Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem rossler,

    Mám takovou přiblblou otázku. Mám 1.4 MPI a docela by mě zajímaly postřehy, jestli se odráží druh benzínu na chování motoru. Nejde ani tak o výkon, jako třeba o ty cukance, co tyhle MPIčka předváděj a tak.. Co tankujete? Já samo. teď natural 95, ale nezlepšil by se chod motoru třeba kvalitní VP 95, nebo 98.. a neublíží ty vyskokooktanové MPIčku (asi ne,hi,co?) A také jaké máte zkušenosti v kvalitně benzínu obecně podle firem (shell,omw,..). Já mám třeba teď pocit, že třeba naše Shellka má hroznej benzín...

    • 15 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem rossler,

    Zdravím, mám fakt asi hloupou otázku, ale zajímalo by mě, co to je. Když přidám plyn, respektive společně s výkonem motoru, je v interieru slyšet určité svištění, které vzrůstá/klesá spolu s akcelerací auta. Můžete poradit, co to dělá ?!

    • 7 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Smejky,

    Dobrý den, někdy po nastartování a jízdě i 50km se ručička teploty chladící kapaliny zvedne jen o cca 1mm. Pomůže vypnout motor a otočit klíčkem na pozici 2 nebo nastartovat. Pak vyleze o 1mm - 2mm, na chvilinku zaváhá cca 0,5 sekundy a normálně se vyšplhá do středu ukazatele ( pozice 12 hodin ). Málokdy ovšem překročí středovou tučnou čáru na budíku, ikdyž jedu po lesní cestě do kopce na chatu. Po vypnutí motoru se spouští asi tak na 2 minutky větrák chladiče, ovšem ručička na budíku je jen ve středu. Je potřebné vyměnit snímač teploty u termostatu nebo je v pytli budík? A je normální pouze dosažení středové čárky budíku teploty? Mám motor 1.4 MPI 50KW OHV. Díky za radu.

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem rossler,

    Tak dotřetice příspěvků, jsem tu novej, stejně jako má nová ojetá fábka 1.4 MPI 50 KW. Ten motor, to je fakt děs, nebo snad jsem koupil takevou "past"?.. Startování: studenej motor - buďto hned chcípne, nebo naskočí, ale má pár vteřin naprosto divnej chod, řekl bych tak třetinu výkonu.. Když se rozjedu (vše už vypadá ok), při větším točení otáček jsou "propady" výkonu, na pikovteřinu přestane motor táhnout, pak dobrý, pak zas, až po nějaké době vše ok. zahřátej motor: jízda ok, ale starty pořád nic moc. Občas chcípne, jindy zase podobné propady výkonu jak za studena. Chjo, já vím, někde se to tu řešilo, ale vždycky pár slov kolem a kolem. Je tohle teda standard, neb…

    • 14 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem revoj,

    Zdravím všechny, mám problém s volnoběžnými otáčkami na Fabii 1.4 MPI. Když stojím tak kolísají a chvěje se celé auto. Byl jsem v servise ale jen něco vyčistili ale dělá to pořád. Svíčky už jsem taky vyměnil. Uvažuji ještě o výměně vzduchového filtru ale nevím jestli to pomůže. Zkuste pradit !!

  6. Zahájeno uživatelem bobek,

    pro motor 1.4mpi 50kw je čidlo teploty vody jen pro ukazatel na pristojovce nebo ma i vliv na chod motoru? při studenem startu rano mi auto udrží nastartované až na potretí a všiml jsem si že pak drží jen volnoběžné otáčky a né zvýšené(sitič) co vše ma vliv na to že auto zapne sitič nebo co to ted u aut je krome venkovní teploty ta byla asi sedm stupnu a auto po te co chytlo melo jen normalni volnobežne otačky

    • 2 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem birnbaum,

    Koupil jsem jetou Faii 1.4 MPi, r.v. 2000, byla servisovaná,.Dle servisní knížky ale nevym co tam mám nalejt .Děkuji za radu.

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem almi,

    Zdravím páni, chcem sa spýtať akú spotrebu máte vy na tomto motore. Mne sa zdá 3 l na 7000km brutus hoci som sa dočítal že výrobca povoľuje až 1l/1000km (absurdné!!) Ako ste na tom? Dá sa to zlepšiť? Diky za rady

    • 10 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem gumas,

    Stalo se mi už párkrát, když jsem nastartoval studený motor, tak otáčky začaly kolísat a když náhodou už jsem byl rozjetý, tak auto začalo skákat jako kobyla. Bylo to třeba i 100 m a potom už je to v pořádku a steplým motorem je to to taky vpohodě. Mám motor 1,4 50 KW. Teďkom co jsou ty pařáky tak zatím pokoj,ale co byly ty chladný večery tak to bylo horší. Nevím jestli už je to na servis, ale jestli dáte něko radu tak předem dík

    • 22 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem def,

    Nadstavenie ventilov po výmene tesnenia pod hlavu.1,4MPI 2000 je nutné nadstavenie ventilov?a na kolko sa nadstavujú? Poradte prosím.

    • 8 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Martinoslav,

    Panove, potreboval bych male rady. Mam moznost sehnat dily, ktere jsou mezi motory 44kW a 50kW rozdilne. Podle chytrych knih se tyto motory lisi v sacim potrubi, vyfukovem potrubi a vacce. Snazil jsem se zjistit detaily, ale potreboval bych par upresneni od zkusenejsich. Saci potrubi z 50kW verze ma vetsi saci kanalky - tam je to jasne. V cem se ale lisi vacka a vyfukove potrubi?? U vyfukoveho potrubi je udajne jina jen litina, ktera ma vetsi kanalky - ma nekdo foto? V cem je jina vacka? Zajima me hlavne to vyfukove potrubi. Za pripadne rady, fota, diky P.S.: Hodily by se i cisla dilu, kdyby nekdo mel

    • 23 odpovědí
    • 12,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem xavian,

    Při nastartování studeného motoru mi tak 2sek. zakolísaj otáčky a pak ok. 1,4 Mpi 50KW 2001

    • 13 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem peetr,

    Tak jsem konečně vyhodil ten hnusný plastový zakrývač motoru. Nacvakl víčko. Enomže když je sundám, tak z toho dost fouká, že by to po 75000 bylo tak vychlastané? foto http://www.petr-blansko.ic.cz/fotogalerie/fabia-motor/

    • 14 odpovědí
    • 15,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem mikkian,

    čau, chci si koupit kónus do Fábie, ale nevim, jakej si objednat. Nevím, jaký je montážní průměr, který se u každého filtru udává. Podle koní, na který by měl ten filtr být se to pohybuje kolem 20mm..ale to se mi zdá divný. Když sem poměřil průměr hadice, co jde do toho filtru, tak ta má 65mm...filtr s tímto průměrem stojí asi o 1000kč víc a je na 300koní a to se mi zdá zas taky zbytečný. Takže nevím jak to je. Jaký ste si objednávaly vy? A kam se přesně montuje? Namontuje se místo té "krabičky" s filtrem, nebo se oddělá i ta hadice, která od toho filtru jde a namontuje se to i místo ní? Díky moc

    • 8 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Piticko,

    Ahoj, plánuju koupi Fóbie tak kolem 130 000,- Nejvíce se jich nabízí ve verzi 44kW a nějaké 50kW. 55kW jich asi moc nejezdí. 44kW mi přijde už z principu dost málo, navíc o tomhle motoru jsem toho nikde moc nevyčetl. Byl jsem zvyklý na 68kW (suzuki swift 1.6 16V), což mi bude asi chybět. Dík za názory hlavně na rozdíl mezi 44 a 50kW.

    • 96 odpovědí
    • 23,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem grabcak,

    Ahoj lidi, jsem tu novej, tak nevi, jestli je to dotaz sem. Mam fabii motor 1.4 MPi 50Kw r.v. 2003 a chtěl sem se zeptat, co je pravdy na tom, že je tam motor z favorita a co to pro mě znamená???? díky za odpověď

    • 12 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem 44kw,

    Zdravím.Má někdo zkušenosti se svíčkami denso iridium?Má cenu do toho investovat?Na jedněch stránkách jsem našel cenu cca 700kč na motor AZF(1.4l 44kw) což mě překvapilo jelikož do BMW nebo Ferrari byly ty svíčky levnější.Jsem s nohama na zemi takže zase nečekám,že po výměně sviček budu zrychlovat z 0-100km/h pod deset sekund.Prostě jestli to jde poznat nebo je to naprd. Díky za zkušenosti nebo rady.

    • 5 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem tondas,

    vazeni jeste jeden dotaz u fabie 1.4mpi 80 000tkm mam olej polosyntetika castrol a chci prejit na plnou syntetyku Castrol Magnatec samozrejme hustotu minim zachovat myslim ze to je 5W 40

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem FISHkaa,

    Ahoj chlapi, pokud někdo z Vás před méně než 24měsíci chipoval u SPORTMOTOR-Praha ŘJ u motoru Fabia 1.4MPI-50kW ať se mi prosim prosim ozve předem moc díky

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Valach,

    Poradí mě prosím někdo?Koupil jsem ojetou Š-Fabia 1.4. MPi 50 Kw.Vůz je starý necelých pěl let.Bal jsem ale překvapen silně zoxidovaným blokem motoru.Dříve jsem měl Opel Corsa,kde i po 7 letech byl blok motoru jako nový.A to jsem jezdil i v zimě.je mě jasné,že záleží na složení hliníku.Potrpím si na vzhled auta,nejenom z venku. Není nějaký přípravek který by oživil vzhled bloku motoru a všech hliníkových částí.Děkuji.

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem ceannu,

    Chcem sa spytat sko je odtlmeny motor od karoserie. Pri vypnuti motora mi hodne zatrasie celym autom a myslim ze by to mohlo byt sposobene zlou stabilizaciou v uchyteni motora ku karoserii. Viete poradit?

    • 20 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem gumas,

    Čím to,že motor když je ohřátý tak mi hůř startuje? Mám 1.4 50KW.

    • 11 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.