestli všechny OII mají 5 dveře s připravou pro motorek zadního stěrače-navařené závity,ale já měl. Takže výměna skla,našroubování motorku,natažení kabeláže k BSG,protažení hadičky k nádobce(to budu dělat později,zatím jsem ji protáhl jen pod palubku,nebyl čas),zapojení kabeláže,prohození páček,nakódován …

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem rolbař,

    Kdo ještě nemá palubák a chce ho, tak se dozví, co ho čeká Cenová náročnost: 2500-3500,-Kč, podle toho, kde seženete díly a jestli budete dávat MAXIdot. Časová náročnost: cca 2,5h Obtížnost montáže: 7 (1-10) Plno lidí dodělává palubní počítač (PP), tak aby měli představu, co to vše obnáší jsme udělal tento návod. V první řadě je potřeba sehnat vedení mezi čidlem venkovní teploty a budíky (od climatronicu do budíků), vedení od páčky do budíků, čidlo venkovní teploty s nosným plechem, páčku stěračů s ovládáním PP - musí být shodná s vaší stávající, co se týče zadního stěrače ano/ne a na závěr to hlavní, samotné budíky s PP a PINe…

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Jeneburg,

    Neni to nic složiteho. Nejprve je potreba sundat plasty a ovladaci paky a kolecka ze sedaku. Pak se sedadlo rozsroubuje , aby se oddelil sedak od operadla. A zacne se rozebirat potah. Nejprve na sedaku, oddela se zajistovaci pero dokola sedaku a latka se vyhrne pak se odstrihaji zajistovaci ocka co drzi latku v kostre molitanu osadi se vyhrivaci decka, a misto kovovych ocek se nachystaji tenke stahovaci pasky paska ma se vse postupne stahne do puvodniho stavu a nakonec se latka napne a vtlaci zajistovaci pero. Operka je trochu narocnejsi. Uvolni se spodni zajistovaci pero. Latka se postupne pretahuje smerem nahoru a uvolnuji se ocka stejne jak u sed…

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem rolbař,

    Časová náročnost: 30min Cenová náročnost: max 100,-Kč, když koupíte kliku z vrakoviště, ale spíš vám jí někdo daruje Obtížnost: 2 (1-10) Určitě to mnozí máte, většinou na dveřích u řidiče se vám chromovaná klika nevrací do polohy, kdy je "zahlazená" a vyčnívá cca 5mm, občas si někdo myslí, že to je nataženým lankem ve dveřích, které taky rádo praská, ale je to ve skutečnosti malou pružinou, která je v útrobách chromové kliky. Pro opravu je nutné rozebrat tapec (návod jak rozebrat interiér, viz Vašův návod v této sekci), po odendání tapecu a jeho otočení se vám naskytne pohled na záď kliky, je nutné odšroubovat 8x křížový šroubek (na obrázku červené šipky) a tím vyndát…

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem octavio,

    Blikajúca LED sa do áut škoda prípája podľa tejto schémy. Funguje to tak že v kľudovom stave je na spínacej skrinke na P-kontakte +12V. Akonáhle zapnem kľúčik, napätie sa stratí a LED prestane blikať! LED si umiestnite podľa vlastného uváženia niekde na prístrojovú dosku, najlepšie do obímky. V elektroshope si pýtajte blikajúcu LED do auta aby vám pri 12V nezhorela (môžete aj tak ešte použiť predradný odpor). Zapojenie cca za 30,-Sk a môže Vám to zachrániť auto... neverili by ste koľko zlodejov to odradí... PS: Viem že v autách Škoda sú LED už aj vo dverách, ale to vie každý zlodej...

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Matrix,

    Zde na tomto linku. Jenpro shrnutí připomenu že sem na svoje staré předfaceliftové stahovačky montoval z nových manuálních stahovaček platové vodicí díly a plechové svorky.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem zabiak,

    Měl prasklé zrcátko musel jsem vyměnit kryt zrcátka. Ten jsem sehnal tady na foru od awe_cz díky. A lakování stálo 200kč. Prasklé zrcátko:

    • 32 odpovědí
    • 12,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem BEDUIN,

    Zistil som, ze mam odlepenu polovicu skla na kombiku, (to bocne v kufri). Horna cast, kde je ta okrasna lista, ta drzala OK, ale spodok a bok pri dverach bol odlepeny - cernene na foto: V sklo servisoch to chceli jedine vyrezat a znovu nalepit (ceny 1600sk - 2000sk) a nepocitam to, ze pri vyrezavani skla sa na 99% poskodi aj ta okrasna lista, tak treba kupit novu listu + nalakovat + nalepit a to su dalsie polozky. Kupil som PUR tmel na lepenie autoskla U-SEAL 201 FAST (290sk)+ U-primer 130 (160sk) cena spolu 450sk A pustil som sa do toho, lebo ma to znepokojovalo ze je to tak odlepene. No vidiet to nebolo, mozno je to uz od vyroby ale nikto si to doteraz nevsimol. …

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem cosby,

    Tak jsem dnes u svoji OII dělal park.asistent,tak tady jen pár postřehů.Jelikož dvorní dodavatel nedodal hlavní napájecí a dat.kabeláž a poslal místo ní papír ze skartovačky ,musel jsem ji vyrobit.Udělal jsem ji moooc dlouhou a krátil přímo na autě.Barvy drátu jsem se snažil dodržet podle schématu z DP. Foto1-zde vidíte,že zezadu nárazníku již máte naznačeny místa pro čidla Foto2-tady auto bez nárazníku.Popis demontáže dávat nebudu,ti co toto chtějí dělat,mají jistě DP,kde vše najdou. Foto3-připravená dlouhá kabeláž. Foto4-pomalu protahuji kabeláž v autě-tady je vidět odbočka k repráčku Foto5-zde se hlavní větev dělí na 3 části(napájecí,datová a na tlačítko"P") Fot…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem BEDUIN,

    Tak sa pokúsim popisat ako sa vyberaju mriežky ofukov na oktavke, ak si chce niekto mriežky nafarbit, alebo polepit. Začneme jednoduchšími mriežkami ktoré su po stranách. Ofuk je nacvaknutý v palubovke a držia ho 4 ocelove pružinky v miestach označených žltymi šipkami. Potrebujeme k tomu širší plochý šrobovák. Srčíme ho medzi mriežku a palubovku v miestach ako su žlté šípky a páčime smerom k sebe. Postupne najprv horné 2 a porom spodné 2, pokial nepočut jemné cvaknutie. Mriežka nám povolila a vysunula sa asi na 1cm. Pružinky su vycvaknuté, ale nejde nam vytiahnut, lebo teraz pružinky zapierajú o makku čast palubovky. Treba zase šrobovakom zapáčit a postupne uvolnit každu…

    • 0 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem olisoft,

    Tak som tento tyzden konecne opravil radenie na mojej oktavii (1.6 74kW MR2001). Problem bol v tom, ze nefungovala "poistka" spiatocky, takze sa dala zaradit aj bez stlacenia radiacej paky... Ako som zistil, tak na puzdre (1J0 711 893) som mal odlomenu (zodratu?) zarazku. Original obrazky su na linkoch pod obrazkami. obrazok Kupil som si podla cisla originalny diel. (271.-Sk) Na obrazkoch spolu s vymontovanym poskodenym dielom. obrazok obrazok obrazok A uz som sa do toho mohol pustit... Najprv treba dat dolu plast okolo manzety. Taha sa postupne, pozor na zlomenie zapadiek. obrazok Plast s manzetou vytiahneme dohora, aby sme odhalili pracovne mi…

      • Díky
    • 1 odpověď
    • 8,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem TOTTI,

    nevím, jestli to tady už bylo, ale jelikož jsem teď dával zadní sedačky ven z auta, udělal jsem mobile pár fotek pro naprosté upřesnění. 1) nejdříve se klasicky vyndají sedáky, žádný problém... 2) obě zadní sedačky zklopím, abych se dostal k úchytům 3) úchyty šroubovákem odjistím a strana sedačky směrem ven z auta je volná 4) poté jen lehce vysunu sedačku směrem ke dveřím z auta, uprostřed drží na tyčince (tzv. samice-samec ) 5) totéž na druhé straně a je hotovo, níže přidám fotky...

    • 0 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem rolbař,

    Nějaké zmínky už zde byly v sekci OI - elektrika, ale návod ne-e. Využití to najde určitě na ledniču, kompresor či něco jiného na 12V Cenová náročnost: 300 - 600,-Kč podle toho, kde seženete díly Časová náročnost: cca 1,5h Obtížnost montáže: 3 (1-10) Tak jsem se do toho pustil, jelikož jsem přestavoval na centrál, tak mi v kufru zbyl starý přívod + k osvětlení kufru, ten jsem použil, napájel jsem na něj prodloužení, aby mi kabeláž dosáhla do prostoru plastu kolem 5. dveří, - jsem vyvedl ze stávající svorky pod zadním levím světlem. konec jsem osadil konektorem zásuvky. Vy ovšem musíte natáhnout nový drát od pojistkovky, doporučuji průřez 2,5mm červenohnědý. V pojistk…

    • 1 odpověď
    • 10,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Petr,

    Znáte to sami: když si vyměníte u své Octavie oleje, filtry a kdo víc co ještě, musí se uvedené výměny „někam“ zapsat, pro Vaši kontrolu. V servisu Vám vše samozřejmě zapíší do tzv. Servisní knížky, kdo ji však nemá, může zdárně posloužit tisk tohoto jednoduchého štítku, který jsem pro tyto účely snadno vytvořil… Po výměně olejů a filtrů stačí štítek vytisknout na tužší karton - např. papír 120 g/m2 (jen tak pro informaci: standardní papír do běžných tiskáren má tzv. gramáž 80 g/m2) Všechny údaje předem čitelně a pečlivě vyplnit, vystřihnout, v levém rohu udělat dírku a drátkem jednoduše štítek připevnit k jakékoliv hadičce pod víkem motoru. Informace o výměn…

    • 0 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem cosby,

    Jelikož mám pořád a neustále maily s dotazy co je maxidot,kde jde a kde né,tak jsem to sepsal a je to zde. Pokud někdo něčemu nerozumí,nebo chce maidot včetně instalace,může napsat na cosby@centrum.cz Maxidoty.doc

    • 0 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.