Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. Vibrování předku

    • 14 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. vule v tlumici

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 978 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  3. Pneu R17

    • 22 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  4. Jak na výfuk?

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  5. Barva na kola ?

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  6. Rozdil podvozku sedan/kombi

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  7. projekt

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  8. Haldex

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  9. Zadní kolo

    • 10 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  10. čudný pocit pri jazde

    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  11. RS-ka

    • 9 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  12. Oprava litého kola 16"

    • 12 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  13. Jak promazat rucni brzdu?

    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  14. Divný zvuk

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  15. Ložisko a ABS?

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  16. snímač otáček

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím   Myslím že máme stejny problém.. pošlu vám email a naň mi pošlete svoje tel. číslo. Zavolám vám.  Děkuji můj email dr.marecek@seznam.cz
    • Súhlasím, primárne by som riešil autorizovaný servis. Neautorizovaný iba v prípade, že by sa jednalo o nejakú top lakovňu, ktorá má veľmi dobré referencie, ale neviem, či niečo také v Prahe existuje.
    • Presne ako píše PyroSVK, od 18. 6. 2011 sa už dávali širšie reťaze, takže tu netreba riešiť prestavbu. Čo sa týka životnosti, ja som jeden z tých, kto stále fičí na pôvodnej reťazi (tiež MR2012) a mám najazdených už 197 tisíc km. Občas, hlavne pri štarte vlažného motora reťaz dáva o sebe vedieť, ale nakoľko to je vlastne vlastnosť týchto motorov, kým to je iba do pár sekúnd neriešim to. Niekde tu na fóre je aj taká informácia, že vraj do 7 sekúnd chrastenia to je v poriadku, ak je to dlhšie, vtedy sa to má treba riešiť. Čo sa týka samotného chrastenia, to trvá dovtedy, kým nie je reťaz napnutá. Tú napína olejový napinák, takže do týchto motorov je (aj na základe mojich skúseností) dobré dávať oleje  s viskozitou 0W-30 alebo 0W-40, a to samozrejme s príslušným schválením VW 502.00 alebo VW 504.00 a s rozumným intervalom výmeny.
    • ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji
×
×
  • Vytvořit nový...