Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 392
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. škoda fabia turbo

    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
  2. skoda forever

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. skoda in australia

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  4. Škoda Laura

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. ŠKODA MB

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. Škoda Motorsort

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  7. ŠKODA motorsport

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  8. Skoda Octavia - 1998 1,9 TDi

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  9. Skoda Octavia GT

    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.1k zobrazení
  10. škoda octavia wrc

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  11. Škoda Rally

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  12. Skoda RX-7

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  13. Škoda sprint

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...