Přejít na obsah

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986


21 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  1. Montáž otáčkoměru

    • 2 odpovědi
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  2. Rapid 136 nejede

    • 1 odpověď
    • 6.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 20.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  3. Teorie motoru

    • 1 odpověď
    • 13.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
  4. Zadní mlhovka

    • 1 odpověď
    • 16.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 18.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte. Dnes som bol v servise a konfigurovali mi riadiacu SW riadacej jednotky BSM. Opatrenie 57NL. Rád by som sa opýtal či netušíte čo táto konfigurácia zahŕňa a čoho sa týka,  Ďakujem a prajem pekný deň.
    • Když už se tu na fóru opakovaně řeší odpojování toho konektoru, zkoušel to někdo řešit i víc do hloubky? Tzn. úplně auto tohoto systému zbavit. Mně se tahle metoda nezamlouvá ne kvůli vyřazení SS a nesmyslného inteligentního dobíjení, ale že auto s tou "jednotkou" battery managementu prostě počítá. Když se konektor odpojí, i když na budících kromě chyby start stopu nic nesvítí, stejně je interně v gateway jednotce propsaná permanentní chyba komunikace. Nebylo by to řešitelné přeprogramováním gatewaye nebo výměnou za typ pro auta bez tohoto systému? Pokud by to šlo, pak by to bylo hezky čisté řešení. I pokud podle tvrzení Škodovky modely s tímto systémem jsou při jeho odpojení potenciálně nebezpečné, tímto by se to mohlo vyřešit, když už by s tím auto nepočítalo. Chápu každopádně, že čím novější auta, tím větší problém, takovou operaci provést. Přece jen krása téhle "úpravy" spočívá hlavně v její jednoduchosti. 🤔
    • Ako píše kolega vyššie. Premeraj si batériu a budeš vedieť na čom si. Resp. ak máš možnosť, nechaj auto odstavené 3-4 dni a ak ju máš na odpis, tak neškrtne pri štarte. Ale to si nemyslím. Takže premeraj pred jazdou, po jazde. Po pár dní státia a budeš vedieť podľa hodnôt. A batéria vyzerá ok? Žiadna kryštalizácia niekde na nej, či iné prejavy poškodenia?   Ja som tak mal na 1,5r aute, hodnoty mala batéria dobré ale dohodli sme sa na výmene pred koncom záruky. Nebolo to ale ŠA
    • A viděl jsi reálně tu vodu kapat? Pak to stačí natočit a ukázat při reklamaci. Že se to neprojeví, když auto stojí ničemu nevadí.
    • Po 5 letech mám najeto 80tis. a jezdím denně 2x25km. Tu hlášku o vysoké potřebě el. jsem viděl asi 2x, jinak SS se mně zapne ráno do 5 minut. I závada SS mně už taky naskočila jednou. Řešení je jezdit s nohou mimo plyn kdykoliv to jde, přirozeně se zařazenou rychlostí, dojíždění semaforů s kvaltem. A na rovince to rozjet víc a zase noha dolů, je to sice vopruz, ale nemám možnost nabíjet jinak. Druhá věc je spotřeba, kterou mám dlouhodobě kolem 5,3l.
×
×
  • Vytvořit nový...