Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Fabulito,

    Ahoj nemáte někdo už praktickou zkušenost s čipováním 1,9 TDI 96 kw na vyšší výkon? Brouzdám po netu už hodnou chvíli a narazil jsem na spoustu firem, nejdřív sem vyřadil ty co vypadaly podezřele a nechal sem si jen ty co se holedbaj tím, že to už dělaj fakt dlouho a poctivě... (ale věř tomu...) pak se to ještě liší o kolik to čipnou a nejvíc je mi sympatická firma co sama nabízí dokonce zvýšení na 134 kw (http://www.sportmotor.cz/index3.htm) ale sama tam prohlašuje, že to nedoporučuje, protože by pravděpodobně odešla převodovka a spojka... Nicméně doporučuje úpravu na 122 Kw což mi přijde slušný... a dokonce maj na to trvalou slevu za 9.900,- Jestli máte někdo tenhl…

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 244 odpovědí
    • 94,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Miky-Praha,

    Chystám se měnit rozvody ( po prvý na Supovi), koupil jsem si sadu řemen kladky a pumpa. viz obrázek Zajímá mě, zda jste při výměně rozvodů měnili ještě něco jiného, třeba kladku na klimatizaci atd... Když už to bude odstrojený, tak ať se to udělá zgruntu.

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 75 odpovědí
    • 31,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem melman_superb,

    Čau, co za olej lijete do Škoda Superb 1.9 TDI PD / 96 kW (2005). Podle mazacího plánu Castrolu buď Castrol EDGE 5W-30 nebo Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Jaký je v nich rozdíl? Nebo doporučujete rač Shell nebo jinou značku. A kde mám olej koupit? Známý mi doporučil: http://www.olejeobchod.cz/automobilove-oleje-castrol/motorove-oleje/castrol-edge-5w-30-5l - že mají výhodné ceny a rychlé dodání. předem děkuji za jakoukoliv odpověď

    • 28 odpovědí
    • 36,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Vlady25,

    Chalani chcem sa opytat, viem ze vo vagu blok hodnot 004 ma byt posledna hodnota nastavena na 0, je to dost babaracka avsak ak sa mi podari nastavit to presne na nulu tak vstrekovacie mnozstvo paliva na volnobeh je 5,8-6,5 mg a okamzita spotreba na PP je 0,8-09 ale ked nastavim rozvody na cca 1,1-1,7 tak je vstrekovacie mnostvo paliva 4,7-4,9 a okamzita spotreba na pp je 0,6 tak teraz neviem ako to nastavit, ked to dam na 0 tak budem mat vyssiu spotrebu co prave pri 0 by mala byt idealna, poradte

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  5. Zdravím, jsem z toho nešťastný a potřebuju pomoct… dělám kamarádovi GO motoru, motor 1.9 TDI AWX 96kw. Ten pátý oblouček jestli víte co myslím takové to uložení mi nejde sundat z toho důvodu že ty dva šrouby jsou hrozně blízko k tomu guferu kliky a setrvačníku a nevleze se mi tam ořech, moje otázka zní… máte nějaké tipy a triky jak ty šrouby povolit prosím?

    • 0 odpovědí
    • 198 zobrazení
  6. Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje. Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?

      • Díky
    • 4 odpovědi
    • 334 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Papousek321,

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat. Mám takový problém. Mám superb 1.9 tdi 96kw. Motor jede normálně ale je hodně zasrany od oleje. Nyní jsem zjistil, že když otevřu kapotu, tak kolem egr je dým z výfuku podle smradu a kvůli tomu jsem egr vyměnil za nový i s trubkou co je na zpětné vedení zplodin. Kouř stále trvá vcem by mohl být problém? Vlnovec je měneny u výfuku. Nemohlo by to jít z víka ventilů ten smrad zplodin výfuku?

    • 0 odpovědí
    • 442 zobrazení
  8. Zdravím všechny mam problém, vyměnil jsem filtr box za sportovní filtr hned co jsem sedl do auta a nastartoval tak jsem cítil vibrace do pedálu...? nechápu jak je to možný, dvouhmota je udělaná motor jde hezky silentbloky motoru jsou ok víc už si nevím rady tak jestli někdo víte co s tím ??? Jako další mám problém se startováním přemýšlel jsem nad žhavičkama ale ty stejně nemají vliv na teplý start tak co jsem tady tak brouzdal asi to bude vytlačené čerpadlo tak bych chtěl poprosit o další rady co by to mohlo být ??? :/

    • 0 odpovědí
    • 413 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem mattock,

    neviem ako sa vam teraz v zime hreju auta, mojmu sa nejako nechce zohrievat je to motor 96kw neviem či náhodou nie je prdnutý termostat prijazd po 10km do mesta 1 semafory v meste prijazd do prace 14km

      • Negativní
    • 44 odpovědí
    • 30,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem MichaelDusek04,

    Dobrý den, Mám Superb 1 (1.9 TDI 96KW 2003 AWX) - najeto 320000 km. Od cca 2500 do 3000 otáček mi vibruje řadící páka, po 3000 otáčkách vibrace ustávají. Děje se ve všech jízdních stupních. Video zde: https://youtube.com/shorts/_zZXwcbsnjw?si=SnM94Z8bvA0-X7nC Nevíte někdo kde by mohl být problém? Moc děkuji za každou radu.

    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem jokonr,

    zdravim pani dnes sa mi stalo ze neslo mi nastartovat ani nepretocilo superb 1.9 tdi 96 kw pootocil som kluc vsetko spravilo jak malo myslim kontrolky a nic zopakoval som to niekolko krat a nastartoval som bojim sa ist niekam aby som nezostal niekde stat v com to moze byt? Aj som to hladal tu na fore a nic som take nenasiel auto

    • 13 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Redy27,

    Zdravím, mám problém na mém Superbu. Motor 1.9 TDI 96kw awx Rok 2004 Najeto 400 000km Vodu ani olej neztrácí Problém začal, když jsem jel do kopce a auto z ničeho ztratilo výkon. Zastavil jsem, vypnul motor, nastartoval a auto jelo bez chyby. Udělalo to jen jednou. Pár týdnů potom byl problém s ranními starty a asi po třech dnech začal jet na tři válce. Vyměnil jsem gumičky pod vstřikama, den po tom byl ranní start v pohodě a auto fungovalo. Na druhý den auto začalo značně dýmit bílý kouř (jako nespálena nafta) a zase jelo na tři. Diagnostika napsala chybu na druhém válci trvale. A když jsem kontroloval dávku paliva, tak druhý měl jako jediný vysokou hodno…

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Mortery,

    Zdar borci, chci se zeptat jak a jestli vůbec jde nějak opravit za rozumnou cenu to, když mi vystřelila tlaková hadice? Problém totiž bude i v tom druhém protikusu, který jde tam někam dospod a který nedokážu pojmenovat... za každou radu předem děkuji.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Kenapuc,

    Ahoj, koupil jsem teď S1 s 1.9 TDI 96kW. Bohužel jsem docela překvapen spotřebou, která se mi zdá na "jedna-devítku" docela vysoká. Mám ještě Passat B6 s 2.0 TDI-PD 103 kW, který má navíc DPF a spotřeba superba je cca o litr, možná i litr a půl vyšší. Čekal bych, že prakticky stejný motor bez DPF bude jezdit za méně. Cestu do práce (17km mírně z kopce) dokážu jet s Passatem za 3.9-4.2l a se Superbem to jezdím tak 5.0-5.5l. Zpátky jedu klidnou jízdou s Passatem cca 5.0-5.5l, se Superbem cca 6-7l. Dlouhodobý průměr mám na Passatu 5.3l, na Superbu 6.5l. Obě auta mají nájezd lehce přes 350 tis km. Reálná spotřeba na Passatu je opr…

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem TomFel,

    Pozdravujem, veľmi jednoduchá otázka, prvé video (https://youtube.com/shorts/LGyTceTEvec?feature=share) takto znel motor ako som ho kupoval len pre info, no a nedávno som menil olej, v skratke som potom ešte raz menil olejový filter kvôli kontrole lenže už som nedolial správne množstvo, uvedomil som si to až po 1000km čiže som jazdil toľko km s olejom na spodne hrane rysky nie na konci tyčky (auto nič nepísalo že chýba olej ani nič) ale neviem či si len vymýšľam alebo fakt sa niečo zmenilo na zvuku či viacej klepe alebo nie (https://youtube.com/shorts/1UyFenEYcwc?feature=share) , ( samozrejme potom som už olej dolial na správnu hodnotu) poprosím Vás o nejakú normálnu radu…

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem snejks,

    Zdravím, již delší dobu si všímám divného zvuku z motoru. Je to takové rychlé cvakání (viz. příloha) pročítal jsem co by to mohlo být a vypadá to na hydroštěly, nejsem si ale 100% jistý. Do servisu s tím teď zajet nemůžu, mechanik má čas až příští týden. Proto by mě zajímalo, jestli je toto zvuk těch hydroštělů, nebo TDIčko takhle klepe normálně. Je to 1.9TDI PD 96Kw AWX. Děkuji za případné odpovědi. IMG_2778.mp3

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Kanoli,

    Asi před měsícem jsem začal pociťovat ztrátu výkonu do 2000 ot. - auto vůbec nejede, mám problém se na těch 2000 dostat, do kopce je to nemožné. Od 2000 nahoru to podle mě taky není co to bývalo ale už to jakš takš tahá. Nedávno jsem v dlouhém kopci nechtěl podřazovat na dvojku a trošku jsem to dusil, otáčky vůbec nestoupali ani při plném plynu a na přístrojovce vyskočila hláška emise - do dílny. Známý se mi na to má podívat až bude mít čas, chci se zeptat jestli někdo netuší co to bude, popřípadě zažil to stejné. Předem děkuji za každou odezvu

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  18. Zdravím, vypozoroval jsem na Supíku tento jev. Při studeném ale i ohřátem motoru se při zastavení a běhu volnoběch cca po několika minutách roztočí více turbo. Měl jsem za to, že se roztočí vrtule chladiče, ale ta stojí. I na diagnostice je vidět zvýšení tlaku v sacím potrubí z 95 na 99 kPa. Je to normální chování, nebo předzvěst nějaké chybky? Jinak motor je 74 kW s chipem. Jinak teď me trochu Supík vystrašil, protože během jízdy přestal reagovat na část plynu, jel tak na čtvrt plynu a více ne. Nejspíše spadl do nouzáku, ale žádné kontrolky se nerozvítily ani diagnostika nic nehlásí. Jen se občas ozve poprdávání EGR zejména po startu. Nicméně po opětovném nasta…

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Mortery,

    Čus, když jsem kontroloval hadice u superba (1.9 96kw), jestli není nějaká děravá, našel jsem tyto poničené dráty... Tak se chci zeptat, jestli nevíte, od čeho jsou a popřípadě kolik stojí nové a jestli to zvládnu sám vyměnit. Děkuji za odpovědi

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem MG9xx,

    Ahoj ludia, Potreboval by som pomoct neviem ci sa uz niekto stretol s tym ze mu auto zacne dusit po par metroch jazdy. Na volnobeh ked auto stoji som nespozoroval ziadny problem. Ked sme auto napojili na VCDS a isly sme sa previest zistili sme ze pred tym ako auto zacne dusit (skakat) nastane rozdiel medzi pozadovanym mnozstvom paliva a aktualnym (rozumej ze pozadovane je viac ako bolo dodane). Auto zhruba do 2tis. otacok ide ako tak ale nad 2tis to skace, trba a dusi. Je problem sa aj pohnut z krizovatky (vzdy trpnem ci tam neostam vysiet :D). Zda sa mi ze sa to pomaly zhorsuje. Dnes som do prace prisiel tak ze som sa modlil a uz sa aj rozvietili …

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem sumec.samko,

    zdravím všetkých,nenašiel som nikde na fore odpoved na na problém s mojím supom tak zakladam túto tému a prosím o pomoc.mám 1.9 TDi, 96KW, 2004,206 000km. motor stratil výkon akoby nefungovalo turbo alebo prepol na nudzák. po vypnutí motora na krátky čas a znonu naštartovaní problém niekedy zmizol.po dvoch dňoch takejto jazdy som pri zníženom výkone motora zošliapol prudko plynový pedál a zasvietila mi kontrolka "emisie do dielne".bol som v škodováckom servise, a pri diagnostike vypisalo asi desať rôznych chýb no ani jedna sa netýkala motora"ak nepočítam tie emisie". mechanik skonštatoval že je vadný ventil(tuším N75?). pretlakoval hadičky a vymenil ventil. problém však p…

    • 19 odpovědí
    • 28,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem DominikZedek,

    Ahoj, prosím o radu ze superba se mi začala ztrácet voda motor 1,9tdi 96 kw, Voda se mi ztrácí jakoby za motorem pod autem je vždycky flek i když lehnu pod auto jde vidět že to někde kape sundal jsem to gumové koleno za EGR ventilem ale nejde přesně vidět kde to teče i když voda vyteče z expanzky tak auto nevaří někdy doliju expanzku jednou za den jindy 2 týdny nedoliju problém mi trvá zhruba 2 měsíce vypadalo to že je to chladičem ze začátku rosil vyměnil se ale problém je že voda začala zase utíkat za motorem. Ručička teploty nepřeleze přes 90 stupňu když voda vyteče ale hlídám si to a dolívám než vyřeším problém. Jinak víčko od oleje je černé žádná emulze se netvoří o…

    • 4 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem lukasko1296,

    Zdravím chalani 1. 9 96 kw avf 2002 rv Všimol som si ze z pravej strany keď sa postavíte pred motorr mam cely bol čierny obteceni od oleja nechápem čo tam môže byť dal som dole dekel veko tesnenie v poriadku od tial to nejde aj ta hadica čo je z drôtom len chytena tak celá od oleja olej doliebam tam 2 deci mením každých 10 000 nejaké nápady čo tam môže byť z pravej strany motora? Aj som ho vyčistil ale nedalo sa presne určiť odkiaľ to ide akú idú tie dve trúbky fotka je od klubaka ale mam to 3 krat viac

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem DominikD,

    Zdravím vás .. tak sa my stala dalsia neprijemna vec na mojom superBu 1.9 TDI 96kw r.v 2003 290tkm s chipom vcera rano ked som siel do prace som zacal obiehat a vyleteli mi otáčky a akceleracia žiadna....Takža ma čaká vymena spojky... Nevedeli by ste mi poradit spôsob vymeny spojky či treba vybrat cely motor či sa do dá zdola , aké komplikácie možu nastať či tam treba nejake atipické náradie a nakoniec čo všeko by ste odporúčali vymeniť ( a mimo tému aj mne to rezonuje pri otačkach 1500 - 1900 )

      • Díky
      • Negativní
      • Pozitivní
    • 23 odpovědí
    • 43,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem SaVage,

    Borci mám takový speciální problém a nikdo si už neví rady, auto mi netahalo, tak jsem řešil diagnostiku(nic neukazuje) a po výměně turba, podtlakových hadic, váhy vzduchu mi auto pořád když má vyšší zátěž to znamená nad 3000 otáček a nebo když jedu naložen, tak auto vůbec nechce táhnout, neboli turbo nechce jet a jsou malé vibrace do pedálu, zkoušel jsem vytáhnout hadici z baňky od turba a fouknout do ní jestli bude držet tlak, ale podařilo se mi ji profouknout a přišlo mi jako bych ten vzduch slyšel u tandemového čerpadla, tak jsem koupil použité, ale dělá to úplně to samé a ten zvuk když do toho fouknu je úplně na stejném místě. Nevíte někdo kde ještě hledat chybu a ne…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.