Elektrika
3 362 témat v tomto fóru
-
Zdravím bohužel mi odešla řídící jednotka pravého xenonu.Ted sháním jinou ale někde jsem četl ,že se odlišují na levé a pravé světlo? Levá snad ovládá ještě naklápění obou světel? Jde o to ,že nevím jak zjistit že kupuji tu správnou stranu tedy jestli je to takto rozlišeno. Tímto vás chci poprosit o radu jak to s těmi jednotkami je a případně jestli někdo neví kde ji sehnat. Já zkusil dvě vrakoviště a nemají prý jen občas tak kdyby někdo z vás měl na prodej nějakou starší funkční budu moc rád. Pro info foto jednotky Díky M.K
-
- 1 odpověď
- 3,5tis zobrazení
-
-
-
Čau děcka, je to týden, co sem si koupil ochcávku a teď pomalu zjišťuju a opravuju závady. Klasický stahování oken si opravím, ale horší problém mám s budíkama. Zjistil sem, že se mi po vypnutí motoru nevrací rafika měřiče paliva. Když ale chci znovu nastartovat, otočím klíčkem do polohy 1 a rafika se začne třást a sjede dolů, odkud vyjede zpět na hodnotu množství paliva. Z jízdy všechny budíky ukazují správně. Druhej problém je palubní počítač - při otočení klíčkem se PC vynuluje a začne měřit vše od začátku. I hodiny. Auto jinak šlape jak hodinky, takže s řj to asi nebude mít nic společnýho. Třetí závádu - to, že mi nesvítí ovladače topení a klimy, to asi bude jen…
-
- 18 odpovědí
- 4,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám problém s mojí Octávií 1,6 55kw rok 97, která mě poslední dobou pije krev. Jedná se o problémy snad v elektrice nebo s řídící jednotkou nebo snad dodělávaným alarmem s centrálem jedná se o Jablotron CA-320, který Octavie obsahuje a který přestal fungovat, opravdu netuším kde je problém, auto si dělá co chce. Zkusím to pospat od začátku: Auto bez problémů jezdilo než se pokazilo palivové čerpadlo, to jsem po několika výměnách jiných dílů(kabely svíčky čištění klapky, cívka zapalování) spojovaných se závadou diagnostikoval a vyměnil v něm motorek za 500 a čerpadlo jelo zase jako nové a Octavia byla ok startovala jezdila. Jenže na to druhý den přestaly fungov…
-
- 0 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-
-
Zdravim pratele, dalsi problem ze ktereho jsem zas velice nadsen. Moje koupe OKINA 81kw, rv.2000 ma dalsi velkou mouchu. Mam tam zrejme prendane budiky, ty hezci co maji dokola psany cifernik, ale v roce 2000 by jeste asi mely byt jen ty s cisly vodorovne a s cernym cifernikem..Na prvni pohled se mi zdalo ze funguje vsecko, pouze svitila kontrolka airbagu ktera nezhasla, myslel sem ze akorat smaznu chybu v jednotce airbagu - to jsem take udelal, jednotka airbagu naprosto bez chyb, pohodicka, ale kontrolka porad sviti..pripojim se k pristrojovce a chyb jak maku - nemuze komunikovat s airbagovou jednotkou, nemuze se pripojit k teplomeru venkovni teploty, a s jednotkou motor…
-
- 6 odpovědí
- 2,1tis zobrazení
-
-
Potrebuji zapojit zarizeni (ctecka RFID tagu), ktere ma byt aktivni jen po odemceni auta. Tedy ne po nastartovani, zasunuti klicku do spinacky apod, ale opravdu hned po odemceni auta tlacitkem na klici. Zarizeni ma ne uplne zanedbatelny odber proudu, snizit jej je vicemene nerealne a hlavne pokud v aute nikdo neni, je uplne zbytecne. Na kterou pojistku bych takovou vec mel zapojit. Nejspis bych to po delsim badani promeril, ale pro mistni znalce to bude jiste hracka a mi to usetri drahoceny cas. Dekuji
-
- 7 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Zdravím škodováky minulý týden jsem se stal uspěšným majitelem Octávky rv.98 tdi 66kw, hned potom co jsem to vezl cca 200km domů se ukázala klasická závady mrtvých budíků což není nic co by mě zaráželo, nicméně věc která mi nesedí jsou info z palubaku na dlouhe trase sem se dostal na udanou prumerku 11l/100 což mi u 66kw přijde jako solidní nářez + později sem si všiml že aktualka někdy maká a reaguje i když spotřeba 10 l/100 km na volnoběh mi taky příjde drobátko moc , no a najednou holka zatuhne a at šlapu jak šlapu vysí tam např aktualka 22 l/100 ... prostě to dělá nesmysli od A-Z, na kabel to budu dávat o víkendu ale do té dob jssem chtěl poprosit jestli sse stím ně…
-
- 4 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
Nazdar chlapi, zrovna dneska jsem měřil s kamarádem za jízdy turbo, váhu vzduchu,.. bloky 3 a 11. Zapnul jsem logování, start-stop, vše v pořádku, ale jakmile se to pokusím otevřít v Log Vieweru ze stránek Dieselpoweru, tak mi to zahlásí "Access violation at address 0049B3C3 in module 'dp_logview.exe'. Read of address 00000028" a konec, nic se nenačte... Kamarád sice neustále koukal na hodnoty a prý to neházelo žádný velký rozdíly, ale tak přece jenom bych to chtěl vidět. Když to CSV otevřu v excelu tak tam data jsou, mohl bych udělat graf v excelu, ale přece jenom tohle je snazší do budoucna. Co se týče programu tak zaznamenáno ve VCDS 10.6. Logy jsem dělal dva a nejde …
-
- 4 odpovědi
- 2,5tis zobrazení
-
-
Zdravim vas pratele. Koupil jsem oktavii I kombi TDI, 2000, 81kw. Blbne mi zamykani a odemikani a nefunguje stahovacka ridice. Pujdu postupne..kdyz odemykam klicem, tak jednou vylitnou dve dvere, kdyz zmacknu podruhy tak zbyle dve..druha varianta je ze vylitne jen kufr. Kdyz strcim klic a odemknu, tak se odemkne pouze ridic. Kdyz zamykam dalkacem tak se zavre vsecko, ale levy zadni zamek po sekunde vylitne zpet. Kdyz zamknu klicem, tak za 90% zustane zamceno. Kdyz zamykam zevnitr ovladackou na dverich tak to funguje stejne jako kdyz pozivam dalkac. Stahovacka ridice byla sezrana, mechanismus sem uz vymenit, ale ovladani nefunguje, jen v motorku co ma na sobe jednotku stah…
-
- 7 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Nechal jsem si dodělat alarm PORTMAN a ještě přemýšlím o tajném vypínači.Máte taky někdo,myslíte že to stojí za to,že to zloděje dostatečně zdrží?Co máte za zabezpečení vy?Slyšel jsem názory,že Construct je jen na to,aby člověk využil slevy na havarijní pojištění,co vy na to?
-
- 36 odpovědí
- 10,4tis zobrazení
-
-
zdravim mam problem hledal sem ale nenasel ,kdyz vypnu klicek v zapalovani tak mi cvakne ve dverich central dodelaval sem na3gen vse v poradku prepinovano dignostika bez chyby,nevim cim to nesetkal se stim nekdo moc dekuji za rady .
-
- 3 odpovědi
- 2,8tis zobrazení
-
-
-
Zdravím všechny příznivce led osvětlení kufru. Potřeboval bych od vás radu. Na O1 combi jsem vyměnil obyčejné sufitky za led sufitky a teď se mi děje taková divná věc. Když otevřu kufr tak to svítí naprosto normálně ale po zhruba třech až pěti vteřinách ty ledky jakoby pohasnou a svítí to jak bludička. když ten kufr zavřu a znova otevřu tak to pořád svítí hrozně málo a zlepší se to až když nastartuju, bohužel zase jenom na těch pár vteřin. moc děkuju za všechny rady.
-
-
- 10 odpovědí
- 7,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Plánuju dát si do auta subwoofer. Jeho napájení budu chci spínat tlačitkem, který bude na palubce, vedle tlačítka vyhřívání zadního okna. Prodává se extra tlačítko, který bych koupil a namontoval místo záslepky? Asi je mi jedno, co na tom tlačítku bude napsaný. Máte nějakej typ kde shánět? Zkoušel jsem e-shopy ale nic nenalezeno... :-/
-
-
- 12 odpovědí
- 5,6tis zobrazení
-
-
Zdravím potřeboval bych poradit který kabel je napájení k autozapalovači podlě mě je červenočerný + hnědý - a šedomodrý ovládání osvětlení protože na ně budu připojovat neony tak jestli připojit + i - na ty kabely nebo jenom + a - kdekoli na kostru díky za odpověd
-
- 16 odpovědí
- 8,4tis zobrazení
-
-
Mam octavii r.v. 02.Najeto 280tis km.Mam budiky s maxidotem ale ten mi spatne zobrazuje.Vynechava zobrazovaci pola je to dost necitelne.Je mozne displej nejak opravit nebo je potreba jeho uplna vymena?Co pripadne tahle vymena obnasi?
-
- 13 odpovědí
- 32,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, zdá se, že mám nějaký problém s maxidotem a tachometrem. Ve chvíli, kdy nechám auto stát na sluníčku asi na půl den a déle, tak se mi po nastartován nerozsvítí cca celá horní polovina maxidotu (vysledoval jsem, že počet nefungujících řádků na maxidotu je víceméně přímo úměrný délce stání na slunci (teple), tzn. čím déle tam stojím, tím více řádků mi chybí). Navíc, když pak jedu a zrychluju na rychlost přes cca 80km/h, tak mezi 70km/h a 80km/h mi ručička tachometru normálně najednou poskočí, prostě se plynule nepohybuje, ale najednou skočí. Toto vše se opravdu děje jen pokud auto stálo venku na slunci a teple, jindy vše OK. Celkově pak jezdí auto normálně. Netušíte…
-
- 4 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
Prosím pomoc. Proč mi po zamknutí nebo po odemknutí auta přes DO zajedou či vyjedou čudlíky ve dveřích (což je správně) ale u spolujezdce se mi vždy čudl vrátí do mezipolohy.Tzn. zmáčknu a udělá to cvak....cvak a při tom druhém cvaknutí to má tendenci se vždy vrátit zpět,ale jen ty jedny dveře.Pokud čudlík přidržuju mezi prsty aby nešel tak zlehka tak je to OK.Podle toho jak se to vrátí tak mám zamklé nebo odemklé dveře.Furt to musím hlídat a nebo je zamykat klíčkem a pak DO.
-
Prosím všechny znalé o pomoc. Asi po 700 km od výměny předních kotoučů se mi na mé O1 1.6/75kW rozsvítily kontrolky ABS a ASR. Když jsem to dal ma diagnostiku, hodilo to chybu: Číslo dílu: 1C0 907 379 K Díl a/nebo verze: ASR FRONT MK60 0103 Kódování: 0013313 1 závad nalezeno. 00283 - cidlo otaceni kola ABS - vpredu vlevo (G47) 012 - chyba v elektr. obvodu chybu mi odmazali, ale hned druhý den se objevila znovu a už nejde odmazat. Můžete mi poradit co asi mohlo odejít, případně kdo má v Praze šikovné ručičky a kouknul mi na to a dal to do pořádku? Díky za všechny konstruktivní rady. Do značkového autoservisu nechci, tam nejdřív vymění čidlo, následně půl a…
-
- 2 odpovědi
- 10,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, prohledal jsem všechno možné ,ale nenašel jsem,takže ..... Octavie 1 1996 1,8 20v ( viz FOTO) u baterie má v plastovém obalu spínací jednotku,která ovládá chod ventilátorů chlazení a klimatizace,Mechanicky a elektricky jsou relé v pořádku,nespíná však ventilátor chlazení - k čidlu termostatu jsou přivedeny pouze 2 dráty,relátka však spínají jak 1. tak 2.stupeň otáček ventilátoru chladiče.Je tam ještě jedno polovodičové relé,které je něčím řízeno-to je nové.Pokud relátka sepnu mechanicky prstem,oba motory se roztočí. Nemá někdo schéma této jednotky? Děkuji.
-
- 0 odpovědí
- 6,2tis zobrazení
-
-
Moj problem - obcasne trhnutie motora pri pokuse o vytocenie motora nad 3000otacky, resp. pri rychlosti nad 120 v 4ke....motor - skoda octavia 66kw, 2003..nudzovy rezim mi nevypise,ani mi nevypne motor,len mi zasvieti kontrolka elektoniky motora pri tom trhnuti, a zhasne mi po prejdeni 50km.. Bol som na diagnostike, a vypisalo mi chybu nasavanie plniaceho tlaku - 19974....co to moze byt, mate niekto podobnu skusenost? vaha vzduchu podla mechanika to zrejmne nebude,kedze by mi to nevypisalo ako chybu....vraj to moze byt prasknuta hadicka, alebo problem s nasavacim ventilom? Alebo najhorsi pripad problem s turbom? , co si ja vsak nemyslim,kedze turbo mi nevyplo ani raz…
-
- 0 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
-
-
Prosím o pomoc ,často vyhorí poistka č.14 parkrat otvorím a zatvorím auto na diaľku alebo stiahnem a vytiahnem okno zvnutra stale to robí ale nie pravidelne.Kable v prechodkach skontrolovane všetko OK odpojil som aj kufor,ale to iste. Prosím pomožte.
-
- 5 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj vespolek, ví někdo kde se nachází relé klimatizace u octavie 1.6i 75kw 2002 ?
-
- 7 odpovědí
- 18,3tis zobrazení
-
-
Pozdravujem, potreboval by som poradit v jednej veci, na OI r.v.2000 motor 1,6i 74kw sa deje to ze neukazuje teplotu chladiacej kvapaliny, Prvy test bol cez VAG ci je ukazovatel OK, ale pri teste akcnych clenov sa rucicka bez problemov pohybovala takze budiky su OK. dalej som nasiel podla DP cidlo teploty chladiacej kvapaliny G62, premeral som ho multimetrom, meranie OK, dal som ho nazad a pripojil sa VAGom na RJ. V bloku nameranych hodnot som zistil ze cidlo teplotu ukazuje spravne. Potom som snimac odpojil od kablu ale teplota v bloku nameranych hodnot stale ukazovala, tak ma napadla otazka ci tam nie su cidla dve, alebo som bol na zlom cidle? Dakujem za nazor.
-
- 1 odpověď
- 4tis zobrazení
-
-
Dobrý den , mam problem škoda octavia 1.9TDI 66Kw.Najedu 20km v kuse a teplota vody mi ukazuje neustale 0°C proste se ani nehne.Když sem zkoušel šahat na hadici co vede do chladiče byla nehorázně rozpálená.Pomalu se ani nedala chytnout rukou.Co myslíte že by to mohlo být?Venkovní teplota byla 23°c
-
- 4 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Ahoj klucí, v mé O1 bych rád vyměnil přerušovač na směrovky (nebo ho upravil) a to tak, aby nebyla závislá frekvence (rychlost) blikání na odběru. Např. aby při prasklé žárovce blikal pořád stejně, a ne rychleji/pomaleji. Nedal by se nějak upravit původní spínač (přerušovač)?? Nebo případně bych postavil nějaky klopný obvod s relém na výstupu, otázkou ale je jak ho potom připojit (moc drátů, když člověk neví kterej k čemu je,odkud atd). Máte někdo nějaky typ? Případně jsem tady viděl nějakej přerušovač (z audi myslim) kterej má v sobě i funkci tripling (nevíte, zda i on je závislej na odběru proudu?) Díky za náměty a třeba i praktickou nápovědu k realizaci Rok 2001 (s…
-
-
- 73 odpovědí
- 42,1tis zobrazení
-
-
Chcem radu, pri volnobehu a pri zapnutej klime pocujem chrcanie a dunenie, ked vypnej klimu hned to prestane, chladi OK. Vraj by to mal byt kompresor. Da sa opravit alebo co s tim robit?
-
- 26 odpovědí
- 13,4tis zobrazení
-