Přejít na obsah

Exteriér


167 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  1. Výměna LOGA

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  2. Problém s ostřikovači

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
  3. Ochranné folie

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Kulovej blesk výrobce předepisuje normu VW504.00, VW508.00 nebo VW502.00 pro motory bez GPF a normu VW504.00 nebo VW508.00 pro motory s GPF. Takže když se vybere něco co toto splňuje je to dle specifikací. To ze oleje s VW504.00 splňuji i VW507.00 je úplně jedno. Kdyz použiji stejnou argumentaci jako ty (a z mého pohledu je nesprávná), oleje normy VW502.00 mají udávanou i VW505.00, což je norma pro naftové motory, znamená to tedy, že ten olej je špatný?   A když už byla zmíněna ACES norma, tak A3 i C3 mají stejné HTHS, jen A je primárně pro benzinové motory a C pro benziny s filtrem, číslo potom udává “výkonnostní třídu”. Koncern nikde neříká, že by daný olej musel krom VW normy splňovat ještě něco. Když se na to zase člověk podívá trochu hlouběji, A3 mívají vyšší TBN, C3 zase pouští méně sazí do výfuku. Tento popel je primárně problém pro GPF/DPF, nicméně dnešní moderní přímovstřikové motory také docela trpí na kvalitu spalin a hlavně s EGR rády usazují tyto částice na povrchu spacího potrubí. A oto víc, pokud se motor pořádně při provozu nezahřeje.   Ohledně viskozity výrobce nic nespecifikuje, můj osobní názor je, že pokud auto jezdi jen krátké trasy, je lepší volit takový olej, který je méně viskózní při nízkých teplotách, a ideálně se rychle ohřeje. A to z toho důvodu, že motor ztráví poměrove hodně času “bez mazání” bezprostředně po startu a méně viskózní oleje toto jsou schopny eliminovat.   https://www.auto.cz/v-navodech-vozu-koncernu-vw-uz-nenajdete-specifikace-oleju-proc-ty-tajnosti-137865   Upozornění: Tento příspěvek vyjadřuje pouze můj osobní názor a nelze jej považovat za odbornou radu. Použijte informace dle vlastního uvážení a na vlastní odpovědnost.
    • to každopádně a to jsem měl ještě 20% slevu pro starý auta  3 práce, 6 materiál 
    • Neprotiřečíš si náhodou?  Prvně mu napíšeš, ať na to kašle, že si nějak poradíš a pak tady napíšeš, že kdyby byl co k čemu, tak ti to pošle na email? 
    • No jednas vec je,ze kdybys to napsal hned jak jsem se ptal a slusne a ne po tydnu a timhle stylem,cos napsal,to za prve a za druhe,ten clanek je stary 11 let a uvadi,ze "Na obrázku č.2 jsou uvedeny průběhy viskozity při provozu několika moderních olejů." Nemas nikde konkretni znacku oleje a viskozita 0w40 tam chybi.A za dalsi propad dramaticky propad nezacina po 3000km,ale na grafu je hned pri 100km,ale porad je na tom lepsi 5w40 a 10w40,nez ta tvoje 5w30.Ta 10w40 se dostane na uroven 5w30 az pri 5000km,pak se zase o neco zlepsi a pak zase mirne pada.A 5w40 se dostane na uroven 5w30 az neco pres 6000 a ta pak pada hodne.Ale ja jsem psal,ze s tim tata najezdi tak 2000-3000 rocne max,ale realne najezdil tam 1500km,takze pokud na 5w40 se dostrane na uroven te tvoji 5w30 az po 6000km km,tak je to v pohode a i v pripade,kdybych s tim autem jezdil ja.Ja jsem s BMW najezdil mezi technickejma 9000km,takze 4500km rocne a olej menim jednou rocne,takze ikdybych s Fabii jezdil ja,tak furt se vejdu do tech 6000km rocne a je pro me ten 5w40 vyhodnejsi.Ten 0w40 na grafu neni,takze ten jak se bude chovat nevim.Kdybch najezdil 15000 rocne,tak bych nejezdil 15000km na obyc olej,bud bych ho menil 2x rocne po 7500km anebo bych daval longlive k tomu urceny a menil jednou rocne.Pokud nekdo najezdi rocne 15000km a meni jednou za rok olej a dava obyc,tak je to spatne,ale toto neni muj pripad a nikdy jsem toto nedelal,jasne jsem psal,kolik najezdim rocne.Nehlede na to v grafu chybi cely prubeh toho 5w30,tento olej je longlive a meni se po 30 000 a uz mezi 14 az 16 tisici zacina dramaticky stoupat,kam az dostoupa pri 30000?Takze mit longlive a menit pri 30000km taky neni dobre uz bude mit uplne jinou viskozitu,nez ma mit.A v clanku je uvedeno,ze je to prubeh viskozity nekolika modernich oleju,nikde neni konkretni znacka,takze to neni o nicem vypovidajici.  
    • Proste ti umrela baterka, to ti mela napsat sms, ze zitra lehne. Tak to proste je, nekdy lehne doma, jindy v nevhodnou dobu a nekdo toto nechce riskovat, tak ji treba po kontrole zatezajem vymeni po peti letech a ma klid a frci dal 🙋‍♂️
×
×
  • Vytvořit nový...