Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem lukyboy,

    Ahoj mám problém a dotaz zároven.Při cestě na štestí domů mi na palubce vylítla ručička teploty vody do červeného dojel sem s tím před barák cc 300M. Nádrž na vodu byla prázdná tak jsem to nechal vychladnout a dolil destilkou na rysku.Myslel jsem,že bude vše o.k.Nikde ni neteče.Při zkoušce nastartování a tůrování motoru ručička asi po 5minutách zase v červeném políčku,mimochodem voda v nádrži se ani nehla.Tak jsem vyměnil termostat,při výměně mi vytekla samozřejmě voda cc2 litry,dolil jsem 1litr destilky zase na rysku v nádobce.Problém nezmizel kde může být chyba? Ještě když jsem vařil po prvé tak jsem si všiml,že se ani netočila vrtule na chladiči.Že by špatné čidlo …

    • 19 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem jeckjack,

    Ahoj, nyní se u mého auta objevil následující problém. Krátce popíšu. Nastartuji studený motor, otáčky nevyskočí nad 1000ot/min, motor se celý klepe, klapavý zvuk. Při rozjezdu (plyn cca 2-2,5tis ot/min) jakmile jde začne spojka zabírat motor okamžitě ztrácí výkon, bez opětovného sešlápnutí spojky chcípne. Takže s autem se popojede tak o metr až dva. Do toho občas začně blikat kontrolka motoru (někdy se rozsvítí vytrvale, někdy zase zhasne). Na třetí až čtvrtý pokus vše ok a auto jede na první pocit celkem normálně. Na VAGu, kromě sporadických chyb, nic. Nějaký nápad?

    • 11 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem argeus,

    Kamarati serus, potreboval by som radu.. Mam Fabiu 1.4 MPI 50kW LPG a nedobre sa sprava pri studenom starte. Motor vzdy nabehne, takzmer vzdy hned, malokedy po starte skape. Po starte vsak chod je velmi nekultivovany, auto skace ako stepna koza, cas od casu ako by ho zaseklo (sklbne celym autom).. akonahle prejdem na LPG je vsetko v poriadku a aj studeny motor sa sprava ako sa spravat ma. Ked je motor zohriaty, ani beh na benzin nerobi problem. Vyskusal som dvojo sviecok (NGK po rade od kolegu), championky original po rade od servisaka, no nakoniec som tam nechal tie povodne, ktore tam boli pri kupe. Mam pocit ze z tych co mam su najlepsie. Napokon, pri kupe to pri tych …

    • 2 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Cagman,

    Ahoj, mohli byste poradit neznalemu .. Jel jsem se projet a z niceho nic vyletela teplota na max, vypl jsem motor, odtah do servisu ... a skoncil jsem se zpravou ze mam praskly blok motoru. Pred 2 lety byla brousena hlava a vymenilo se tesneni (autor. servis), a od te doby bylo vse ok. Za kolik by se dal poridit novy blok motoru 1.4 MPi 50kW? Marek

    • 3 odpovědi
    • 5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Lorrien,

    Ahoj, předem uvádím, že manuál mám bohužel v němčině, tak se toho moc nedozvím. Chtěl bych se zeptat jak s tímto autem jezdit úsporně. Nevím, jakou to má nádrž, ale po prvních dvou dnech, co jsem jí zkoušel, jsem najel 200km a spotřeboval půlku nádrže. Je pravda, že jsem začátečník, takže nejspíš spotřebuju více paliva než je třeba. Netuším jaké jsou otáčky pro nejlepší výkon, dělám to tak, že se snažím je udržovat mezi 2000-3000ot/min. Rozjedu na 1, hodím 2, vytočím na 3000, hodím 3 a na tu jezdím po městě těch 45-55km/h (když jsem mimo město, tak vždycky vyšší stupeň dávám, když mám otáčky lehce přes 3000 a nižší stupeň, když to klesne na 2000). Na tu dvojku mi to u…

    • 36 odpovědí
    • 16tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Vrbi,

    Dobrý den, potřebuji poradit...už podruhé za tři dny se mi stalo jednou při rozjíždění, podruhé za jízdy jako by se dusil motor..kolísají otáčky nahoru a dolů a skoro nereaguje plynový pedál, jen minimálně (max 10km/hod) ..asi po půl minutě se to uklidní a vše je zase v pořádku..bohužel se mi to stalo při rozjezdu na vedlejší silnici na křižovatce a nic moc pocit:( čím by to mohlo být? S motorem mám problémy i při rozjíždění asi dva roky..první minutu se jako kdyby dusí, nezabírá pořádně plyn...a pak je vše v pohodě. Nemůže to nějak souviset? Měnil jsem teplotní čislo, měnil palivový, vzduchový filtr, kontroloval škrtící klapku, lambda sondu, čidlo nasávání vzduchu, svíč…

    • 6 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem achi,

    Ahoj, potřeboval bych poradit. Otec má Fabii 1,4MPI 44kW, rv.2001, najeto kolem 85000.. Poslední dobou má problémy s motorem, po startu běží velmi nepravidelně, po přidání plynu se dusí, klepe, občas je ten běh úplně rázovitý, to vše tak do 2500 otáček. Jakmile se otáčky dostanou přes 3000, je to mnohem lepší. V servisu říkají že tam nemohou nic najít (výpis jsem neviděl), vyměnili svíčky, předtím i lambda sondu, ale nezměnilo se to. Poradil jsem mu vyměnit čidlo teploměru v termostatu, chování se nezlepšilo, ale klesla mu spotřeba o litr (z osmi na sedm). Benzím by měl být v pořádku, tankuje tam co já a nikdy jsem tam neměl problém (eurooil). Nejhorší na tom je to, že se…

    • 4 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Terrorristik,

    Zdravím vás ! Předem se omlouvám pokud jsem svojí nepozorností přehledl,že by tu něco podobného bylo. Problém je asi takový jedu si to 110km/h zařazená pětka 3000otáček chci zrychlit plyn až na podlaze a otáčky nic jako bych tam měl omezovač na 110km Auto je po výměně Katu , kdy došel o trošku jinej díl ,já měl původně 1kat a 1lambdu a došel 2x kat. a 2lambdy. Problém jsem vyřešil zaslepením druhé lambdy za katem. Měnil se i paliv.filtr s regulátorem tlaku. Na palubce nesvítí žádnej error ani vag nic nehlásí,škrtící klapka vyčištěna spolu s paliv. filtrem.Palivo beru jen u Shell a svíčky jsou měněné před 4tís. km. Prosím moc o radu Netuším čím by to mohlo být ?

    • 6 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem wiglegummi,

    Zdravím mám fabii 1,4 44kW AZF 2001. Teče mi převodový olej okolo poloos takže gufero teče chystám se na výměnu, nenajde se někdo kdo to dělal? Popřípadě sháním hlavně číslo nebo aspoň rozměr toho gufera a jestli je jednobřité nebo dvou, směrové atd. Díky za info

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Robo-15,

    Dobry den. Chcel by som poprosit o radu. Chystam sa menit tesnenie pod hlavou a tiez aj novu rozvodovu retaz. Co vsetko by ste mi odporucili vymenit okrem spominanych veci? Uz ked bude motor skoro cely rozobraty? dakujem

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem RONE,

    ZDRAVÍM,MUŽETE MI PORADIT?MÁM FÁBII 1.4 MPI 50KW A PO JÍZDĚ JE CÍTIT SPOD AUTA JAKO BY SE NĚCO PÁLILO ALE NIC TAM NENÍ..TAK NEVIM ČIM BY TO MOHLO BÝT....

    • 13 odpovědí
    • 20,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Grigondis,

    Jak je to prosím posledním dílem výfuku na Fabii hatchback 1.4MPI 44kW r.v 2002. Koupil jsme si ten koncový díl dle mého typu auta, ale když jsem vlezl pod auto s úmyslem si ho sám vyměnit tak ouva. Při ohledání jsem zjistil, že ten koncoví díl výfuku je napevno spojen s tím (asi prostředním) Hledal jsem kde jsou napojeny a ono nikde nic. Určitě je tam ještě původní, tak není tedy možné, že je to tak od výroby a že se musí přeříznou a v místě řezu ho pak napojit ? Nebo se snad mýlím a je chyba jinde. Díky moc za osvětlení.

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem UnSeal,

    Zdravim. Pri vyssich rychlostech je slyset dost velky hluk. Jel jsem do servisu. Pri pridrzeni ruky na vyfuku slo slyset, jak unika vzduch z vlnovce. Nechal jsem ho vymenit, ale hluk je porad stejny. Celkove ten vyfuk vypadal dost jete. takovy popraskany. Auto je stare 10 let a nejspis se ten vyfuk jeste nemenil. Najeto ma kolem 140 000. Takze otazka - mam nechat vymenit cely vyfuk? A kdyz ano, tak i s katalyzatorem? Pripadne muze byt ten hluk necim jinym?

  14. Zahájeno uživatelem Pavel85,

    Ahoj všem.Mám problém se škubáním při sešlápnutí,nebo puštění plynu.Když jedu,sundám nohu z plynu tak se tak vteřinku nic nedějě a pak to škubne,jakoby byla někde mechanická vůlea chvíli trvalo,než se vymezí a pak motor najednou zabere a proto škubne.To samé se děje pokud znova přidám plyn.Zase vteřinku nic a pak škubnutí.Ďělá to,i když třeba jedu po rovince a jen lechtám plyn,tak podle toho jak je motor v záběru to poškubává.Třeba příjde mírný kopeček,motor přestane táhnout,ale jakmile se zase dostane do záběru,takto škubne.Neměli jste někdo takový problém?Známý mě podobný problém,sice na oplu kadet,ale říkal,že byly vymačkané pružiny ve spojce.Spojka mi zabírá OK.Nebo ž…

  15. Zahájeno uživatelem striiicek,

    Zdravim, v nedavne dobe mi chcipal motor, dostal se do otacek pri volnobehu ale postupne se otacky snizovaly az to chciplo, chrastily rozvody tak sem je nechal vymenit... tento problem se odstranil, nicmene ted se mi objevuje obnobny problem, auto normalne startuje hned, ale pri jednom z deseti startovani se stane, ze otocim klickem a chvili to trva nez nabehne motor, ale nabiha takovym stylem, ze otacky nenabehnou hned ale postupne, nez se to dostane na cca klasickych 900ot/min ... Nevite cim by to mohlo byt? Jinak jakmile zachytim znova tuto zavadu, tak to natocim a dam to sem.. Predem dekuji za odpovedi, a berte v potaz, ze autum rozumim asi jako normalni zenska - v…

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj prosimvas uz jsem tady o tom cetl .. kdyz mam volnobeh tak neco trochu klepe .. nevim co to je Kdyz jsem to resil tak jsem se docetl ze to je spojkove lozisko ale ted jsem se docetl ze to muze byt i neco u prevodovky .. Je to kovove klepani srovnatelne s otackami .. pri jizde nebo i zvyseni otacek to prestane delat .. poradite me nekdo co to opravdu je? Blizim se k najetym 150 000 a olej v prevodovce urcite meneny nebyl .. muze to byt i tim? Pokud to tu uz je zalozene tak se omlouvam ale nenasel jsem nic s mym problemem .. vim neumim hledat

  17. Zahájeno uživatelem roman93,

    Dobrý den,nedávno jsme koupili fabii 1,4 MPi 50 Kw r.v 2000 a pořád se nám přesycuje motor na volnoběhu,řídící jednotka žadnou závadu nepíše,lambda sonda funguje,vyměninli jsme teplotní čidlo,termostat,snímač otáček,klapka funguje, na emisich při volnoběhu je CO2 na maximum,při zvyšování otáček CO2 klesne na normál.ani v servisu si nevi rady co s tim ... a za studena to střílí a po zahřátí na provozní teplotu je to v pořádku ale benzin je tam pořád stejně jak u teplýho tak u studenýho motoru..... Prosim o radu co by to mohlo dělat,kdo se stím setkal???Díky za každou informaci

  18. Zahájeno uživatelem dagem,

    Nazdar borci, chcem sa spytat co si myslite o zvuku motora ? Zda sa mi ze je hlucnejsi, ale o to az tak nejde, ide o to ci ma "zdravy" zvuk. Dakujem za vase nazory.

    • 8 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Wildfire,

    Může mi někdo říct, proč na motorech bejvaj ty hnusný plasty co je zakrývají? A ještě mě zajímá, jestli se nedá sehnat nějaký víčko od oleje, který by tam pasovalo i bez toho plastovýho krytu. Díky

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Angel@Devil,

    Ahoj, předem omluva, že znovu zakládám téma o chl. kapalině, ale nevím kam se zařadit, každopádně bych poprosil o názory. Po koupi Fabie (cca měsíc) kdy začli první mrazy, což bylo koncem listopadu se mi ohlásila kontrolka hladiny chl. kapaliny. Předtím tak týden jsme to kontroloval a vše ok. Ted jsme kouknul a bylo znovu ok,ale kontrolka dal blikala. Tak jsem dolil přes max a stejně blikala. Pak sjme se dověděl, že je asi špatné čidlo v expanzce. Ale mezi tím, se mi začala kapalina trochu ztrácet. Po týdnu mi je mechoš vyměnil za starší a špinavou, ale jelikož mu věřím ( vyléčil mi jiný auto už) tak jsem nic neříkal.Ted jsme zjistil že se to má dycky odvzdušnit po výmě…

      • Negativní
    • 37 odpovědí
    • 37,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem -honza_,

    Zdravím... díval jsem se pod auto a je tam podobný filtr jako je tenhle http://www.motoplatforma.com/index.php?p459,filtr-paliwa-aq-6q0201051b-audi-seat-skoda-vw-z-zaworem-kompletny Zajímalo by mě, jestli se dá nějak ten regulátor dostat ven a nebo se musí koupit filtr i s regulátorem.. v autě by měl být filtr původní..díky za odpovědi

  22. Zahájeno uživatelem sonyr,

    Zdravim. koupil jsem tuto fabku za rozumnou cenu s pár mouchama. Už jsou skoro všechny vyřešeny jen co se týče motoru na diagnostice mam výhřev lambda sondy 2 a funkčnost lambdy. po ujetí cca pěti km tam skočí tahle chyba a rosvítí se kontrolka. Každopádně auto netáhne v rozmezí 1500 až 2500 otáček. Může to být tou lambdou? nebo je příčina někde jinde. prý ta druhá lambda nemá na chování až zas takovej vliv. Děkuji za info.

    • 5 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Martin Kazík,

    Zdravím, poslední dobou si všímám, že když nastartuji ráno auto, tak otáčky motoru jsou kolem 1100-1300 ot/min. Jak se motor zahřeje, tak už to nedělá. Dále jsem si všiml, že sem tam i od motoru jde pískavý zvuk. Prosím nemá někdo nějaké rady?

    • 7 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem montyjeg,

    auto nemá výkon, po cca 20 km se rosvítí kontrolka motoru a je tam chyba 17549, nevíte čím to je?

    • 5 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Petrkiller,

    Ahoj prosim vas .. zkusene o radu asi se to zaclo stavat dnes .. stava se ted se to stalo vzdy ze kdyz otocim klickem do polohy kdy se rozsviti kontrolky na budikach tak zacne vrcet neco z pod kapoty - chapu delalo to stejne na HTP,pak neco bzuci chvili a prestane zachvili a mezitim a nebo taky po tom bzuceni se ozve takovy prdivy zvuk nekde ze strany spolujezdce .. kratke prdnuti .. nevim co to muze byt Vse funguje normalne vetrak jsem zaply nemel ikdyz v nem bude taky nejaky bordel proste si to prdne a jinak nic .. na budicich se neobevuje zadna chyba po nastartovani vsechny kontrolky zhasnou jak maji .. Pomuze me nekdo vyresit tuto zahadu prdiciho zvuku? Diky Jo p…

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.