Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. Zpátečka-světla 1 2

    • 46 odpovědí
    • 90.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  2. Zprovoznění MF

    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  3. zrcatko

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  4. Ztráta klíče

    • 19 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  5. Zvláštní závada

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak to s 1.0 TSI snad muzu mit klidne spani. Diky.
    • Zdravím všechny mechaniky z Prahy. Potřeboval bych pomoct.  Včera jsem si chtěl vyměnit brzdové destičky vzadu,  tak jsem zatáhl servomotorek ale málo.  Zkusil jsem to znovu jenže se aktivoval až se celý vyšrouboval a teď mám v ruce hromadu kuliček a pruzinek.  Našel by se někdo kdo to opraví na místě? Samozřejmě zaplatím 
    • Taky se k tomuto přikláním. Někdo mi říkal ještě expanzní ventil mezi kabinou a motorem. Ještě mě napadlo, nemůže to nylt znovu chladič (kondenzátor), když tlačí tak málo barů?
    • To bude na 99% kompresor. S tlakem 5 bar to nebude nikdy chladit.   
    • Po 3tkm spokojeny. Mam 15" kola, nic nevrze, podvozek komfortni, spotreba 4 litry, v aute ticho i na dalnici. Stvou me asistenti a start stop. Loketni operka mohla byt delsi a v dnesni dobe nedat plastovou operku leve nohy u auta, ktere dokaze s prehledem prekonavat velke vzdalenosti je trestuhodne. Toto podelali  Nelibi se mi klavirni lak na palubce a stredove konzole. No ale na jizdu to vliv nema. Ackoliv madla dveri kde kdo kritizuje, me se libi, jsou festovni a zatim nevrzou. Libi se mi plasty uvnitr, respektive jejich vzor. Sedadla jsou opravdu vyborna a paradne se mi sedi. Ani nemohu potrvrdit kritiku otlaceneho kolene od stredoveho tunelu. Jsem rad ze jsem se nenechal odradit internetovymi blaboly od motoru 1.0 MPi a ze jsem mel svuj rozum. Motor s prevodovkou pracuji vyborne, tise a pruzne. Pri zatezi ma motor hezky nizky ton, za me urcite oproti jecivym maloobjemovym ctyrvalcum urcite lepsi. Trochu mi vadi, ze auto je tak tiche, ze je problem radit podle sluchu, takze casto na ten otackomer koukam. 6 repraku mi bohate staci a tak jak jsem kdysi bez muziky nemohl v aute byt, tak ve Fabii si uzivam to ticho a pekny projev motoru kdyz na to slapnu. Spotreba ja fantasticka, delsi trasy , ktere jezdim pravidelne, kde dokazu predvidat jezdim klidnou jizdou pri predepsanych rychlostech za 3,6-3,8l/100km. Motor drzim mezi 2-4t ot, nikdy ne niz. V noci LEDky pekne sviti a libi se mi i virtualni kokpit. Vyzdvihl bych dizajn infotaimentu, ktery netrci do prostoru nad palubni desku a je pekne ergonomicky umisten. K jeho funkci se nejak nevyjadruji, moc ho nepouzivam, nepotrebuji jej. Mam nastavenej sporic, takze mam displej vetsinou vyply. Vahrady mam ke steracum, ktere proste na prvni dve setreni vrznou, pak je klid a stiraji hezky. Male zrcatka me stvou, no je to dan za aerodynamiku.  Takze kdyz to sectu, na kompaktni rezmery vozu velkorysy prostor, jizdni komfort i pri dlouhych cestach a naopak to auto na me pusobi jako velmi dobre postaveny vuz. Ze se na necem setri je jasne. Euro normy jsou neuprosne. Porad si ale myslim, ze je tohle auto postavene na dlouhe roky s opravdu vymazlenym Mpi motorem bez OPF, bez EGR atd atd.
×
×
  • Vytvořit nový...