Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


451 témat v tomto fóru

  1. odvetravanie kluky

    • 4 odpovědi
    • 7.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  2. problém 1.4 16v 55kw

    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  3. Potkaný 1.4 16V

    • 18 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
  4. Alternátor - divný zvuk

    • 21 odpovědí
    • 27.2k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 28.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  5. Čidlo teploty motora

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 16k zobrazení
  6. Vzduchový filtr

    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  7. hydrostely

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Občas nešli otevřít zadní pravé dveře, kabeláž v průchodce dveří je ok. Než jsem stihl vyměnit zámek, dveře se přestali otvírat úplně. Po cca měsíci už nešli otevírat ani pravé přední, tam opravovaná kabeláž v průchodce před rokem. Oboje dveře nešli otvírat 4 měsíce a včera najednou oboje fungovali. Kde končí kabeláž od zámků, že bych to tam zkontroloval? Kde by případně mohl být problém?
    • Uznávám, že s automatem má volba jízdního režimu nějaký význam. Já mám 1.5 tsi s manuálem, proto bych ho klidně oželel.   
    • Prosim o radu, pri 5000 otáčkách auto ztratí výkon a je takzvaně v omezovači. diagnostika píše vadna řidiči jednotka chybový kód je P1386. nevim zda mam sehnat jinou jednotku nebo hledat v kabeláži  předem dekuji za rady   
    • taky by to chtělo napsat do příslušné sekce, tj. Karoq.
    • Dobrý den chtěl jsem se zeptat na radu mám Octavii 3 TDi 110Kw  a trochu čipnutou, chtěl jsem dát na předek brzdy z RS ale dost nákladné, tak jsem dal na předek větší držák třmenu a nacpal jsem tam místo kotouče 286 tak průměr 312 dal jsem od ATE drážkovaný kotouč a desky taky od ATE, auto brzdi super , ale při větším ohřátí to začíná hučet jako staré brzdy jako by to bylo přehřátý, ale když na to šlápnu tak brzdí jako kráva jen ty zvuk je hroznej 😢😢 jestli nevíte čím by to mohlo být..
×
×
  • Vytvořit nový...