Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


660 témat v tomto fóru

  1. kód Rádia SYMPHONY 1 2

    • 44 odpovědí
    • 124.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
  2. EL zapojení Autorádia

    • 1 odpověď
    • 13.1k zobrazení
  3. Vypadávající repro

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  4. HF sada

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 45.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Rušení FM příjmu 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  6. Usb/sd menic a Symphony

    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  7. Vstup Mute

    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  8. Ukostření zesilovače 1 2 3 4 7

    • 165 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
  9. FM Transmitter

    • 7 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  10. autorádio kenwod kmm-157

    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, nevite nekdo jestli zasuvka 12V v kufru auta po zamceni auta vypina nebo je trvale zapnuta-pod napetim? Nikde se o tom nepise. A pokud by vypinala je nejaka moznost se dostat k napajeni 12V i pri zamknutem aute? Idealne v kufru? Dekuji za info.
    • Tyto kleště na 1.2TSI vhodné nejsou. Záleží jaké kabely tam máš kabely. Některé mají na koncovkách prolis, za který se to dalo chytnout. Některé jsou hladké. Když budeš tahat za gumovou část, tak je velká šance kabel poškodit. Koncovky tam docela fest drží a mám pochybnost, že to kleštěma vůbec dokážeš vytáhnout.
    • Koupil sem všechny nove čidla abs tak je vymenim a uvidime jestli bude změna..
    • Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru.  Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe.   A čo vraví inak diagnostika? 
    • Zdravím, založil jsem toto téma, protože jsem nenašel místo, kde by se někdo věnoval přímo a jen tomuto tématu.    Budu rád, když sem napíšete své rady a poznatky z praxe.  Člověk si koupí nové auto např. Škodu Scala 1.0TSI 85kw rok 24. Podepíše papíry, potřese pravicí, dostane klíčky, sedne a jede.   Ale co teď? Jak se mám k autu chovat? Čeká mě zajetí motoru. Všichni chceme kvalitně zajetý motor. -ALE Jak? Jaké otáčky dodržovat? Delší trasy - kratší trasy? Kdy motoru začít přídávat? Do té doby dávat plyn jen do půlky? Když dojedu, nechávat "vychladit" turbo? Po kolika ujetých KM je motor zajetý?    Napište a poraďte nejen mně, ale i ostatním jak na to a pojďme se o tom trochu pobavit. Předem děkuji za všechny sdílené zkušenosti. 
×
×
  • Vytvořit nový...