Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1175 témat v tomto fóru

  1. Znak a znaceni motorizace 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  2. Zámek

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. AIR DESIGN

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. Prasklé čelní sklo

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Zaslepení zámku

    • 21 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  6. Jakou leštěnku?

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  7. Oprava spoileru

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  8. RS style Octavia 1

    • 10 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. Parkovací asistent

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Anketa - nevkusný tuning 1 2

    • 48 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  11. Zpětné zrcátko

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  12. Prasklé čelní sklo

    • 11 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  13. Rada

    • 16 odpovědí
    • 3k zobrazení
  14. jine kridlo 1 2

    • 46 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  15. Zámky dveří

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  16. Copak to je?

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  17. Renovace metal.laku

    • 21 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  18. Zámek dveří

    • 6 odpovědí
    • 7.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hej nezlob se ale ty jsi natvrdlý?Ti říkám,že jsme to ladili.Tzn,stáhnul mapu,tu upravil.Následně jsme jezdili a já říkal-tohle udělej tak,tohle tak,tohle ona.Stačí??? Ano,on má SW,který dokáže stáhnout mapu,kterou sám upravuje.nestahuje upravený SW a v tom je ten rozdíl. Tak samo motorovou jednotku.Koupeným SW stáhne obsah jednotky aten upraví.Takže není nalévač.Naléveči kupují upravený soft a neumí s ním dále pracovat. Do doby octávie II jsem stahoval SW motorové jednotky a učil se upravovat.Ještě mám doma jak kabely,tak i SW,ale skončil jsem u OII do faceliftu. Ano,taky jsem byl nalévač,kdy pro mě Jirka Láska z Plzně-Dragpower upravoval mapy a on mě je i učil upravovat. Snad to takhe stačí
    • Nj, to už ale dnešní konstrukce střechy neumožňuje. Co konkrétně myslíš tím "rámem"?
    • Zkusil bych určitě vyměnit kabel buď originální nebo s certifikaci MFI
    • No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.
    • Zdar hoši, přidám svou trochu zkušeností do debaty o příčnících zn. Thule u Rapida. Je to stejný systém kotvení do střešního rámu dveří na čep. Po čase přes veškerou snahu a pečlivost, se začal v těch místech na rámu vymačkávat lak v létě a následně při ochlazení loupat. Nejdebilnější systém, který opakovat na Scale nehodlám. Nejlepší systém dle mého byl čelisťový na O1 v liště střechy.
×
×
  • Vytvořit nový...