Ahoj, prošel jsem celé toto vlákno, ale to se věnuje hlavně srovnání Amundsen vs. Columbus u starších modelů MIB.
Rád bych se tedy explicitně zeptal, jestli je nějaký zásadní rozdíl mezi Amundsenem a Columbusem u aut RV 2022 a více? Někde jsem četl, že od 2022 mají SIII už pouze MIB3 a tedy Amundsen vs Columbus je pouze o větším displeji a chybějících točítkách na Columbu?
Pár detailů:
- Columbus má kvalitnější mapové podklady pro funkci prediktivního tempomatu (pACC) - dle různých informací ale stejně funguje dost všelijak
- rád bych používal Apple Car Play bezdrátově - podporují to oba systémy? - telefony jsou komunikačně a hardwarově vždycky někde jinde než zastaralé systémy v autech, takže pro mne je zásadní hlavně bezproblémové spojení s telefonem
- CANTON sound systém by měly podporovat oba systémy
- ostatní asistenční služby jízdy 2.0 by taktéž měly šlapat na obou...
spíš třeba 4x za sebou 130 -> 20 .. nezastavovat. Pak dochladit jizdou ...
duvod bude presne takový, jako píše Horza.
mají déle vydržet a méně prášit a pak to někde na vlasntostech ubere. na brzění by moc nemělo a to pískání je pak "nejmenší zlo" ...
navíc většina lidí moc brzdy nepoužívá (jak sleduju, v kolika je mění) a ono se to pak "oleští" a píská to víc ...
Zdravím i po výměně páčky na oct 2 před FL pořád mě auto stírá samo od sebe začalo to samo před rokem kdy to začalo stírat při zatočení doprava pod větším raidem teď už to dělá i při jízdě rovně netuším co s tím