Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 13.8k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  1. servočerpadlo

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  2. problem s ESP

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  3. OI 1,8T 4x4

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  4. Nove bez rezervy? 1 2

    • 35 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  5. Brzdy 1 2

    • 49 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  6. Zadní brzdové válečky

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. utika mi zadek auta

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  8. Klepání levé poloosy

    • 6 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  9. Brzdove disky VRS

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. brzdova hadicka

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  11. Čištění ALU disků 1 2

    • 31 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  12. Naražený ráfek

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  13. Plaváček :)

    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  14. Huštění pneumatik 1 2

    • 30 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
  15. plechove disky

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  16. šrouby pro ALU

    • 17 odpovědí
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pouze vypadlo těsnění pod harmonikou. Pokud ho zničíte, hledejte 03.7718-5018.1 nebo TEDGUM 00748698 a v pedálu při demontáži bez T30021 asi rozlámete 1J0721169A 1J0721169 a 1H0721179.
    • Je to normalne, pretoze v motore nie j elen jeden chladiaci okruh. So zvysujucou sa teplotou vody sa postupne otvara vodna pumpa a termostat, cim pusti vodu do vacsieho okruhu a moze sa znizit jej teplota.
    • Netvrdím, že VIF je zlý, ale stále sa riešia iba jeho čistiace účinky, ale nikde sa nespomína, že aký má vplyv napr. na spomínaný katalyzátor, alebo filter pevných častíc Predsalen, dnešné motorové oleje sú už kvôli ochrane časticových filtrov mid- alebo low-SAPS a či to celé potom nezabijeme práve tým VIF-om. Netvrdím, že to tak je, ale ja som zástanca toho, že je lepšie mať aditíva priamo v benzíne, lebo dodatočne doliate aditívum sa môže napr. "neutralizovať" s nejakým iným, ktoré už je v palive obsiahnuté. Sám som jeden kratší čas kupoval VIF, dokonca stále máme v garáži jednu nerozbalenú plechovku, ale nakoniec som sa na to vykašlal. Som zástanca tankovania kvalitného paliva (ideálne E0-E5) a ak už nejaké aditívum, tak skôr niečo jednorázové (napr. čistič vstrekovačov od Liqui Moly), než stále dávať niečo do motora, o čom nemám všetky informácie. Ešte prísnejšie pristupujem aj k motorovému oleju, kde ďalšie aditíva považujem za cestu ako si pokaziť dobrý olej. P.s.: Už samotná plechovka VIFu je silný argument na to, prečo ho radšej nepoužívať...
    • To mi príde nejaká haluz, ako netvrdím že to tak nemôže byť...   Veď 1.5tiek jazdí určite veľa... To by nemohlo fungovať podľa mňa takto reálne.    
×
×
  • Vytvořit nový...