Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


733 témat v tomto fóru

  1. hlučnější motor

    • 6 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  2. Čidlá motora

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,8k zobrazení
  3. Fabia 44 KW vs Fabia 50 KW 1 2

    • 27 odpovědí
    • 19,5k zobrazení
  4. Chladiaci Systém 1 2

    • 26 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  5. Problemy z chodom motora

    • 6 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  6. Volnoběžné otáčky

    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  7. motor 1.4 mpi 8V 50KW

    • 7 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  8. Ventily

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  9. Podivný zvuk 1.4 MPI

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6,3k zobrazení
  10. sanie

    • 7 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  11. alternator

    • 12 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 21,2k zobrazení
  12. Fabia 1.4 MPI

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 53,6k zobrazení
  13. Ztráta výkonu motoru

    • 11 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  14. tesnenie olej. vane

    • 13 odpovědí
    • 4,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • prednastavene percento ambient osvetlenia je asi toto
    • Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
    • normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ...   
    • Karel je zkušený a má určitě konkrétní data z více aut, ale nemyslím, že to sdělí. Návratnost je prostě citelně delší než u systémů montovaných do atmosferických a jiných neTSI motorů a s tím se nechce nikdo chlubit.
    • Já jsem chtěl BRC které jsem předtím měl už 2x ale montážník mi řekl že jedině Landi renzo to má zmakle (2022) a to právě on předtím dělal ty brcčka. V tom roce měl prins určitý pevné nastaveny privstrik Po montáži jsem zjistil, že k tomu nemá hardwarový klíč (po telefonatech s dovozcem), aby mohl nastavit privstrik ale jakž takž to funguje. Dlouhodobá benzín je teď 0.87. Dnes jsem tomu dal v serpentinách při honičce s motorkou tak, že olej šel na 105 stupňů, což jak víme, je u tohoto motoru velmi výjimečně:) @patrikderka jak jsi na tom s montáží?
×
×
  • Vytvořit nový...