Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem david3658,

    Takže opäť otvorím novú tému, kedže v inej ste mi neporadili a v servise mi povedali, že mám počkať kým sa to nedodrbe úplne. Popíšem...každé ráno mi pri studenom štarte auto kovovo zarachotí zaklepe, akoby sa dusilo a má tendenciu "skapať". má nepravidelný chod, to trvá cca 3-4sek. potom zhruba po cca 10-15 sek. to isté, ozve sa kovové klepotanie a tošičku klepe autom a dusí sa motor ..potom pohoda, teplý motor štartuje a funguje ok, to isté na vlas pozorujem každé ráno pri štartovaní alebo ked dlhšie stojí...auto je staré 3 mesiace, htp 1.2 47 kw

    • 10 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem TiGeRZ,

    Hosi HTPckari mate zapojeny tento snimac ? Mne nejdu s neho ziadne kable.... ako to moze potom snimat? Neni to len pre predlzene intervaly? Je to tento: 21

    • 4 odpovědi
    • 10,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem 777,

    Zdravím odborníky a prosím o radu mám 1,2 47kW r.v. 03. Když přidám plyn, tak je slyšet zasyčení někde od škrtící klapky. Už jsem všechno prohledal ale nemůžu přijít na to odkud to pochází. Myslel jsem že to dělá špatně nasazený ten gumový kroužek mezi filtrem a škrtící klapkou, ale to je v pořádku. Věděl by někdo co to může dělat ?

    • 5 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Slender,

    Aloha kluci... Fabia 2004, 1,2 htp, doposud bez jediného problému (130tis. km) Byl jsem v servisu, nezdá se mi tah, při 3tis. ot cuká, dostane se na 3500 a táhne dál normálně. Při nízkých otáčkách jede s obtížemi. Napíchli jsme stroj na čtečku a tohle vyskočilo: Relé palivového čerpadla - J17, zkrat na kostru, přechodná závada Řada válců 1, systém dávkování paliva, systém příliš chudý, přechodná závada Hladina paliva, příliš nízká, trvalá závada Servisák na to koukal poněkud nejistě, můžete někdo dát radu, než se v tom začne někdo vrtat? Díky moc , Mik (PS: omluva, překlep, samozřejmě to patří pod FABIA I, nemůžu najít volby přesunout ani smazat, prosím admi…

    • 4 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem TomaS-BB,

    Zdravim, som majitelom Fabie HTP 40kW rv05 a mam jeden problem, vlastne ani nie problem ale vec co ma znervoznuje... Spociva to v tom ze rozjazd na rychlostnom stupni 1 alebo 2 vydava pekne pazvuky od motorovej casti potom uz nic, sem tam vynimocne ked stojim na mieste a nemam vytlacenu spojku pocujem jemne klepkanie, tento jav som si vsimol uz na vela fabiach preto som to ani tak neriesil ale zacalo ma to zaujimat, je to nejaka vlastnost typujem tych prevodoviek alebo je to "klubajuci" sa problem?

    • 4 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem petrator,

    Ahoj vsem mam takovy dotaz,vcera jsem se vratil domu po asi 150 km v kuse auto jelo super nic jsem nepozoroval.Zastavil jsem u baraku normalne jsem to chcipl , a vse ok.Asi po 15 minutach jsem nastartoval a zacal se ozyvat takovy divny zvuk takove rachtani ale neumim to popsat,tata mi rekl ze to jsou hydrostosy,ze je to normalni ale prijde mi divne ze to delalo pri teplem motoru ,ale jak jsem pridal trochu plyn tak to prestalo a uz to neudelalo.Oleje tam je akorat,tak mam docela strach co to zase bude.Jo a rano jsem to bezel nastartovat,krasne to chytlo a zvuky zadne tak nevim mam to nekam vozit,nebo to nechat byt? .Je to 1.2 HTP 47kw rok vyroby je 11mesic 2004 a najeto 8…

    • 38 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem lukasmach,

    Ahoj, budu všem moc vděčen za radu. Před chvílí jsem vyjel se svojí fabkou 1.2 htp 47 kw z garáže, vše ok. Vypnul jsem motor, naložil věci a že pojedeme. Jenže nastartuju, hned to chípne. Pak to nenastartuju, hrozně se klepe motor. Teď to sice nastartuju, ale po2 vteřinách to chcípne a ozve se hrozná rána od motoru. Diagnostika píše, že 1. a 3. válec nepravidelně spaluje, a že vynechává zapalování. Podruhý nepíše žádnou závadu. Ale furt to chcípá a rána ... Prosím o rychlou pomoc .... Moc díky. Kdyby někdo věděl o mechanikovi z okolí černovic u tábora, písněte. Moc dík Lukas Svíčky jsme vyndali a vypadají ok

  8. Zahájeno uživatelem cartmanko,

    Ahojte, potrebujem pomoc. Mam 1.2 HTP a hlasi mi tuto chybu. 1 Nalezeny chyby: 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky Maxidot ukazuje "EMISE DO DILNY". Do ziadnej cudzej dielne nepjdem. Ma byt na chladici a jeho vymena pri odbornej praci nesuvisi s vyliatim komplet vody z chladiaceho systemu. Takze otazky: 1: Kde je cidlo umiestene presnejsie na chladici? /mam dva chladice a jednu vrtulu/ 2: Ako cidlo vyzera? - foto. Nasiel som na nete toto. Je to OK? 3: Kolko cidlo stoji? Popripade jeho cislo a skocim si do predajne. 4: Ako sa vytiahne a zase zastrci? 5: Meni sa aj tesnenie pod cidlom? Ak a…

    • 7 odpovědí
    • 13,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem markyz1977,

    Zdravím mám dotaz nenajde se kolega kterej pronikl do 1.2 jako já ? Všude píšou a na školení učej že blok s klikou se nerozebírá ,ale proč kupovat polomotor za balík když vyměnit kroužky stačí ? má tu s tím někdo zkučenost ? Díky

    • 7 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem martt,

    V sekci FABIA II & ROOMSTER > Fabia II & Roomster > Motor,bude postupem času uveden návod na výše zmíněnou úpravu a protože se to týká R, tak je to tam a ne tady. Kdo má zájem tak sledujte... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=48448

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Gerrik,

    Mám 1,2 2003, posledních pár dní mi auto po startu chcípne, pokud nepřidám plyn. Když to chytnu, a vytočím motor hned po startu tak je to ok. JInak samovolně po cca sekundě sám zhasne. Immo je ok. Začalo to dělat v těch vedrech. Dnes jsem ujel cca 800 km, a udělalo to jen jednou. Včera jsem málem neodjel od baráku, chytlo to asi po páté, než jsem přišel na ten trik s plyn.pedálem. Co by to mohlo být? dík

    • 9 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Patrik088,

    Zdravim, dnes mi na fabii 1.2 HTP po príchode z kancelárie začala svietiť kontrolka vody a píšťa to. No neviem co to moze byt hned som volal do servisu na zajtra som objednany hned rano. Teraz som bol no 30 000 prehliadke a vsetko bolo v poriadku. Voda neunika nic, stav vody povodná. Zdá sa mi to na ten tlak ze stým nie nieco v poriadku. Cize zle chladí a prehrieva sa motor. Má niekto s podobným prípadom skúsenosti?

    • 3 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem mode,

    Prosím vaše skúsenosti? Po výmene oleje v "autoriz. servise" mi údajne naliali do "HTP" 3,4l oleja (???) a navyše ked som ho pozrel po cca 150km bol čierny ako predtým. - je to bežné? Ja mám pocit že som zaplatil za 3,4l oleja castrol TXT ale v mojom aute asi nebude. A ešte jedna nepríjemnosť - nedá sa poriadne určiť výška hladiny, vždy keď vyberiem mierku je celá od oleja anieje vidno hornú hladinu - ako keby ho bolo veľa. vopred dík za odpovede - zdar autorizovaným oje..vakom.

    • 21 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Dundee,

    Dneska, jsem sundal kryt motoru a všiml jsem si, že se mi odírá trubka, která vede zadem pod krytem motoru a je k němu přicvaknuta. Podle všeho se odírá, právě o kryt motoru. A proto se ptám: Co se stane po jejím prodření, jde ji nějak ochránit proti dalšímu odírání (nemám na mysli její omotání lepící páskou), kolik stojí nová.

    • 23 odpovědí
    • 12,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem sosacek,

    Po sundání a opětovném nasazení PVC krytu motoru u 1,2HTP mi digi.ukazatel spotřeby při studeném motoru a při rozjezdu na 1,2 rychl.stupně ukazuje šílené hodnoty.50-99,9l/100 apod.-jinak prům.spotřeba se nezvýšila 4,7 na 100.Nesetkal jste se již někdo s podobnou "závadou"?Filtr O2 je usazen správně,škrtící klapkou nebylo manipulováno-tak snad čidlo?Nebo někde něco přiskřípnutého/nedokážu si představit co/?-názor servisu:je to normální,pro mě to je ovšem značně deprimující-před tím ukazatel při rozjezdech max.cca 15/20 litrů/100! Děkuji za rady a názory-snad mě dojde co jsem udělal za blbost..

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem amogh,

    Doporučuji článek v posledním čísle měsíčníku autoojetiny, je tam vcelku slušný rozbor všech možných závad atd :-) Samozřejmě je řeč o cívkách, rozvodech atd Doporučuji až najdu nějaký téma kam se tento příspěvek hodí tak ho tam šoupnu :-)

    • 9 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem lusa,

    Po výmene oleja v autorizovanom servise, mám v interiéri olejový zápach (motor musí byť zohriaty a auto zastaviť so zapnutým motorom - ventilátorom kúrenia). Kontrolou množstva oleja som zistil, že oleja bolo cca 1mm nad hornú max. rysku (zahnutie). Odobral som (skoro 3dcl), aby bolo v strede, ako má byť. Je to lepšie, ale stále sa mi zdá, že je to trochu cítiť. Nestretol sa niekto s podobným problémom?

    • 12 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem OIZIK,

    ahoj mam dotaz jak se napina klinovy remen?mam totiz za alternatorem dalsi kolecko co pohani klinak a to kolecko se mi hejbe tak 0,5cm do predu a dozadu mam dojem ze to slouzi k napinani remene ale me to nenapina a povolujeseto nevite jak se to da spravit?

    • 3 odpovědi
    • 20tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Wheel,

    Ahoj, chcel by som Vás poprosiť o radu, keďže vyhľadávanie mi nedalo uspokojivý výsledok. Ako je to s umývaním tohto motora? V manuáli píšu, že je to povolené, no doporučujú zakryť alternátor, a napr. na cimbu.cz píšu toto: " U moderních systémů zapalování a vstřikování důrazně nedoporučujeme mytí motorů tlakovou vodou. Dochází totiž k pronikání vlhkosti do jednotlivých svorkovnic příslušenství systému vstřikování a zapalování, svazků elektroinstalace a zemnících bodů. Motorový svazek dnešních automobilů stojí desítky tisíc, navíc se takto postižený automobil velice obtížně diagnostikuje. Setkali jsme se i s "vylezlými" piny řídící jednotky motoru a to už se škoda blíží …

    • 2 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Rado22,

    zdravim vas, nenasiel osm nikde odpoved na moju otazku tak skusim tu. ma niekto z vas na uvedenej fabke nejaky ladak? uvazujem totiz nad niecim lebo podla mna by to mohlo prispiet aspon ako tak ku zvuk. klice mojho "vysavaca" ak niekto nahodou z vas ma tak by som ho na kolenach prosil aby mi ten zvuk nahral alebo aspon opisal aky je... vopred diiik

    • 11 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem fabia04,

    Zdar.mohl by me me nekdo poradit,jak je uchycen chladic na fabii 1.2 47kw,2004.Je uchycen primo na plastovou stenu,nebo je na silenblocich?Jakymi srouby je prisroubovan?DIK

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Daddo,

    U koho by ste si dali urobit chip ak by cena u oboch bola rovnaka? Som rozhodnuty ist do toho, neviem si vsak medzi tymito dvomi vybrat. Ma niekto Fabiu 1.2 HTP cipnutu od mm-racing (od Cimbu som mal moznost vyskusat vcera - dik Domino666, takze viem co mozem od nich cakat, ale nemam ziadne info od niekoho, kto to dal mm-racingu)?

    • 27 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem domcak,

    Ake mate skusenosti s otackami vo volnobehu pri zahriatom motore? Ja co som len porovnal svoju a kamosovu fabiu pri pohlade na otackomer, mne ukazuje 750 ot/m a jemu nieco pod 1000. S mojim autom obcas akoby zachvelo (ked sedin v sedadle dost to citit). Nie som do toho odbornik, ale podla mna je to sposobene nizkymi otackami, lebo ked mierne stupim na plyn vsetko je OK.

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem mata100,

    Nikde jsem nenašel podobné téma, tak mě prosím neukamenujte. Mám takový menší problém. Vlastním F1 1.2 HTP 47kw teprve 2 měsíce,najeto 5000km a poslední 2000km se mě ozývá taková kovová rána někde od přední nápravy a to pouze po dobrždění a následném rozjezdu. Prostě když třeba v klidu dojedu na semafor , tak při následném rozjezdu to křupne a je to docela dost slyšet. Připadá mě to jako když něco přeskočí při tom dobrždění a pak to křupne při tom rozjezdu. Měl jste prosím někdo něco podobného nebo je to normální. Do 15000km garančky mám ještě daleko, tak jestli to mám řešit nebo to mám nechat až na tu garančku. Díky Martin

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem TiGeRZ,

    Dufam ze to tu moze byt. Ak nie prosim delete.

    • 6 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.