Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1359 témat v tomto fóru

  1. výměna sedaček

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. Prechodka

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  3. kastlik misto navi

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  4. ShiftLight

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  5. Koncovka RS O1

    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  6. háčky..

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Bederni opěrka

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  8. Rezonance při 2200ot

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  9. osvětlení v kufru ?

    • 14 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  10. RJ Airbag

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  11. HEPL CLIMATRONIC

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
  12. neco cvaká

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  13. nemcina v aute

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  14. Manuální klimatizace

    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  15. zámek salock

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  16. sedačka řidiče

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  17. Hlučné střešní okno

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  18. volant z OII do OI 1 2 3 4 6

    • 134 odpovědí
    • 32.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • no len ono to vychádza ten rozdiel mizerne a ostáva ti v podstate 70% mechatroniky starej a ešte to aj trvá ... a nie zriedka sa stane že po troch týždňoch príde odpoveď že niečo neprešlo a stornujú to 
    • Teraz som natrafil na briskskoda.net zaujímavý podnet pre upgrade. Audi pre Q5 robilo ozvučenie s B&O. Subwoofer 80A035382A. 100% kompatibilita. Neviem či veľkostne tiež, ale elektricky áno. Vraj je mierne vyšší. Mám také podozrenie ( na základe obrázkov) či to nie je podobný menič ako v sw pre superb III.  Prehodiť do Canton sw nejde kvôli väčšiemu magnetu takže by sa musel použiť iba ako celok. 
    • Ani kódováním, ani žádnou výměnou relátka to nespravíš. Bihalogeny mají jinak zapojený spínač světel a páčku přepínače. Při přitažení páčky se ti teď zřejmě rozsvítí tlumené světlo a ne dálkové. Bihalogeny mají navíc relé světelné houkačky.  Halogenové světlomety přepínají jednotlivá vlákna, která zhasnou, když svítí to vlákno druhé. Bihalogenové světlomety mají jednu žárovku, která svítí pořád a dálkové světlo odcloní clonku ovládanu elektricky. Musíš tedy předělat elektriku tak, abys zajistil, že vlákno žárovky bude svítit v obou polohách přepínací páčky a v poloze dálkových světel se odcloní clonky. Možná by na to stačily dvě diody.
    • No na Čínu jsem koukal, gsm tam nedávají protože mají jiný frekvence, tak v eu to je vlastně na nic, a ještě tím vlastně porušuješ zákon. Jelikož i na gsm pásma se v zákonech pamatuje. Proto to tam nemontujou. A k tomu aby se tahle věc rozchodila, tak je třeba právě antény kde se montují kdesi pod střechu. Tady nepotřebuju nic. Ani mi nevadí podložka na podložce jak říkáš, na funkci nemá vliv. A když jsem to tam dával, tak tu jednotku když se koupí musí se řezat tunel, jelikož není od výroby připraven. Pokud nebyl pro danou verzi auta už tak vyrobený. A než se pak trápit s řezáním kodováním a tím zda to vůbec rozhejbu, šel jsem do téhle varianty. Signál mám i v tunelech telefon dělá hodně. 
×
×
  • Vytvořit nový...