Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Stalo sa i mne, vymenili ŘJ. Ale nastal nový problém: "online" služby sú už 10. deň offline. Takže som sa doteraz nedokázal prihlásiť do Škoda ID. Na veci by nebolo nič hrozného, keby si za služby škoda neúčtovala. Začínam si hovoriť, že zlatá navi TOMTOM, za pár šupov, a furt online... 😕
    • Tohle se může dít, když do motoru nejde nafta.  Měl jsem podobný problém, když se mi občas nezapnulo podávací čerpadlo (pod pravou zadní sedačkou).  Motor za jízdy začal škubat, po vyřazení zdechnul a pak už nešel nastartovat.  Měnil jsem relé palivového čerpadla v releovém boxu, ale nakonec jsem zjistil, že to bylo slabým akumulátorem.  Po jedenácti letech měl už velký vnitřní odpor a, když při startu motoru kolísalo napětí, tak to nějak rozhodilo řídící jednotku motoru a podávací čerpadlo občas zůstalo vypnuté.  Neprojeví se to hned, protože motor nějakou dobu jede i bez něj.  Škubat to začalo, až když jsem víc šlápl na plyn.  Určitě bych zkontroloval palivový filtr a jestli funguje to podávací čerpadlo.  Po zapnutí zapalování se čerpadlo zapne na dvě sekundy, i když motor neběží.
    • Musíš si nastavit dojezdy oken -> při zapnutém zapalování podrž u zavřených oken tlačítka oken v poloze pro zavření, aspoň 2s. Udělej to tak u všech, pak by se měla okna otvírat a zavírat na jedno ťuknutí do tlačítka. A bude fungovat i otvírání a zavírání dálkou.
    • Ja som dal DPFKAPI na dvierka odkladacej skrinky, ale je to O3 a nie S3, takže neviem či ti to pomôže, no aspoň môžeš posúdiť ako to vyzerá. Hlavne ale prečo píšem je, že som zistil, že v mojom prípade mi DPFKAPI moc nepomohlo, pretože LED ukazujú stav zaplnenia podľa Soot Mass Caculated a regeneráciu prevažne spúšťa Soot Mass Measured. Teda spustí regeneráciu aj keď ukazuje zaplnenie DPF na cca 70%. No aspoň DPFKAPI signalizuje, že je regenerácia spustená, takže sa vieš zariadiť.   Potom som si kúpil adaptér ELM a appku VAG DPF do mobilu. Môžem odporučiť, že toto riešenie je oveľa lepšie, stálo spolu iba 20,- €, čo je takmer štvrtinová cena DPFKAPI. Síce VAG DPF pre môj motor CXXB tiež nedokáže ukázať hodnoty Soot Mass Measured, no poskytuje oveľa viac údajov a pre väčšinu motorov ukazuje obe hodnoty.  
    • Zdravím, cca po 30km se mi náhle (vetšinou když pustím plyn nebo spíše vyřadím) rozsvítí kontrolka oranžového vykřičníku v trojúhelníku v kolečku. Auto chcípne. Když zastavím, tak nejde nastartovat, ale při točení motoru motor s sebou strašně škube, jako by chtěl vyskočit. Po par minutách a x pokusech najednou naskočí normálně bez škubnutí a jede se dál. Problém je, že prvně to bylo jednou za čas teď už to bylo 3x za jízdu.  Zároveň naposledy když jsem po těch 30km nastartoval tak otáčky motoru divně kolísaly, vteřinu dvě a potom už motor běží normálně. Fabia I, 1.9TDi, 74kw, děkuji z rady na co se zaměřit.
×
×
  • Vytvořit nový...