Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 392
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. škoda fabia turbo

    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
  2. skoda forever

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. skoda in australia

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  4. Škoda Laura

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. ŠKODA MB

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. Škoda Motorsort

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  7. ŠKODA motorsport

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  8. Skoda Octavia - 1998 1,9 TDi

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  9. Skoda Octavia GT

    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.1k zobrazení
  10. škoda octavia wrc

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  11. Škoda Rally

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  12. Skoda RX-7

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  13. Škoda sprint

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lesklý prášek na dně nádobky s palivovým filtrem, je tady u těch aut normální… je to snad u každého CR 
    • Souhlasím se @suri. Má pravdu, motor je jednoduchý a generálka není nákladná, jestli je auto v dobrém stavu tak bych generálku určitě nechal udělat. Popřípadě nechat vyměnit rovnou motor, jsou už běžně firmy, které odeberou jednotku a dodají repasovanou. 1.2 TSI motory jsou povedené, úsporné, bez výrobních vad a velmi jednoduché.  Repasované motory začínají od 30 tisíc. Tovární repas za 60K... včetně hlavy atd. to máš komplet novou jednotku s parametry nového vozu... Nepřijde mi to moc peněz když si člověk uvědomí kolik může vysázet na stůl servisu u TDI, za ty prachy nekoupíš ani DPF nebo sadu vstřikovačů.
    • Dnes jsem měnil ventilátor topení. Super práce klap-klap. Starý občas vynechával, asi uhlíky. Kdyby ho někdo chtěl tak 300,- + pošta nebo osobně kolem České Třebové
    • Otázka je, jestli na to vůbec seženeš materiál. U Octavie to není problém – za pár korun koupíš celé nové ústrojí a vyměníš ho za dvě hodiny i s těhlicí, protože je to kompatibilní. Ale jestli jde na Roomstera osadit těhlici z Octavie... myslím si že ne mají jinak čepy řízení. Spíš bys asi musel sehnat 288mm brzdy z Fabie nebo Rapidu – u některých jsem ty lepší brzdy už viděl. Samozřejmě je pak otázka ceny takových dílů a jejich reálná dostupnost. Tolik toho asi nebude.   Myslím si že by tam šli dát z VW polo: https://www.mihocar.cz/mcperson-pravy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181258 https://www.mihocar.cz/mcperson-levy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181145   Pružiny bych přehodil zbytek použil pokud budou tlumiče ok. Ještě sehnat třmeny a kost na třmen... i když jestli bych si plánoval auto nechat ještě 3 roky a víc, tak bych možná koupil nové třmeny, nebo aspoň repasované.
×
×
  • Vytvořit nový...