Ahoj škodováci,
velmi přemýšlím nad koupí ojetého Superb III combi. Mimo klasiky typu 2.0 TDI 110kW mám v hledáčku i 1.4 TSI pheV, protože budu asi jezdit i docela hodně kratší vzdálenosti po městě apod. Každý druhý víkend ale očekávám, že to provětrám někde 50+ km.
Dají se sehnat Superb III combi, rv. 2020, najeto 80 - 100k km za ceny kolem 550 000 Kč. Prosím Vás o radu a zkušenosti, jak by se mohly orientačně pohybovat náklady na servis další roky? Jestli se to průměrně vleze do 20 - 30 000 Kč?
Nákladovost na budoucí 3 roky totiž porovnávám s nákladem na operatovní leasing (jedná se o nový Golf Variant People - ano, je to auto o level níž).
Zároveň bych se Vás chtěl zeptat, jestli si myslíte, že by se takový Sup III po těch třech letech a dalších cca 50 000 km dal prodat kolem 400 000 Kč?
(pročetl jsem celé toto vlákno včetně vložených Vaculíkovských článků - díky za ně - a přijde mi, že minimálně do těch servisních nákladů by se snad dalo vlézt...). Díky!
Jasne, diky. V tom pripade co mohu udelat abych pacc aktivoval, jde nakodovat? Pripadne rozpoznavani dopravnich znacek je samostatna funkce nebo je jeho primou soucasti?
Zdarec, na své O3 FL 1.5 TSI mám najeto něco málo přes 100 tisíc a v poslední době pozoruju takové cukání.
Stává se to jak u teplého, tak studeného motoru a vypozoroval jsem, že je to scénář, kdy mám přidáno minimum plynu, kdy to jen tak lehce "lechtám". Typicky třeba na 3jku nebo 4ku v mírném stoupání v 50 km/h to cuká nejvíc. Na druhou stranu třeba i při dálničních 130, kdy to na 6tku člověk na plynu jen lechtá to dělá pocitově taky.
Nevím, jak to přesně popsat, ale je to jakoby nekonstantní přenos výkonu, který má jakoby malé propady.
Nedávno mi měnili odvětrání klikové hřídele, dívali jsme se do diagnostiky do chyb a nic tam nebylo. Mám pocit, že se to postupně zhoršuje. Na co se zaměřit? Je to manuální převodovka. Díky.